eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › jakość obsługi
  • Zwroty i reklamacje w sklepach internetowych. Zbliża się wielki test e-commerce

    Zwroty i reklamacje w sklepach internetowych. Zbliża się wielki test e-commerce

    00:36 21.11.2020

    ... widać w innej części badania. W niemal wszystkich dużych sklepach średni koszt obsługi jednego zwróconego zamówienia zamyka się w 3 zł, podczas gdy u większości małych ... jako istotny czynnik wskazywali obsługę posprzedażową np. udzielenie instruktażu obsługi sprzętu jak i możliwość wypróbowania produktu w sklepie stacjonarnym, której zazwyczaj mali ... WIĘCEJ

    Tematy: sklepy internetowe, e-commerce, zwrot towaru, zwrot towaru zakupionego przez internet
  • Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?

    Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?

    10:32 17.11.2020

    ... doświadczeń, jak i powstającego w głowie konsumenta wizerunku marki. Znaczenie ma również jakość obsługi. Jak zadbać o customer experience w czasie pandemii? Mood Media radzi, aby zacząć ... szkolimy naszych pracowników oraz inwestujemy w ich edukację na temat dobrej obsługi klienta? Analizujemy proces zakupowy także z punktu widzenia klienta, a nie ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • Stacje benzynowe: PKN ORLEN nie ma sobie równych, czym się wyróżnia?

    Stacje benzynowe: PKN ORLEN nie ma sobie równych, czym się wyróżnia?

    13:49 21.09.2020

    ... jest PKN Orlen i to zarówno pod względem jakości paliwa, jak i obsługi klienta oraz działalności sponsoringowej i społecznej. Dane Polskiej Organizacji i Handlu ... Amic chwalony za obsługę klienta przez 49 proc. badanych (wzrost o 5 pp. r/r). Jeżeli chodzi o jakość paliwa, to i w tym przypadku zwycięzcą okazuje się PKN ORLEN (80 proc. wskazań ... WIĘCEJ

    Tematy: stacje paliw, stacje benzynowe, kierowcy, jakość paliwa
  • Usługi kurierskie i obsługa online. To liczy się jak nigdy

    Usługi kurierskie i obsługa online. To liczy się jak nigdy

    08:37 09.04.2020

    ... proc.), które zresztą cieszą się najlepszymi ocenami, jeżeli chodzi o personalizację i jakość doświadczenia klientów. Z drugiej strony, branżą, w której opinie innych użytkowników ... się e‑commerce z wynikiem 4,13. Trzecim, najbardziej satysfakcjonującym klientów pod względem obsługi sektorem, są aplikacje sieci handlowych ze średnią oceną 4,07. W ... WIĘCEJ

    Tematy: usługi kurierskie, obsługa klienta, jakość obsługi, customer experience
  • Banki: plus za bankowość elektroniczną, minus za personalizację

    Banki: plus za bankowość elektroniczną, minus za personalizację

    00:44 16.10.2019

    ... kredytów hipotecznych. Podobnie grupa wiekowa 45-54 lat niżej ocenia jakość personalizacji z uwagi na brak możliwości dostosowania produktów inwestycyjnych ... w interakcji z markami. Ocenie respondentów podlegała satysfakcja kupujących z punktu widzenia jakości obsługi na wszystkich etapach podróży klienckiej (ang. customer journey) w możliwe wielu ... WIĘCEJ

    Tematy: oferta banków, usługi bankowe, banki, jakość obsługi
  • Najlepsze lotniska na świecie. Gdańsk zaskakuje

    Najlepsze lotniska na świecie. Gdańsk zaskakuje

    11:44 20.05.2019

    ... od agencji rządowych i lotnisk, a także pogodowych i historycznych. Oceny za „Jakość obsługi” oraz „Jedzenie i sklepy” przyznano natomiast na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród ponad 40 tys. pasażerów. Podróżni zostali zapytani o opinie pod kątem: obsługi klienta, czasu oczekiwania na kontrolę bezpieczeństwa, czystości, opcji zakupowych oraz ... WIĘCEJ

    Tematy: lotniska, porty lotnicze, podróż samolotem, jakość obsługi
  • Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów

    Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów

    09:37 07.05.2019

    ... na tym nie tylko jakość obsługi, ale wizerunek całego przedsiębiorstwa. Coraz więcej ważnych wskaźników określających Customer Experience Ukierunkowanie obsługi klienta na wypracowanie wysokiego wskaźnika CX wymaga zastosowania nowych wskaźników pomiaru efektywności. Choć sprawdzone mierniki, takie jak np. średni czas obsługi czy reakcji nadal są ... WIĘCEJ

    Tematy: jakość obsługi, obsługa klienta, customer experience, sztuczna inteligencja
  • Coraz bieglejsi w customer experience

    Coraz bieglejsi w customer experience

    09:04 28.01.2019

    ... przyczynia się powszechna cyfryzacja. Polacy są coraz bardziej dojrzałymi konsumentami i coraz częściej oczekują, że marki będą im oferować produkty i sposób obsługi dostoswane do ich indywidualnych potrzeb i preferencji. Ci którzy, którzy doświadczyli zaawansowanej personalizacji oferowanej przez cyfrowych dostawców usług, oczekują, że marki ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
  • Zwrot towaru buduje lojalność klienta?

    Zwrot towaru buduje lojalność klienta?

    00:45 05.01.2019

    ... doświadczeń O roli polityki zwrotów przekonali się już giganci rynku, szczególnie w segmencie lifestyle oraz fashion. W branży e-commerce status legendy osiągnęła jakość obsługi klienta w sklepie Zappos sprzedającym buty. Firma znana jest z poświęcenia konsultantów oraz fanatycznego wręcz oddania zapewnianiu swoim klientom „efektu wow”. Firma ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
  • Customer experience podnosi przychody

    Customer experience podnosi przychody

    12:22 13.07.2018

    ... organizacji, która udostępnia budżet o wartości kilku tysięcy dolarów do rozdysponowania pracownikom mającym bezpośredni kontakt z klientem, aby mieli możliwość dostarczenia wyjątkowej obsługi klienta lub naprawienia popełnionego błędu. Inna firma osiągnęła wysokie oceny dzięki temu, że zachęciła pracowników do swobodnego wyrażania siebie i swojej ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki

 

1 2 ... 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: