00:40 24.12.2020
... dla programów do 200 użytkowników. Dziś wiele firm udostępnia również aplikacje, w których uczestnicy mogą znaleźć zarówno informacje o liczbie zdobytych punktów, jak i informacje o nagrodach, czy też aktualnych promocjach. 6. Wprowadź grywalizację Mając aplikację bądź system internetowy, możesz ją wykorzystać do dodatkowego wzmacniania aktywności ...
00:20 27.11.2020
... ruchu w sieci. Z badania wynika, że w tym roku większość sprzedawców (78 proc.) postawiła na zintensyfikowanie akcji rabatowych i to zarówno w sklepach internetowych, jak i stacjonarnych. Co 3. z badanych ma również zamiar zwiększyć skalę przecen na produkty dostępne w ofercie online. Jednocześnie jednak odsetek tych, którzy wierzą ...
11:51 25.11.2020
... dwa badania. Pierwsze z nich zrealizowano na grupie ponad 1000 konsumentów. Drugie to ankieta przeprowadzona pośród 216 sklepów internetowych. Zarówno kupujących jak i właścicieli e-sklepów pytano o te same zagadnienia. W pewnych kwestiach obie strony były zgodne, w innych się różniły. Rozbieżności odkryte w kilku miejscach mogą ...
00:36 19.11.2020
... , banki finansujące zakup mieszkań oraz podmioty świadczące usługi projektowe. Zakup i sprzedaż nieruchomości w Polsce to wciąż żmudny, wieloetapowy i offlinowy proces. Celem ... w Poznaniu, Łodzi i na Górnym Śląsku, gdzie na tę chwilę, podobnie jak w innych miejscach w kraju, realizuje kampanie „obido lite”, z wykorzystaniem sieci partnerskiej. W ...
10:32 17.11.2020
... Media radzi, aby zacząć od pracowników. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Dlaczego customer experience nabiera podczas pandemii jeszcze większego znaczenia? Jak sprawdzić, czy pracownicy naszej organizacji zdają sobie sprawę z wagi doświadczeń konsumenckich? Co zmienia koronawirus w kontekście komunikacji z klientem? Cena, funkcje produktu ...
09:39 17.11.2020
... , trzeba zwrócić uwagę na kilka spraw. W sklepach stacjonarnych uwagę klienta przykuwa się chociażby umieszczając najważniejsze produkty na wysokości jego oczu. Jak zrobić to w internecie? Stwórz stronę łatwą w nawigacji. Wszystkie produkty powinny być logicznie skategoryzowane, a strony produktowe ozdobione kilkoma porządnymi (lecz niezbyt ...
10:50 13.11.2020
... że sprzedaż, która już w dużej mierze przeniosła się do świata online, pozostanie tam na dłużej. To ... również dostrzegają, że popularność e-eksportu w Polsce już od kilku lat znajduje się w trendzie wzrostowym. Jak czytamy w komunikacie PayU, obecnie zamówienia z zagranicy otrzymuje około 5 150 przedsiębiorstw. Dla porównania, jeszcze w 2012 roku ...
09:59 12.11.2020
... celem jest zwiększony ruch podczas Black Friday, który przełoży się na wysoką sprzedaż, prawda? Jednak czy Twoja witryna jest na ten przypływ klientów gotowa? ... warto wykorzystać opcję dodania kodu rabatowego na wizytówce Google Moja Firma. Jak to zrobić? Bezpośrednio na profilu firmy utwórz ofertę z datą rozpoczęcia i zakończenia promocji, linkiem ...
13:30 14.08.2020
... wymagane prawem zgody odbiorców). Mail wprowadzający powinien informować o tym: jakie korzyści będą mieli użytkownicy z przystąpienia do programu lojalnościowego, jak działa program (podstawowe zasady), jak można dołączyć do programu (wskazane jest podanie linku do rejestracji). Odbiorca takiego maila, po wypełnieniu swoich danych na ...
00:45 26.07.2020
... , albo przynajmniej rabat na kolejną usługę. Ważne, aby jego aktywność została zauważona i doceniona. W sytuacji, w której nagradzany jest zarówno klient polecający, jak i nowy klient, dodatkowo odpada argument interesowności. Nowy nie postrzega ambasadora marki jako „naganiacza” zorientowanego na własne korzyści, a raczej widzi w nim ...
Kupno mieszkania. Jakie oferty za pół miliona złotych?
Odszkodowanie z umowy ubezpieczenia skusi komornika?
Ulga termomodernizacyjna dopiero od 2019 r.
Opel Mokka 2021. Czy rewolucyjne zmiany okażą się opłacalne?
Podstawa opodatkowania w PIT-28 za 2020 r.: odliczenia i ulga na złe długi
BIK: mniej pożyczek to "efekt stycznia"?
Rynki finansowe na huśtawce