eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › ubiór pracownika
  • Dress code w pracy. Wolimy garnitur czy trampki?

    Dress code w pracy. Wolimy garnitur czy trampki?

    11:23 24.07.2019

    ... pracy trudno za taki uznać. Trzecim powodem jest obecna pozycja pracownika na rynku pracy, który w coraz większym stopniu dyktuje warunki. Pracodawcy, ... Pamiętajmy o tym, że ubiór w dużym stopniu buduje tzw. pierwsze wrażenie, co ma szczególnie duże znaczenie u pracowników mających ciągły kontakt z klientami. Wizerunek pracownika to także wizerunek ... WIĘCEJ

    Tematy: obowiązki pracownika, ubiór pracownika, zasady ubioru w pracy, prawa i obowiązki pracownika
  • Czy dress code obowiązuje nas nawet w upalne dni?

    Czy dress code obowiązuje nas nawet w upalne dni?

    11:11 09.07.2019

    ... zasady nas obowiązują? Agnieszka Ciećwierz, Partner w firmie Sigmund Polska radzi: Ubiór jest jednym z elementów budowania naszego wizerunku, jak i wizerunku naszego ... inaczej ubierzemy się pracując w banku, a inaczej pracując w agencji reklamowej. Na ubiór szczególną uwagę powinny zwracać osoby mające bezpośredni kontakt z klientami organizacji ... WIĘCEJ

    Tematy: obowiązki pracownika, ubiór pracownika, zasady ubioru w pracy, prawa i obowiązki pracownika
  • Dress code, czyli indywidualizm i wygoda

    Dress code, czyli indywidualizm i wygoda

    00:30 21.04.2018

    ... jest zdobyć zaufanie i szacunek kontrahentów, a bardziej swobodny ubiór byłby odebrany jako brak profesjonalizmu. Pod tym względem firmowe wytyczne raczej nie zyskały większej elastyczności. Mimo to pracodawcy coraz lepiej rozumieją, że w innych sytuacjach, kiedy dzień pracownika spędzony jest na wewnętrznych spotkaniach roboczych i pracy ... WIĘCEJ

    Tematy: obowiązki pracownika, ubiór pracownika, zasady ubioru w pracy, prawa i obowiązki pracownika
  • Power dressing. 10 sposobów na strój biznesowy, który podkreśli twoją siłę

    Power dressing. 10 sposobów na strój biznesowy, który podkreśli twoją siłę

    13:49 03.10.2017

    Efekt aureoli, Margaret Thatcher oraz Claire Underwood? Co wspólnego mają ze sobą te trzy sprawy? To power dressing, czyli rodzaj stroju, którego zadaniem jest podkreślić profesjonalizm w biznesie. Jakie sztuczki wykorzystują kobiety, aby podkreślić swoją pozycję w świecie biznesu? Oto 10 reguł których przestrzeganie pomoże Ci zapewnić sobie ... WIĘCEJ

    Tematy: dress code, etykieta biznesowa, strój biznesowy, ubiór pracownika
  • Dress code. Jak ubierać się do pracy?

    Dress code. Jak ubierać się do pracy?

    00:25 29.08.2017

    ... postanowień umowy o pracę. O strój do pracy warto dbać również wówczas, gdy przełożony nie formułuje w tym zakresie żadnych wytycznych. Zbyt swobodny ubiór nie zawsze jest dobrą wizytówką. Jak zatem ubierać się do pracy? Jaki dress code zastosować? Pierwszy dzień w pracy Praktyka pokazuje ... WIĘCEJ

    Tematy: obowiązki pracownika, ubiór pracownika, zasady ubioru w pracy, prawa i obowiązki pracownika
  • Rozmowa kwalifikacyjna: jak się ubrać przy ograniczonym budżecie?

    Rozmowa kwalifikacyjna: jak się ubrać przy ograniczonym budżecie?

    00:21 25.10.2013

    Do rozmowy kwalifikacyjnej musisz nie tylko przygotować się merytorycznie, by przedstawić swoje umiejętności i doświadczenie zawodowe, lecz także zadbać o to, by prezentować się elegancko i wywrzeć dobre pierwsze wrażenie. Co jednak zrobić, gdy Twój portfel świeci pustkami lub nie możesz się zmieścić w stare, adekwatne do sytuacji ubrania? ... WIĘCEJ

    Tematy: rozmowa kwalifikacyjna, ubiór pracownika, wizerunek w pracy, zasady ubioru w pracy
  • Dress code to nie zawsze to samo

    Dress code to nie zawsze to samo

    00:16 15.06.2013

    Wyniki ankiety przeprowadzonej przez portal Praca.pl wskazują na istnienie tendencji do zwiększania swobody pracowników w decyzjach dotyczących ich biznesowego dress code'u. Jednocześnie spora grupa polskich pracowników przestrzega na co dzień ustalonych w firmie zasad doboru stroju. Czym jest dress code? Dress code jest swojego rodzaju "granicą" ... WIĘCEJ

    Tematy: uprawnienia pracodawcy, obowiązki pracownika, ubiór pracownika, zasady ubioru w pracy
  • Dress code a ubranie robocze

    Dress code a ubranie robocze

    00:16 19.09.2012

    ... tutaj dość sztywne normy i regulacje. Przede wszystkim pracodawca ma obowiązek nieodpłatnego dostarczenia pracownikom odpowiednią odzież i obuwie robocze w sytuacji, gdy odzież pracownika wykonującego czynności może ulec zniszczeniu bądź zabrudzeniu. Trzeba zaznaczyć, iż jeżeli pracownik używa na takim stanowisku pracy własną odzież ochronną ... WIĘCEJ

    Tematy: ubiór pracownika, dress code, ubranie robocze, zasady ubioru w pracy
  • Dress code w pracy

    Dress code w pracy

    00:05 02.08.2012

    ... pracy. Zgodnie z tym przepisem, należy ją nosić kiedy istnieje ryzyko, że ubiór oraz obuwie pracownika mogą ulec zniszczeniu, bądź gdy ich noszenie jest podyktowane wymaganiami ... nagany. - Wyrok SN 25 stycznia 2005 r. (I PK 153/04) potwierdził, że pracownika za brak stroju korporacyjnego, można zwolnić dyscyplinarnie, tylko wówczas, gdy swoim ... WIĘCEJ

    Tematy: uprawnienia pracodawcy, obowiązki pracownika, ubiór pracownika, zasady ubioru w pracy
  • Jak się ubrać do pracy?

    Jak się ubrać do pracy?

    00:20 13.06.2012

    Zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym, sposób w jaki się prezentujemy ma istotny wpływ na to jak jesteśmy postrzegani. Profesjonalny strój pomaga w codziennych kontaktach zawodowych. Dlatego o wygląd należy zadbać nie tylko podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Eksperci monsterpolska.pl radzą jak unikać wizerunkowych wpadek mogących niekorzystnie ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek w pracy, wygląd zewnętrzny pracownicy, wygląd pracownika, ubiór pracownika

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: