eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › klient
  • Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience

    Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience

    13:55 25.09.2023

    ... - wyjaśnia Tomasz Kamiński, Marketing Specialist, Fixit. Dla zobrazowania sytuacji: Jeśli klient dobrze postrzega daną markę i ma na jej temat pozytywne skojarzenia, aktywnie ... , że reguła wzajemności w psychologii społecznej może zadziałać. Oznacza to, że zadowolony klient będzie się odwdzięczał, tj. nie tylko poleci daną markę bliskim, ale i ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, CX, pozyskiwanie klientów, komunikacja z klientem
  • Analiza potrzeb klienta kluczowa w procesie sprzedaży

    Analiza potrzeb klienta kluczowa w procesie sprzedaży

    10:05 24.04.2015

    ... usługi - czyli zebrać informację czy i jakie doświadczenia, opinie posiada Twój potencjalny klient w kontekście oferowanych przez Twoją firmę produktów / usług. Firmy klienta, - te informacje pomogą ... nabywca. A oto najprostszy przykład tego rodzaju błędów: Podczas rozmowy klient stwierdza, iż nie jest zadowolony z usług firmy, z którą aktualnie ... WIĘCEJ

    Tematy: analiza potrzeb klienta, analiza potrzeb, proces sprzedażowy, klient
  • Jak zostać mistrzem marketingu

    Jak zostać mistrzem marketingu

    01:16 17.03.2006

    ... zrealizujesz sprzedaż. Klient nie zawsze ma rację "Klient ma zawsze rację" - to najstarszy i niestety błędny stereotyp marketingowy. Rację to ma tylko dobry klient. Kiepski klient, oczywiście ... Klient nie zawsze ma rację. Ślepa wiara w to hasło może się skończyć katastrofą. Kiepski klient nigdy nie ma racji, ale dobry klient ma ją zawsze. Dobry klient ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, techniki sprzedaży, klienci, klient


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: