-
Komunikacja w pracy: ponglish czyli korpo-mowa
... : JBM – pogardliwe określenie klienta w branży reklamowej (od fan page Junior Brand Manager, który prezentuje różne wpadki managerów komunikujących się z agencjami reklamowymi) ekant, ekancica – pracownik obsługi klienta prowadzący projekt w agencji reklamowej dbanie o lajki, komenty i szery – prowadzenie fan page dla klienta tak, by pojawiały się ...
-
Rynek pracy w 2017 r.
... w 2017 roku. Polski pracownik w 2017 roku Praca.pl 10-krotnie pytała swoich użytkowników o ocenę rynku pracy i zawodowych aspektów życia. Jaki był polski pracownik w 2017 roku? ... fizycznych i produkcyjnych, szczególnie w budownictwie, oraz specjalistów ds. sprzedaży i obsługi klienta – dodaje Michał Filipkiewicz. Prognozy rządu również są ...
-
Kompetencje cyfrowe przydają się w ubezpieczeniach
... otrzymuje pracownik. Pracownicy ... obsługi klienta (58%), ocenie ryzyka (45%), sprzedaży i likwidacji szkód (44%) oraz płatności składek (26%). Obszary te również narzucą na pracowników posiadanie odpowiednich kompetencji cyfrowych – łatwości przystosowania się do zmian, szybkiego uczenia się, znajomości podstaw analityki, umiejętności obsługi ...
-
Monitor Rynku Pracy I kw. 2019 r.
... do 39 lat (także 71%). Kierowcy (14%) oraz sprzedawcy, kasjerzy i pracownicy obsługi klienta (12%) stosunkowo najbardziej obawiają się utraty pracy, na drugim biegunie są przedstawiciele ... stanie utrzymać i siebie, i auta. W efekcie często dochodzi do sytuacji, w której pracownik o poszukiwanych kwalifikacjach jest bez pracy, podczas gdy 100 km dalej ...
-
Koronawirus: kto może liczyć na oferty pracy?
... od obsługi klienta. Jednocześnie jednak według ekspertów w perspektywie kilku tygodni można spodziewać się powrotu do rekrutacji tej grupy kandydatów ze strony dużej części pracodawców. Jeśli tendencja ta potwierdzi się, ważny wpływ na nią będzie miała coraz bardziej dopracowana organizacja pracy zdalnej działów obsługi klienta ...
-
Gdzie sprawdza się elektroniczny obieg dokumentów?
... uprawnień każdy z użytkowników ma możliwość tylko takiej ingerencji w dokument, jaka została mu przydzielona przez administratora systemu. Od księgowości po dział obsługi klienta System workflow może mieć zastosowanie w wielu obszarach firmy. Początkowo stosowany był przede wszystkim w finansach, teraz coraz częściej wdrażany jest także ...
-
Rynek pracy w III kwartale 2016 r.
... i Dolnośląskie, z bezrobociem na poziomie 7,5%. Top 5 najczęściej poszukiwanych pracowników Na portalu Praca.pl pracodawcy szukali najczęściej pracowników ds. telefonicznej obsługi klienta obcojęzycznego. W porównaniu z trzecim kwartałem poprzedniego roku, w trzecim kwartale tego roku liczba ofert pracy na to stanowisko wzrosła ponad sześciokrotnie ...
-
Oferty pracy dopisują. Bezrobocie spada w każdym regionie
... Przed nami jest tylko Hiszpania (odpowiednio 636 tysięcy i 192 tysiące). Wyzwanie: pracownik Chętnych do zatrudniania nie brakuje, chętnych do pracy już tak ... , handlowców, inżynierów, księgowych, kierowców, osoby z branży produkcyjnej, obsługi klienta, finansowej, administracyjnej i pracowników fizycznych. Kolejny kwartał upłynie w dużej mierze ...
-
Oferty pracy w czasie pandemii: jest lepiej niż prognozowano?
... byli eksperci od obsługi klienta (18%) – ich udział w całej puli ogłoszeń zmniejszył się jednak nieznacznie w stosunku do poprzedniego roku. Na mniejsze zapotrzebowanie na specjalistów od obsługi klienta wpływ miał niewątpliwie COVID-19 i wielotygodniowe zamknięcie galerii handlowych czy stacjonarnych punktów obsługi klienta w okresie lockdownu. Na ...
-
Czy w dużych firmach naprawdę zarabia się więcej? Analiza raportu płacowego wiosna/lato 2025
... % różnice występują również w takich pionach, jak budowlany (14%) czy public relations (13%). Na drugim biegunie znajdują się piony techniczny, finansowy, obsługi klienta i zakupów, w których różnice sięgają zaledwie 1-2%. Wykres 1. Różnice wynagrodzeń zasadniczych w wybranych pionach w firmach zatrudniających do 1000 osób i powyżej 1000 osób ...
-
Platforma komunikacyjna Alcatel-Lucent
... funkcje współpracy pozwalają na udostępnianie i korzystanie z dokumentów za pomocą dowolnego urządzenia, co stwarza nowe możliwości współpracy mobilnej i lepszej obsługi klienta. Wdrożenie nowego urządzenia z funkcjami biurowymi może być równie proste, jak pobranie i zainstalowanie aplikacji na smartfonie. OmniPCX Office Rich Communication ...
-
Kompetencje zawodowe to nie wszystko
... o profilu finansowo-księgowym oraz z bardzo dobrą znajomością języków obcych np. do obsługi klienta. Justyna Sikora, konsultant w firmie Advisory Group TEST Human Resources, ... i to nawet na takich stanowiskach, jak Analityk Systemów Informatycznych czy Pracownik Produkcyjny w branży weterynaryjnej. Być świadomym siebie Eksperci przekonują, że oprócz ...
-
Rynek pracy specjalistów 2015
... Pracuj.pl wynika, że w 2015 r. najwięcej ofert pracy (tak jak w roku poprzednim) skierowanych było do handlowców i sprzedawców, pracowników do spraw obsługi klienta oraz specjalistów do spraw finansów (15,4% wszystkich ofert pracy) i IT (14,9% wszystkich ofert pracy). Największy wzrost zapotrzebowania w 2015 r. odnotowano dla ...
-
Co wpływa na rynek pracy w sektorze finansów i nieruchomości?
... przetwarzanie roszczeń ubezpieczeniowych, bez konieczności wypełniania długich formularzy. Jednocześnie firmy sektora finansów & nieruchomości wskazują na wyzwania w pozyskiwaniu pracowników z kompetencjami sprzedaży i obsługi klienta, które pozwoliłyby im lepiej poradzić sobie z zapewnieniem wyższej jakości obsługi klienta.
-
Są oferty pracy w telekomunikacji
... zarobki Zdaniem ekspertów tego rynku, przyszłość sektora telekomunikacyjnego jest ściśle uzależniona od rozwoju wartości dodanych do oferty oraz dalszego doskonalenia obsługi klienta. Sama infrastruktura przestaje już bowiem przynosić zyski i być źródłem wzrostu tych firm. Prawdopodobnie dlatego wyjątkowo dobrze opłacani są w tym sektorze ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy w VIII 2017
... to także kandydaci z zaznaczoną specjalizacją Finanse/Ekonomia (11%) oraz specjalizacją Inżynieria i Sprzedaż (10%). Na kolejnych pozycjach uplasowali się specjaliści od obsługi klienta (9%) oraz administracji biurowej (8%). Ile lat mają najbardziej poszukiwani pracownicy? Okazuje się, że najbardziej poszukiwani pracownicy sierpnia to najczęściej ...
-
Monitor Rynku Pracy I kw. 2018 r.
... 2 na 5 pracowników zmieniło pracę lub stanowisko – rotacja nie słabnie Co piąty pracownik w ostatnim półroczu zmienił pracodawcę, co piąty też został u obecnego ... szczebel kierowniczy (77%). Poniżej średniej uplasowali się specjaliście (72%), sprzedawcy i pracownicy obsługi klienta (63%) oraz robotnicy niewykwalifikowani (54%). Pracę zamierza zmienić ...
-
Czy automatyzacja pomoże uwolnić potencjał pracowników?
... wskaźnikiem FTE, czyli Full-Time Equivalent (pol. zastępstwo pełnoetatowe). Wskaźnik FTE na poziomie 1.0 oznacza, że pracownik przeznacza na realizację procesu, który obsługuje, cały swój czas zawodowy. Przyjrzyjmy się temu ... będzie pełnić funkcję ich osobistego asystenta. Oczekiwanie to przekłada się także na retail i standardy obsługi klienta w ...
-
Seniorzy na rynku pracy - jak zmienia się zatrudnienie osób po 60. roku życia?
... (kierowcy, kurierzy, magazynierzy), handlu detalicznym (kasjerzy, sprzedawcy, pracownicy obsługi klienta) oraz edukacji (nauczyciele, korepetytorzy, doradcy zawodowi, ... , marketing manager, grafik komputerowy, kontroler wejściówek na evencie czy pracownik obsługi wydarzeń. Pomóc w zmianie nastawienia pracodawców może tegoroczna ustawa o rynku pracy ...
-
Po co się tworzy system premiowania?
... jeśli pracodawcy zależy na zwiększeniu jakości obsługi klienta może uzależnić wysokość premii od wyników oceny satysfakcji klienta. W przypadku pracowników sprzedaży możliwe jest ... zależy od siły oczekiwania oraz oceny prawdopodobieństwa spełnienia tego oczekiwania. Jeśli pracownik oceni, że ma spore szanse na realizacje warunków premiowych, wpłynie ...
-
Onboarding, czyli jak wprowadzić nowego pracownika do organizacji
... Polska. Zgodnie z planem pracownik ma przejść szkolenia ze sprzedaży, obsługi klienta, administracji, HR i marketingu. Jest jednak pewne „ale”. – Pracownik, kierując się wskazówkami (ukrytymi przykładowo pod doniczką, na drukarce), musi sam odszukać miejsce i osobę, która ma go przeszkolić. Kiedy już pracownik zakończy „potworny plan działania ...
-
Perennialsi vs Millenialsi. Jak zapobiec wojnie pokoleń w firmie?
... – twierdzi Pitts. Pracownik – najlepszy przyjaciel Twojego klienta ... klienta, a nie na odwrót. Dając pracownikowi do ręki urządzenia mobilne, wspierane np. chatbotami, jest on w stanie szybko pomóc klientowi odnaleźć dany produkt czy wykupić pożądaną usługę – mówi Pitts. Innowacyjne środowisko pracy poprawia jednak nie tylko jakość obsługi klienta ...
-
Rynek pracy specjalistów w 2009 r.
... roku firmy skupiły się więc na pozyskiwaniu pracowników działu sprzedaży i obsługi klienta. Do pierwszej grupy skierowano w ciągu całego roku ponad 77 tys. ofert, do drugiej – ponad 32 tys. propozycji. Propozycje dla pracowników sprzedaży i obsługi klienta stanowiły łącznie aż 68% wszystkich ogłoszeń opublikowanych w serwisie Pracuj ...
-
Oddział banku wygrywa z bankowością internetową
... brak zaufania do informacji o ofercie banku znajdujących się na stronach internetowych. „Nasze badanie pokazuje, że oddział pozostaje kluczowym kanałem dla obsługi klienta, a nie tylko dystrybucji produktów bankowych. Niestety klienci potrzebują wizyt w oddziale, aby dokonywać operacji, które szybciej i taniej mogliby zrealizować samodzielnie za ...
-
Nowe oferty pracy VIII 2010
... mniej w poprzednim miesiącu. Łatwo posadę mogły uzyskać osoby zamierzające podjąć pracę w działach obsługi klienta czy Call Center – w sierpniu oczekiwało bowiem na nich ponad 4 ... liczyć też finansiści, budowlańcy, bankowcy. W Łodzi przybyło pracy dla pracowników działów obsługi klienta oraz call Center, specjalistów od marketingu, reklamy i PR. ...
-
Kabina dla palaczy a koszty firmy
... Spółka podnosi, iż zakup kabiny dla palaczy został poniesiony pośrednio w celu osiągnięcia przychodu poprzez poprawę warunków pracy pracowników oraz standardu obsługi klienta w lokalu gastronomicznym. Ponadto, wydatek na zakup kabiny dla palaczy nie został umieszczony w katalogu wyłączeń określonym w art. 16 ust. 1 ustawy o podatku ...
-
Warszawa i Mazowsze - 2 różne rynki pracy
... też, że Warszawa bardziej potrzebuje specjalistów od zaawansowanych technologii, podczas gdy w pozostałych miejscowościach dominują oferty pracy dla handlowców i pracowników obsługi klienta. Stosunkowo duża jest liczba ofert (25%), w których pracodawcy z woj. mazowieckiego nie podają dokładnej lokalizacji miejsca pracy. Jedną z przyczyn takiego ...
-
Rynek pracy specjalistów II 2016
... pracodawcy w lutym? W lutym najczęściej poszukiwanymi specjalistami byli pracownicy: handlu i sprzedaży, obsługi klienta oraz IT – liczba ofert pracy dla tych specjalistów dynamicznie wzrosła wynosząc 38% dla specjalistów IT, 36% dla ekspertów ds. obsługi klienta oraz 25% dla pracowników handlu i sprzedaży. Kolejny miesiąc z rzędu obserwuje się ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2016
... . 2016 najczęściej poszukiwanymi specjalistami byli pracownicy: handlu i sprzedaży oraz obsługi klienta. Na trzecim miejscu wśród najbardziej poszukiwanych pracowników, w ciągu ... najczęściej poszukiwaną grupą zawodową, zaraz po handlowcach i specjalistach ds. obsługi klienta. Ofert pracy dla specjalistów ds. IT opublikowano w pierwszym kwartale ponad ...
-
Specjalista, kierownik czy asystent? Kogo poszukują pracodawcy?
... (o 53% więcej ofert pracy dla kierowników w ujęciu rok do roku), pracowników obsługi klienta (o 43% więcej) oraz osób odpowiedzialnych za HR/zasoby ludzkie (o 27% więcej). Do ... roku, odnotowano wśród specjalistów IT (wzrost o 27% w stosunku do roku 2015) obsługi klienta (wzrost o 26%) oraz produkcji (wzrost o 21%). Oferty pracy dla kierowników nie ...
-
Rynek pracy specjalistów XI 2016
... . Co piąta oferta pracy dotyczyła pracowników obsługi klienta blisko 16% pracowników IT. Na kolejnych miejscach uplasowali się specjaliści do spraw finansów (13% wszystkich ofert) oraz inżynierowie (10%) Najbardziej wzrosło zainteresowanie pracodawców kandydatami na stanowisko specjalisty obsługi klienta – liczba skierowanych do nich ofert wzrosła ...
-
Małe firmy na bakier z IT
... wykorzystuje technologii w promowaniu swojej oferty, a 5% badanych nie adresuje reklamy do klientów. Obsługa klienta bez zaawansowanych technologii Małe firmy wykorzystują najbardziej elementarne narzędzia także w obszarze obsługi klienta. Dla przeszło połowy z nich głównym narzędziem kontaktu z klientami jest bezpośrednia rozmowa telefoniczna (52 ...
-
Pracownicy potrzebni od zaraz. Największy od 15 lat niedobór talentów
... była przeprowadzona w ostatnim kwartale 2019 roku, czyli tuż przed wybuchem pandemii Covid-19, największa zmiana dotyczy pracowników IT oraz bezpośredniej obsługi klienta, którzy wówczas znajdowali się poza listą profesji najtrudniejszych do pozyskania. W tegorocznej edycji raportu na liście zabrakło inżynierów i niewykwalifikowanych pracowników ...
-
Praca w banku lub finansach? 80% firm zatrudni od zaraz
... także brak kandydatów w obszarze obsługi klienta (38%) oraz administracji (36%). Z kolei w ujęciu globalnym firmy najczęściej wskazywały trudności z rekrutacją osób zajmujących się IT i analizą danych (35%) oraz marketingiem i sprzedażą (29%). Globalnie wyzwaniem jest także pozyskanie specjalistów obsługi klienta (23%). Jak dodaje ekspertka ...
-
Zobowiązania podatkowe w VAT a zaniżenie faktury
... wyjaśniła izba skarbowa? Podatnik w skierowanym do organu podatkowego zapytaniu poinformował, iż miało miejsce przestępstwo fałszowania faktur przez pracowników biura obsługi klienta. Pracownik najpierw wypisywał fakturę za dokonane naprawy, przekazywał jej oryginał klientowi, a następnie dokonywał zmian w fakturze polegających na obniżeniu jej ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem