12:08 18.08.2021
Feedback odmieniamy w biznesie przez wszystkie przypadki, a jednak udzielanie informacji zwrotnej może przysparzać problemów. Jakich błędów nie popełniać przy udzielaniu konstruktywnej informacji zwrotnej? Czym NIE jest feedback – Feedback to nie krytyczny atak, nie ocena okresowa, ale też nie tylko pochwała i spijanie sobie z dziubków – wyjaśnia ...
08:50 23.03.2021
Pandemia gwałtownie zmieniła życie zawodowe Polaków, sprawiając m.in., że ich chlebem powszednim stały się wideokonferencje ze współpracownikami i przełożonymi. I wprawdzie całkiem spora rzesza zatrudnionych miała z nimi styczność już przed laty, to jednak równie liczna jest grupa tych, dla których była to zupełnie nowa rzeczywistość. Jak się w ...
00:37 22.01.2021
... poprawę komfortu pracy. Pamiętajmy również o aktywności fizycznej – czynnie walczmy z hipokinezją, czyli niewystarczającą aktywnością ruchową. Jasna komunikacja wdrażanych procedur Komunikacja w firmie powinna wspierać cele pracodawcy. Ciągły natłok nowych informacji dot. COVID-19, coraz popularniejsze teorie spiskowe w mediach społecznościowych ...
00:20 20.12.2020
... w przypadku stwierdzenia zakażenia wirusem. 4. Komunikacja w kryzysie Ten trudny okres stwarza wiele nowych wyzwań na płaszczyźnie komunikacji. Jeśli chcemy przejść przez ten czas w sposób odpowiedzialny, uniknąć nieporozumień i zadbać o to, aby wszyscy pracownicy znali nowe procedury obowiązujące w firmie, pracodawcy powinni położyć duży nacisk na ...
09:59 03.11.2020
... sobie zdawać sprawę, że niepewność w tej kwestii nie przyczynia się ani do zaufania, ani też do zaangażowania pracowników. W kryzysowej sytuacji komunikacja w firmie zyskuje zupełnie nadrzędne znaczenie. Z opublikowanego przez ManpowerGroup i HRlink raportu „Ocena nowej rzeczywistości rynku pracy – perspektywa pracowników i pracodawców” wynika, że ...
10:21 24.06.2020
Praca zdalna. Ze względu na obostrzenia sanitarne związane ze światową pandemią koronawirusa wprowadziło ją wiele firm - od mikroprzedsiębiorstw, poprzez małe i średnie firmy, aż po duże, międzynarodowe korporacje. Część z firm stosowała ją od dawna, niektóre zaś musiały wdrożyć procedury telepracy praktycznie z dnia na dzień. Czy się sprawdziła? ...
00:36 29.03.2020
... i wykorzystywanie największej korzyści, która może przemawiać na rzecz zmiany. Niezwykle ważna jest również komunikacja zrozumienia dla emocji, jakie towarzyszą pracownikom w nowej sytuacji To, o czym często liderzy zapominają to również komunikacja rzeczy, które w organizacji pozostaną niezmienne, czyli np. odwołanie się do wspólnie wypracowanych ...
12:21 20.03.2020
... analizy „jak to wpłynie na nas” i plany ratunkowe. Jeśli w jakiejś firmie jeszcze nie powstał Sztab Kryzysowy – można się spodziewać trudnej przyszłości takiej spółki. ... organizacji wewnętrznej właściwie wszystkie firmy. W każdej pojawiła się intensywna i wielopoziomowa komunikacja wewnętrzna. Powoli problemy wylewają się na zewnątrz, a to z kolei ...
11:37 12.03.2020
... firmie – nadmierna komunikacja o koronawirusie może was wyróżnić i wywołać wrażenie, że problem w waszej firmie ...
15:02 07.10.2019
... ), w szczególności umożliwia prowadzenie spójnej komunikacji (87%), zwiększenie zaangażowania wśród pracowników (84%) oraz ułatwia przyciąganie talentów do organizacji (81%). Ponieważ komunikacja wewnętrzna w firmie ma duży wpływ na istotne dla firmy czynniki, warto zastanowić się, jakie podjąć kroki, żeby ją usprawnić. Jeśli stworzenie strategii ...
Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
Popyt na mieszkania niższy, ceny znów wzrosły
Będą zmiany zasad pobierania zaliczek na podatek PIT
Zdolność kredytowa V 2022. Największe spadki za nami
Próba kontynuacji odbicia cen akcji w górę
Zdolność kredytowa: kogo i gdzie stać na zakup mieszkania?
SEAT Tarraco e-Hybrid FR
Ceny mieszkań pokonują inflację