eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematykomunikacja w firmie

komunikacja w firmie - wiadomości i porady tematyczne

  • 5 faz koronakryzysu. Jaki czeka cię scenariusz i po co ci komunikacja?

    5 faz koronakryzysu. Jaki czeka cię scenariusz i po co ci komunikacja?

    12:21 20.03.2020

    ... analizy „jak to wpłynie na nas” i plany ratunkowe. Jeśli w jakiejś firmie jeszcze nie powstał Sztab Kryzysowy – można się spodziewać trudnej przyszłości takiej spółki. ... organizacji wewnętrznej właściwie wszystkie firmy. W każdej pojawiła się intensywna i wielopoziomowa komunikacja wewnętrzna. Powoli problemy wylewają się na zewnątrz, a to z kolei ...

    Tematy: komunikacja wewnętrzna, komunikacja zewnętrzna, zarządzania kryzysem, koronawirus
  • Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w firmie. Jak rozmawiać o koronawirusie?

    Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w firmie. Jak rozmawiać o koronawirusie?

    11:37 12.03.2020

    ... firmie – nadmierna komunikacja o koronawirusie może was wyróżnić i wywołać wrażenie, że problem w waszej firmie ...

    Tematy: komunikacja interpersonalna, komunikacja wewnętrzna, komunikacja w organizacji, komunikacja w firmie
  • Komunikacja wewnętrzna w firmie. Strategia, zasady, narzędzia

    Komunikacja wewnętrzna w firmie. Strategia, zasady, narzędzia

    15:02 07.10.2019

    ... ), w szczególności umożliwia prowadzenie spójnej komunikacji (87%), zwiększenie zaangażowania wśród pracowników (84%) oraz ułatwia przyciąganie talentów do organizacji (81%). Ponieważ komunikacja wewnętrzna w firmie ma duży wpływ na istotne dla firmy czynniki, warto zastanowić się, jakie podjąć kroki, żeby ją usprawnić. Jeśli stworzenie strategii ...

    Tematy: employer branding, HR, komunikacja interpersonalna, komunikacja wewnętrzna
  • 6 kroków menedżera do zdrowych relacji z nowym zespołem

    6 kroków menedżera do zdrowych relacji z nowym zespołem

    14:04 01.08.2019

    ... , pamiętaj, aby utrzymywać profesjonalne relacje w czasie pracy. 4. Ustal zasady komunikacji Otwarta komunikacja rodzi nowe pomysły i współpracę, co jest kluczowe dla każdego zespołu. Każda osoba w zespole powinna czuć, że ma głos w firmie, niezależnie od stanowiska pracy. 5. Bądź przygotowany na trudne pytania Pamiętaj, że ...

    Tematy: menedżer, nowa praca, zmiana pracy, relacje interpersonalne
  • Atmosfera w pracy, czyli osamotnienie wśród technologii

    Atmosfera w pracy, czyli osamotnienie wśród technologii

    09:42 27.05.2019

    O tym, że dobra atmosfera w pracy jest czynnikiem, który liczy się dla zatrudnionych coraz bardziej, mówi się już nie od dziś. W dobie coraz szerszego dostępu do cyfrowych narzędzi komunikacji o jej zapewnienie wcale nie jest łatwo. Obserwacje sygnałów napływających z rynku pracy wskazują bowiem, że wiele osób wręcz preferuje komunikowanie się ze ...

    Tematy: atmosfera w pracy, komunikacja w firmie, relacje interpersonalne
  • Częsty feedback wpływa na jakość pracy

    Częsty feedback wpływa na jakość pracy

    10:43 24.05.2019

    ... . W ten sposób menedżer może łatwiej zarządzać pracownikami, np. skutecznie wykorzystywać coaching wewnętrzny w firmie, by pomóc pracownikom w rozwoju kompetencji potrzebnych do realizacji danego zadania. Zmiana w podejściu do ocen i feedbacku w firmie daje też pozytywne efekty dla samej organizacji – tworzy kulturę feedbacku, wspierającą otwartość ...

    Tematy: feedback, komunikacja interpersonalna, komunikacja w firmie, motywowanie pracowników
  • Obojętność i brak feedbacku. Czego nie lubi pokolenie Z?

    Obojętność i brak feedbacku. Czego nie lubi pokolenie Z?

    13:28 11.03.2019

    Pokolenie Z coraz silniej zaznacza swoją obecność na rynku pracy. W ciągu kolejnej dekady to właśnie ono zarządzać będzie pokaźną częścią gospodarki. Z tego też powodu już dziś warto zastanowić się, czego oczekują jego przedstawiciele. Jakie metody i postawy komplikują komunikację z "Zetami" oraz zabijają drzemiącą w nich motywację? Pokolenie Z to ...

    Tematy: feedback, komunikacja interpersonalna, komunikacja w firmie, motywowanie pracowników
  • Jak wykorzystać storytelling do motywowania pracowników?

    Jak wykorzystać storytelling do motywowania pracowników?

    10:57 22.02.2019

    Wprawdzie wydawać by się mogło, że historia i biznes to połączenie na kształt kwiatka i kożucha, to jednak okazuje się, że umiejętne jej tworzenie może okazać się przydatne również w pracy menedżera. Jak wykorzystać storytelling w motywowaniu pracowników? Jeszcze do niedawna akademickie podejście do zarządzania kazało zakładać, że w podejmowaniu ...

    Tematy: komunikacja w firmie, storytelling, motywowanie pracowników, zarządzanie pracownikami
  • Nie ma cyberbezpieczeństwa bez komunikacji w firmie

    Nie ma cyberbezpieczeństwa bez komunikacji w firmie

    09:23 08.02.2019

    ... obrady nie jest po prostu zapraszanych. Ponadto nieskuteczna komunikacja wciąż pozostaje problemem. Jak wynika z ankiety Trend Micro, 44% respondentów ma trudności z wyjaśnieniem kierownictwu złożonych zagrożeń, a 57% stwierdza, że komunikacja w firmie to największe wyzwanie w zakresie cyberbezpieczeństwa dla całego przedsiębiorstwa. Respondenci ...

    Tematy: cyberbezpieczeństwo, ataki hakerów, komunikacja w firmie
  • Komunikacja w firmie: warto postawić na otwarty feedback

    Komunikacja w firmie: warto postawić na otwarty feedback

    00:12 17.07.2018

    Komunikacja w firmie to temat rzeka. Można skupić się na skutecznych i nieskutecznych technikach porozumiewania się, określać specyfikę komunikacji poziomej i pionowej, werbalnej i niewerbalnej, itp., ...

    Tematy: informacja zwrotna, feedback, komunikacja interpersonalna, komunikacja w firmie

poprzednia  

1 2 3 ... 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: