-
Czy rzeczowe nagrody dla pracowników budują zaangażowanie?
... że ich otrzymaniu przeważnie towarzyszą emocje. Pieniądze otrzymane w ramach premii pracownik przeznacza przeważnie na pokrycie swoich bieżących potrzeb. Tymczasem nagroda ... nagradzaniu), a te można ustalić na prawie każdym stanowisku. Np. pracownicy działu obsługi klienta mogą zdobywać punkty na podstawie ocen przyznawanych im przez klientów w ...
-
Dyrektywa o jawności wynagrodzeń - nowe obowiązki firm
... czasu. Nie zdziwię się, jeśli pierwszą widoczną konsekwencją wprowadzenia transparentności wynagrodzeń będzie przewrót w strukturze stanowisk w wielu firmach. Przykładowo, „pracownik działu obsługi klienta” czy „pracownik call center” to bardzo szerokie pojęcie, które w ramach tej samej organizacji może obejmować zarówno osobę, która nie musi mieć ...
-
Polacy wolą firmy zagraniczne
... 2519 zł. Ich zarobki to odpowiednio 11308 zł i 8789 zł brutto. Dział obsługi klienta w zagranicznej firmie płaci swojemu kierownikowi 6965 zł brutto, w polskiej zaś ... jednostkowa. W Polsce takie silne nastawienie na jednostkę się nie sprawdzi. Nagradzany pracownik zamiast wzorem do naśladowania stanie się obiektem zazdrości. Może być piętnowany przez ...
-
Zarobki w marketingu i sprzedaży
... stanowisku - Kalkulator wynagrodzeń W ramach obszaru Sprzedaż i Marketing znaczące zmiany jakie zaszły na rynku pracy w najmniejszym stopniu dotknęły działy Obsługi Klienta. Niewątpliwie jednak, stałym trendem obowiązującym w tych jednostkach jest wzrost zapotrzebowania na osoby władające „egzotycznymi” językami, takimi jak: węgierski, szwedzki ...
-
Praca tymczasowa wspomaga rynek
... dokładnie o 0,1 pkt. proc.) więcej niż w III kwartale 2015 r. Elastyczny pracodawca to skuteczny pracownik - Spadek stopy bezrobocia rejestrowanego poniżej 10 proc. nie jest niczym niespodziewanym – wskazuje ... się i wciąż poszukiwani będą pracownicy takich specjalizacji jak: handlowcy i sprzedawcy, specjaliści ds. finansów, obsługi klienta oraz ...
-
10 wskazówek dla lidera: jak budować zaangażowanie pracowników?
... Miejsca Pracy Polska 2020 daje wynik 80%. To olbrzymia różnica! Pracownik, który uważa, że pracuje w świetnej firmie daje z siebie maksymalnie dużo. Jak takich ... obsługi klienta. Informuj, co się dzieje z ich pomysłami, czy są wdrażane i jakie są efekty. Mów o wizji i misji firmy, ale również o wpływie, jaki ma wasz zespół i każdy jego pracownik ...
-
Czy transparentność wynagrodzeń wpływa na reputację firmy?
... usług. Dbanie o dobrą reputację organizacji jest nie tylko ważne z punktu widzenia obsługi klienta. Specjaliści ds. marketingu twierdzą, że zbudowanie wizerunku godnego zaufania zmniejszy koszty ... . Oprócz tego może to pomóc w zredukowaniu luki płacowej. Jeśli każdy pracownik będzie wiedział jaka jest wysokość jego wynagrodzenia i w jaki sposób się ją ...
-
Wynagrodzenia pracowników szeregowych w 2004 r.
... ). Najmniej zarabiają magazynierzy, przeciętnie tylko 1 400 zł miesięcznie brutto. Mniej niż 1 500 zł otrzymują też pracownicy działów personalnych (1 460 zł) i obsługi klienta (1 480 zł). Dla porównania, w dziale finansów i controllingu tylko 25% pracowników zarabia mniej niż 1 500 zł. W magazynie tylko 25% pracowników zarabia ...
-
Wynagrodzenia w przemyśle ciężkim w 2007 r.
... w przedziale od 1 501 PLN do 3 000 PLN. Co piąty pracownik zarabiał powyżej 6 000 PLN. 7,2% pracowników zatrudnionych w tej branży zarabiało powyżej ... odsetek osób zatrudnionych w działach księgowości zarabiał powyżej 2 525 PLN, a w przypadku działów obsługi klienta granica ta obniżyła się do 1 700 PLN. Pensje pracowników z wykształceniem ...
-
Public relations wewnętrzny
... . Prowadzony także z pracownikami, może przynieść wiele korzyści. Po pierwsze – zadowolony pracownik to nikt inny jak ambasador firmy, w której pracuje (biorąc pod uwagę ... rodzaju działalności (np. pomysł na hasło reklamowe, czy usprawnienie obsługi klienta). Narzędzie to spełnia kilka funkcji, m.in. możliwość głębszego przyjrzenia się organizacji ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2015
... do spraw handlu i sprzedaży. Na drugim miejscu plasuje się obsługa klienta, a na trzecim - finanse. Zwiększone zainteresowanie rynkiem pracy widoczne jest również po stronie pracowników ... – było ich 40 682. Na kolejnych miejscach uplasowali się specjaliści ds. obsługi klienta (19 125 ofert), specjaliści ds. finansów (16 334 ofert) oraz specjaliści ds ...
-
Gdzie oferty pracy w 5 najpopularniejszych branżach?
... 0,5 proc. wszystkich ofert pracy z tej kategorii. Konsultanci poszukiwani Sporym powodzeniem na rynku pracy do końca maja cieszyli się pracownicy z branży obsługi klienta i call center. Najwięcej ofert pojawiło się w województwie mazowieckim (33 proc.), małopolskim (14,7 proc.) oraz dolnośląskim (10,6 proc.). W centralnym województwie pracownicy ...
-
Banki muszą zrozumieć pokolenie Y
... dużych nakładów finansowych. Wyraźnie dostrzegalna stała się również zmiana priorytetów z kwestii zatrudniania - obecnie rezygnuje się powoli z zatrudniania osób do bezpośredniej obsługi klienta na rzecz inwestowania w pracowników wsparcia. Liderzy sektora stali się bardziej elastyczni, przez co łatwiej dopasowali się do zmieniających się trendów ...
-
Coraz więcej ofert pracy. Czy to już rynek pracownika?
... wzrosło prawie czterokrotnie. Przydatne linki: Oferty pracy W województwie wielkopolskim o 168 proc. wzrosła liczba ofert pracy dla pracowników w biurach obsługi klienta. Z kolei w województwie kujawsko-pomorskim siedmiokrotnie zwiększyła się liczba ofert pracy w medycynie i opiece zdrowotnej. – Medycyna to jedna z 8 inteligentnych specjalizacji ...
-
Usługi dla biznesu: dobry czas dla pracowników?
... HR i płac (91,7 proc.) oraz marketingu (82,7 proc.), a także finansów (63,7 proc.), obsługi klienta (60,3 proc.) oraz księgowości (47,1 proc.). Liderem na rynku zatrudnienia ... się bankowość i usługi finansowe (9,3 proc. wzrostu), finanse i księgowość (8,9 proc.), obsługa klienta i sprzedaż (7,7 proc.) oraz marketing (6,2 proc). Coraz ważniejsza rola ...
-
Dlaczego jedne firmy zyskują na AI, a inne nie potrafią jej wykorzystać?
... , oczekując szybkiego zwrotu z inwestycji. Trendy globalne i zmiany na rynku pracy Według Everest Group, najwięcej wdrożeń generatywnej AI na świecie dotyczy obsługi klienta (72%), a następnie operacji IT (30%), marketingu i sprzedaży (18%), finansów, zakupów, łańcuchów dostaw i HR (12%). AI przestaje być domeną eksperymentów technologicznych ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2008
... roku bardzo poszukiwani byli także pracownicy działów technologicznych oraz księgowości. Na kolejnych miejscach uplasowały się działy: IT – oprogramowanie oraz obsługi klienta i call center. Najmniej kandydatów poszukiwano do działów tłumaczeń. Podobnie jak w ubiegłych miesiącach, najwięcej ofert pracy generowało województwo mazowieckie, proponując ...
-
Nowe oferty pracy XI 2009
... zbliżającego się okresu świąteczno-noworocznego i związanej z nim gorączki zakupowej, czyli czas ciężkiej pracy właśnie dla handlowców? Poszukiwani są również pracownicy działów obsługi klienta oraz call center – w listopadzie czekało na nich 3 tys. 539 ofert pracy. W ofertach pracy mogą przebierać również informatycy – na specjalistów z tej ...
-
Polscy pracownicy a samozatrudnienie
... spróbować swych sił jako przedsiębiorca są osoby zajmujące się na co dzień analizami/badaniami, specjalizujące się w audycie i podatkach, a także pracujące w działach obsługi klienta i call center oraz osoby odpowiedzialne w firmach za logistykę i transport (twierdzi tak po 7% ankietowanych z każdej tych grup). … ale robić to samo ...
-
Euro 2012 a praca w hotelarstwie i turystyce
... ? - Coraz wyraźniej zauważalna jest tendencja przenoszenia punktu ciężkości z zatrudniania wewnętrznej obsługi hoteli i innych placówek wypoczynkowo-turystycznych, na zatrudnianie pracowników związanych z działami sprzedaży i obsługi klienta – mówi Beata Szilf-Nitka, Dyrektor Zarządzający internetowej giełdy pracy infoPraca.pl. – Ponad ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2012
... do poprzedniego kwartału, najbardziej wzrósł popyt na pracowników działów szkoleń i edukacji (o ponad połowę), działów księgowości (o 44%) i call center oraz działów obsługi klienta (o blisko 1/3). Przemysław Gacek ocenia, że taki rozkład ofert pracy w zestawieniu z danymi makroekonomicznymi dobitnie pokazuje, że na rynku pracy mamy ...
-
NSG Group znowu inwestuje w Polsce
... Oddziału naszej Spółki oraz wprowadzenie standardów Pilkington IGP w zakresie bezpieczeństwa, obsługi klienta i jakości produktów, a także dalsze inwestycje w modernizację maszyn i urządzeń, dodatkową rozbudowę infrastruktury IT i wdrożenie systemów operacyjnych do obsługi klientów i pracowników”. Pilkington IGP jest jednym z liderów na rynku szyb ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy 2017. Podsumowanie
... , które zaznaczyły Sprzedaż (11%), a na trzecim kandydaci deklarujący znajomość finansów/ekonomii (10%). Kolejne pozycje przypadły w udziale specjalistom z zakresu Inżynierii (9%) oraz Obsługi klienta (9%). Warto przy tym podkreślić, że właściciele profili mogą wskazać w nich więcej niż jedną specjalizację. Jaki jest wiek poszukiwanych pracowników ...
-
WWWizytówka
... jeden z operatorów sieci telefonii komórkowej, notabene mającej prawie 2 mln. abonentów, nie odpowiada na zapytania - problemy, skierowane drogą mailową do Biura Obsługi Klienta ...) 10. W wielu przypadkach warto opracować rubrykę FAQ - "najczęściej zadawane pytania". Może ona częściowo zredukować natłok e-maili typu: "Czy dostarczacie Państwo ...
Tematy: -
Jak budujemy wizerunek pracodawcy
... na specjalistów i absolwentów stawiają na równi (po 70% wskazań). Ponad połowa firm kieruje swe działania także do menedżerów, handlowców i pracowników obsługi klienta oraz studentów i praktykantów. Niezależnie od pochodzenia firmy, działania wizerunkowe najrzadziej kieruje się do przyszłych pracowników fizycznych. Takowe deklaruje tylko 6% firm ...
-
Emigracja pracowników a rozwój polskich firm
... i rozwój firm. Wśród skutków niedoboru personelu respondenci wymieniają: konieczność wypłacania pracownikom wynagrodzenia za pracę w godzinach nadliczbowych (64%), wydłużony czas obsługi klienta (35%), a w co piątej firmie konieczność rezygnacji ze świadczenia niektórych usług. Niepokoi fakt, że 14% przedsiębiorstw twierdzi, że jest zmuszone ...
-
Idealny Pracodawca w Polsce 2010
... 7,4 pkt. na 10-stopniowej skali. Zaraz za nimi plasują się menedżerowie projektów (6,8 pkt.) oraz programiści (6,7 pkt.). Najmniej szczęśliwi są zatrudnieni w działach obsługi klienta oraz sprzedawcy. Oni wystawili swoim pracodawcom średnie noty, odpowiednio – 5,7 pkt. i 5,9 pkt. Brak satysfakcji wpływa znacząco na chęć zmiany pracy. Aż ...
-
Polacy a konta walutowe
... płatnymi na żądanie. Przykładowo – w Deutsche Banku albo Alior Banku dokonamy przelewów zarówno poprzez bankowość internetową jak i telefoniczną, w BPH jedynym kanałem obsługi klienta jest oddział, a transfery pieniężne okażą się tam drogie. Konto walutowe, np. w euro, może okazać się całkiem niezłym „wynalazkiem” podczas podróży ...
-
Technologie cyfrowe a działalność dużych firm
... - czyli wykorzystania technologii w celu zwiększenia wydajności, poprawy obsługi klienta oraz sposobu komunikacji i współpracy w ramach organizacji. Badanie " ... umiejętności (77%), różnice kulturowe (55%), nieefektywne IT (50%). Didier Bonnet, pracownik Capgemini Consulting’s, współtwórca raportu: “Cyfrowe technologie mają potencjał do radykalnej ...
-
Czy praca w banku się opłaca?
... Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń firmy Sedlak & Sedlak. Przeciętna pensja specjalisty ds. obsługi klienta wyniosła natomiast 3 450 PLN. Znacznie wyższe wynagrodzenia otrzymywali kierownicy zespołów i ... podczas gdy w bankach krajowych od 2 900 do 7 500 PLN. Przeciętny pracownik szeregowy, aby zarobić miesięczną pensję dyrektora (16 000 PLN), ...
-
Rynek pracy specjalistów VII 2016
... wzięciem cieszyli się pracownicy handlu i sprzedaży, do których adresowanych było 36% wszystkich ogłoszeń opublikowanych w lipcu. Pracodawcy w lipcu poszukiwali także pracowników obsługi klienta (20% wszystkich ofert pracy) oraz IT (16% wszystkich ofert pracy). Znacząca liczba ofert pracy skierowana była także do specjalistów do ...
-
Ile kosztuje przeciągająca się rekrutacja pracowników?
... premium w sieci biznesowej, koszty testów). Niewykorzystane szanse biznesowe wynikające z istniejącego wakatu (np. niesprzedane produkty i usługi, wydłużony czas obsługi klienta, niższy poziom realizacji standardowych zadań przez obecnych pracowników ze względu na konieczność realizacji dodatkowych obowiązków, przewidzianych dla rekrutowanego ...
-
O kim marzy rekruter? Analizujemy oferty pracy
... nich specjalista? Praca.pl analizuje, jakie umiejętności są najbardziej pożądane w sprzedaży i obsłudze klienta, informatyce/programowaniu i administracji biurowej. Komunikatywność i odporność na stres ceniona w sprzedaży i obsługi klienta Wprawdzie wymienione w nagłówku kompetencje miękkie przydadzą się każdemu bez względu na sektor zatrudnienia ...
-
Rynek pracy specjalistów 2018
... o 7% więcej niż rok wcześniej. Pracodawcy nie gardzili handlowcami, specjalistami w zakresie obsługi klienta oraz specami od IT. Widać było również spory wzrost ... a w 2016 roku – 37%. Drugą najbardziej popularną specjalizacją była obsługa klienta (22%), a trzecią – specjaliści ds. IT (15%). Niewiele mniejszym zainteresowaniem pracodawców cieszyli ...
-
Język niemiecki: gwarancja pracy i wysokich zarobków
... z obsługą klienta, tzw. call center – czytamy w najnowszym raporcie Pro Progressio. „Nauczanie języka niemieckiego i zapotrzebowanie na osoby niemieckojęzyczne na rynku pracy” mówi Ewa Trojak, ekspert HRK SSC/BPO, dodając, że najczęściej znajomości języka niemieckiego poszukują pracodawcy z branży finansów, księgowości, obsługi klienta, HR oraz ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem