11:24 09.06.2022
... branży lotniczej, producent sprzętu AGD czy dwie spółki Skarbu Państwa. W badaniu Randstad Employer Brand Research ankietowani oceniają, w jakim stopniu pracodawcy uwzględniają czynniki, które świadczą o atrakcyjności miejsca pracy. Chodzi między innymi o stabilność zatrudnienia, perspektywy rozwoju zawodowego, a także troskę o zachowanie równowagi ...
12:10 04.04.2022
... i menedżerowie dostępni na rynku? Podczas badania Antal skierowanego jedynie do specjalistów i menedżerów dostępnych na rynku wyłoniono trzy najważniejsze cechy pożądanego pracodawcy, jakie wymienili respondenci: stabilność biznesowa firmy (71 proc. wskazań), możliwość rozwoju zawodowego (68 proc.) i przyjazne środowisko pracy (63 proc.). Wysokość ...
10:57 16.03.2021
... udział w sesji Assessment Centre, która obecnie uważana jest za najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji oraz dopasowania potencjalnego pracownika do kultury organizacyjnej pracodawcy. Jednak jest to wybór osób posiadających już duże doświadczenie zawodowe i świadomych swojej rynkowej wartości. Dość powszechnie, ale błędnie, uważa się ...
09:30 04.11.2020
... wizerunek pracodawcy to zawsze dobry pomysł. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Dlaczego i jak dbać o employer branging podczas pandemii? Czym zastąpić owocowe czwartki? Jak zadbać o pracowników (i swój wizerunek) przy skromnym budżecie? Paweł Szonecki, specjalista ds. komunikacji w agencji People przekonuje jednak, że pozytywny wizerunek pracodawcy ...
00:36 02.02.2020
... wpłynęła na ich ogólne zadowolenie z życia. To kolejne potwierdzenie, że CSR to nie wydmuszka, a autentyczne działania w tym zakresie przyciągają do pracodawcy– opowiada Dominika Langer-Gniłka, Dyrektor Działu Współpracy i Rozwoju w Stowarzyszeniu WIOSNA. Pomoc systemowa w ramach takich programów jak Szlachetna Paczka, zbiórki darów lub ...
00:15 30.01.2020
... , która może skorzystać na przekazaniu informacji zwrotnej kandydatowi jest sam rekruter. Po pierwsze buduje profesjonalny wizerunek własnej osoby – w pracy przedstawia się przecież swoim nazwiskiem, a nie jedynie nazwą pracodawcy czy klienta. Dodatkowo sam może uzyskać informacje zwrotne na temat swoich działań i poprawić obszary ...
12:33 25.11.2019
... wizerunek marki W polskojęzycznej literaturze jest o tym jeszcze dość cicho, ale rola doświadczeń wynoszonych przez kandydata z procesu rekrutacyjnego wyraźnie rośnie. Złe wspomnienia z rekrutacji oczywiście zacierają się z czasem, ale pracodawcy ... one realny wpływ na wizerunek całej organizacji – zarówno pod kątem marki pracodawcy, jak też oceny ...
10:04 07.11.2019
... firmy (33%). Świadomość wpływu, jaki na wizerunek marki wywierają opinie formułowane przez kandydatów i klientów, jest w naszym kraju coraz większa. Julia Urbańska, Marketing & Customer Experience Senior Manager w eRecruiter, podkreśla jednak, że nie oznacza to jednocześnie, iż pracodawcy swoje relacje z rekrutowanymi rozwijają świadomie. Jak ...
00:59 28.10.2019
... pozytywnego wizerunku pracodawcy. Candidate experience w dużym stopniu przekłada się na jakość i liczbę przyszłych aplikacji o pracę – mówi Karol Abelski. Kontakt pozytywnie nastraja kandydata Jak pokazują wyniki badania eRecruiter, umiejętne prowadzenie komunikacji z kandydatem ma niebagatelny wpływ na ogólny wizerunek pracodawcy na rynku ...
10:07 03.10.2019
... wizerunek pracodawcy. Aż 68% badanych specjalistów, którzy wynieśli negatywne wrażenia z procesu rekrutacyjnego, nie zaaplikuje ponownie do tej samej firmy. Co równie ważne, ponad połowa (55%) podzieli się swoją opinią o pracodawcy ...
3 cyberoszustwa finansowe, przez które możesz wpaść w długi
Ceny materiałów budowlanych. Jest szansa na powrót do normalności?
Sprzedaż nieruchomości dziecka - jak wygląda procedura?
Planujesz sprzedaż mieszkania? To dobry moment
Młodzi ludzie coraz później opuszczają dom rodzinny. Winna pandemia?
Nikkei 225 najwyżej od stycznia po "Dniu Góry"
MF zaostrza nadzór nad firmami w zakresie rejestrowania sprzedaży