-
Praca w marketingu i PR: satysfakcja plus stres
00:20 14.01.2024
... w którym sposób wykonywania zadań zmieniłby się tak znacząco w ostatnich latach. Po pierwsze, marketing i PR to obszary, w których praca zdalna stała się codziennością – 67,5% badanych ... Usatysfakcjonowani, ale w ciągłym stresie Choć ponad 62% pracowników działów marketingu i PR jest zadowolonych ze swojego miejsca pracy, aż 70% z nich postrzega ...
Tematy: pr, marketing, public relations, branża pr -
PR i marketing w 2023 roku. Trendy na 2024
00:13 23.12.2023
... pogłębienia tematu i indywidualnego podejścia. Kolejnym trendem był wzrost znaczenie digital PR, czyli wszystkich działań w przestrzeni online. Marki coraz większą wagę przywiązują do rozwiązań ... wyzwania, w tym cyberbezpieczeństwo, zaufanie i zarządzanie prawami cyfrowymi. Co czeka branżę PR i marketingu w 2024 roku? Wszystko wskazuje na to, że rok ...
Tematy: pr, marketing, public relations, branża pr -
7 skutecznych sposobów na kryzys wizerunkowy
12:47 05.11.2020
... dekady. Przyczyn kryzysów może być wiele: trudny klient, fake news, czarny PR konkurencji, czy pomówienie. Słowem - kryzysem jest wszystko, co może zaszkodzić ... deweloperów, z których niedawno jeden niejako rykoszetem został negatywnie skojarzony z czarnym PR dotyczący starych kwestii (tak naprawdę ich rozstrzygnięcie mogło jedynie poprawić ...
Tematy: kryzys, kryzys wizerunkowy, wizerunek firmy, budowanie wizerunku firmy -
Marketing i komunikacja w trakcie i po pandemii
00:22 29.07.2020
... . – mówi Cezary Jasiczak z JobDone. Wybuch pandemii dla wielu branż można traktować jako czas zarządzania kryzysowego, w którym działania komunikacyjne i szeroko pojęty PR odgrywają ogromną rolę. Pozwalają one wysłać jasny sygnał do partnerów biznesowych oraz klientów, że dana firma jest gotowa do współpracy ...
Tematy: zarządzanie firmą, zarządzanie kryzysowe, koronawirus, działania marketingowe -
Kryzysowy Public Relations: komunikacja w czasie koronawirusa
00:36 25.04.2020
... pokazuje również, że rozmiar wyzwań, jakie rysują się obecnie przed specjalistami od PR, sami zainteresowani ocenili jako bardzo wysoki, dając mu 8 punktów w 10 stopniowej skali, a najwięcej ... rzeczników prasowych. Badanie przeprowadziła agencja Alert Media Communications specjalizująca się w komunikacji antykryzysowej i strategicznym PR. Zostało ono ...
Tematy: pr, komunikacja z klientem, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w firmie. Jak rozmawiać o koronawirusie?
11:37 12.03.2020
12 marca rano w Polsce odnotowanych było już 47 potwierdzonych przypadków zarażenia koronawirusa. Decyzją rządu zamknięte będą m.in. żłobki, szkoły, uczelnie wyższe, kina oraz muzea. Wprowadzono również zakaz organizacji imprez masowych. W takich realiach rosnące poczucie zagrożenia nie jest żadnym zaskoczeniem. Powoduje ono również, że wiele firm ...
Tematy: komunikacja interpersonalna, komunikacja wewnętrzna, komunikacja w organizacji, komunikacja w firmie -
Etyka w public relations - szansa czy problem?
11:19 28.05.2019
... oczekuje otoczenie oraz wyjaśnianie postępowania organizacji, na rzecz której prowadzę PR”. Wynika z tego, że dla polskiego PR-owca kluczowa jest skuteczność komunikacji prowadzonej ... dzisiejszej rzeczywistości, do stołu powinny usiąść nie tylko Związki i Stowarzyszenia ds. PR, ale także pozostali uczestnicy rynku – reprezentanci Klientów, NGO’s, ...
Tematy: public relations, pr, specjalista pr, wartości etyczne -
Jakie wartości etyczne są ważne dla specjalisty PR?
11:10 15.05.2019
... w Polsce”. Co jeszcze jest ważne? Przeprowadzone badanie objęło swoim zasięgiem 500 specjalistów PR reprezentujących całą Polskę. Jego celem było pozyskanie opinii odnośnie ... wyjaśnia prof. dr hab. Jerzy Olędzki, przewodniczący Społecznego Zespołu Ekspertów PR, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. – Dodatkowo, wyniki mogą ...
Tematy: public relations, pr, specjalista pr, wartości etyczne -
Cała prawda o marketingu i PR w Polsce
10:16 11.10.2017
... trzy czwarte (73 proc.) firm łączy działy sprzedaży i marketingu oraz PR. W działaniach promocyjnych zmniejsza się przewaga materiałów drukowanych nad elektronicznymi i ... sceptyczni wobec trendów Badanie pokazało również, że 63 proc. specjalistów marketingu i PR śledzi najnowsze trendy w swoich dziedzinach. Wśród najważniejszych w najbliższej ...
Tematy: marketing, pr, działy pr, reklama i promocja -
6 mitów o PR, w które wierzą polskie firmy
00:28 13.08.2016
... na temat współpracy z agencjami od kreowania wizerunku. Które mity na temat PR najbardziej szkodzą firmom i dlaczego? Począwszy od mylnego rozumienia terminu Public Relations, przez ... . Mit 4. – Każdy może być PR-owcem Wśród przedsiębiorców pokutuje przekonanie, że działania PR to nic trudnego, każdy w firmie może się nimi zajmować, gdy zajdzie ...
Tematy: Public Relations, pr, komunikacja z mediami, wizerunek firmy
Podobne tematy:
- rynek pracy
- wynagrodzenia
- tendencje na rynku pracy
- wysokość wynagrodzenia
- media
- koronawirus
- branża motoryzacyjna
- social media
- media społecznościowe
- reklama
- prasa
- działania marketingowe
- marketing
- Unia Europejska
- rok 2024
- zarządzanie firmą
- reklama w Internecie
- konkurs
- strategia marketingowa
- komunikacja z klientem