reklama w internecie - wiadomości i porady tematyczne
-
Nowe funkcje AI w Google Ads. Szybsze tworzenie i optymalizacja reklam dzięki Asset Studio i AI Max
13:59 11.09.2025
Google ogłosił wprowadzenie dwóch przełomowych funkcji AI w Google Ads - Asset Studio oraz AI Max - które zrewolucjonizują przygotowanie i optymalizację reklam online. Asset Studio, wykorzystując generatywną sztuczną inteligencję, pozwala tworzyć i testować atrakcyjne materiały reklamowe w kilku sekund, natomiast AI Max umożliwia błyskawiczną ...
Tematy: AI Max, Asset Studio, sztuczna inteligencja, AI -
Rynek reklamy w Polsce: 6,6 mld zł w I półroczu 2025, radio rośnie najszybciej
09:27 27.08.2025
... i w największym stopniu przyczyniły się do wzrostu dynamiki przychodów w całym internecie. Na polskim rynku reklamy główna część inwestycji w digital search ulokowana ... półroczu 2025 r. wzrosły inwestycje reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem prasy. Najszybciej rosła reklama w radiu – o 10,4% r/r, nieco wolniej w kinach – o 9,3%, na trzecim ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
Rewolucja w Google Ads: Smart Bidding Exploration, czyli koniec sztywnego ROAS-u
10:55 23.07.2025
Google ogłasza przełom w świecie performance marketingu. Nowa funkcja "Smart Bidding Exploration", która jest dostępna w kampaniach korzystających ze strategii Docelowy ROAS (tROAS), ma być, według zapowiedzi Google, największą aktualizacją strategii ustalania stawek od ponad dziesięciu lat. Z drugiej strony pojawia się subtelna, ale praktyczna ...
Tematy: Google Ads, reklama w wyszukiwarkach, reklama w internecie, google -
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
10:11 19.07.2025
... były najaktywniejsze reklamowo we wszystkich mediach: internecie, telewizji i radiu. Według danych GemiusAdReal, liderami wśród reklamodawców okazali się Media Expert, Lidl i Temu. Reklamy digitalowe dotarły do ponad 87% Polaków, a widoczność spotów wideo przekroczyła 63%. Z kolei reklama TV osiągała średni czas kontaktu na poziomie ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
09:37 18.07.2025
Google testuje sztuczną inteligencję, która... dzwoni do lokalnych firm w imieniu użytkownika. To już nie zapowiedź przyszłości, ale konkretna funkcjonalność testowana w USA. Równolegle gigant z Mountain View wdraża istotne zmiany w kampaniach Performance Max i systemie raportowania Google Ads, które dotykają tysięcy marketerów również w Polsce. Z ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, Google Ads, Google AI -
Google rewolucjonizuje AdSense i Keyword Planner: lepsza monetyzacja stron i ultra-lokalne prognozy
11:47 11.07.2025
Google wprowadza dwie kluczowe aktualizacje dla branży reklamowej: automatyczne wypełnianie pustych miejsc reklamowych w AdSense oraz ultra-lokalne prognozy w Keyword Plannerze. Dzięki tym zmianom wydawcy mogą liczyć na lepszą monetyzację każdej części swojej witryny, a reklamodawcy zyskują narzędzia do precyzyjnego planowania kampanii według ...
Tematy: Google Ads, Google AdSense, reklama kontekstowa, reklama online -
Nowości Google: AI i VEO 3 zmieniają strategie PPC w e-commerce
00:07 04.07.2025
W obliczu rosnącej konkurencji i zmieniających się wymagań rynku, jednym z najważniejszych narzędzi, które umożliwia firmom osiąganie lepszych wyników w kampaniach PPC, jest sztuczna inteligencja (AI). Zgodnie z najnowszymi danymi, AI nie jest już opcją, ale absolutną koniecznością, jeśli firmy mają utrzymać konkurencyjność i skutecznie adaptować ...
Tematy: AI, sztuczna inteligencja, google, YouTube -
Internet i handel napędzają rynek reklamy
13:29 26.05.2025
... , reklamę out-of-home oraz kino. Zmalały natomiast nakłady na prasę. Najszybciej rosła reklama internetowa, która osiągnęła dynamikę na poziomie 8,3%. Drugi w kolejności wzrost, ... Publicis Groupe wynika, że w pierwszym kwartale 2025 r. wartość inwestycji reklamowych w internecie (poza wydatkami na ogłoszenia), wyniosła blisko 940 mln zł, co oznacza ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
Reklama w internecie, telewizji i w radio w III 2025
10:16 02.05.2025
... podjęła ostatnio najbardziej intensywne działania reklamowe? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które marki okazały się liderami pod względem kreacji reklamowych w internecie? Która z branż przeznaczyła największy budżet na reklamę telewizyjną, a która na radiową? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się telewizji? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
10:58 01.04.2025
... , a która na radiową? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się telewizji? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W lutym 2025 odnotowaliśmy 76,6 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2698,2 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,9% populacji Polaków w wieku od ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Podatek od dochodów uzyskanych w adhitprofits
10:12 23.11.2015 PORADA
Witam, korzystam z zagranicznego programu partnerskiego (US), który polega na tym iż wykupuję pakiet reklam i za każdą obejrzaną reklamę uzyskuję profity. Za te uzyskane pieniądze mogę wykupić kolejne pakiety. Jak powinnam rozliczyć się z tak uzyskanego dochodu?
Tematy: program partnerski, Ad Hit Profits, kupowanie reklam, reklama w internecie