eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › budowanie wizerunku pracodawcy
  • Hejt pracowniczy a wizerunek pracodawcy

    Hejt pracowniczy a wizerunek pracodawcy

    13:01 04.06.2018

    ... internecie. Całkiem możliwe że w formie bardziej negatywnej, niż jego realne odczucia – podkreśla Joanna Tymczyj, ekspert badania doświadczenia pracowników iniJOB Budowanie pozytywnej marki pracodawcy należy zacząć od wewnątrz. Nawet wybitnie kreatywne i zachęcające komunikaty, wysyłane na zewnątrz nie będą ostatecznie skuteczne, jeżeli nie znajdą ... WIĘCEJ

    Tematy: hejterzy, hejting, hejt w internecie, wizerunek pracodawcy
  • Dlaczego warto inwestować w employer branding?

    Dlaczego warto inwestować w employer branding?

    11:45 10.04.2018

    ... że jest ona jednym z czynników istotnie wpływających na biznes i wymuszających nowoczesne podejście do budowania wizerunku firmy na rynku pracy Potwierdza to raport HRM Institute „Employer Branding w Polsce 2017”. ... otwartego dialogu między pracodawcą a pracownikami i zgłaszania inicjatyw, dzięki którym możliwe jest budowanie silnej marki pracodawcy ... WIĘCEJ

    Tematy: employer branding, rekrutacja, zarządzanie firmą, budowanie wizerunku pracodawcy
  • 4 ważne aspekty employer brandingu

    4 ważne aspekty employer brandingu

    10:01 29.03.2018

    ... ” – dodaje. Im lepsza jest atmosfera panująca podczas rekrutacji oraz komunikacja z kandydatami, również z odrzuconymi, tym większe szanse na zbudowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy. Warto mieć na względzie, że firma nie działa w próżni komunikacyjnej – przeciwnie – w dobie mediów społecznościowych kandydaci wymieniają się opiniami na ... WIĘCEJ

    Tematy: employer branding, rekrutacja, zarządzanie firmą, budowanie wizerunku pracodawcy
  • Chcesz zatrudniać najlepszych? Employer branding kluczem do sukcesu

    Chcesz zatrudniać najlepszych? Employer branding kluczem do sukcesu

    11:03 02.05.2016

    ... , aby został w firmie i mówił o niej jak w superlatywach. Kluczem do sukcesu jest employer branding. Istotę i sens employer brandingu, czyli budowania wizerunku dobrego pracodawcy, najlepiej opisuje przykład z „życia” działu HR. Najlepsi rekruterzy nie ściągną do pracy specjalisty, gdy firma ma złą opinię. Wystarczy wyobrazić ... WIĘCEJ

    Tematy: employer branding, budowanie wizerunku pracodawcy, wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku firmy
  • Strategia employer branding kluczem do sukcesu Twojej firmy

    Strategia employer branding kluczem do sukcesu Twojej firmy

    11:26 07.04.2016

    ... kształtowania wizerunku pracodawcy, ale ponad połowa zauważa potrzebę jej posiadania. Z kolei tylko 15% przedsiębiorstw wdrożyło strategię employer branding w swoje struktury – pokazuje raport przygotowany przez HRM Institute „Employer Branding 2015”. Jakie jeszcze wnioski z niego płyną? Pracodawcy inwestują w swój wizerunek Pracodawcy, którzy ... WIĘCEJ

    Tematy: employer branding, rekrutacja, zarządzanie firmą, budowanie wizerunku pracodawcy
  • Rekrutacja pracowników: jak stworzyć wideo, które przyciągnie najlepszych?

    Rekrutacja pracowników: jak stworzyć wideo, które przyciągnie najlepszych?

    00:36 11.12.2015

    ... pracodawcy tworzą materiały, które nie mają potem żadnego wsparcia komunikacyjnego. Rozliczenie kosztów tworzenia materiałów wideo. Jak efektywnie i długofalowo budować komunikację bazującą na materiałach wideo? Wideo może być jedną z kluczowych form budowania wizerunku pracodawcy ... WIĘCEJ

    Tematy: employer branding, rekrutacja pracowników, rynek pracy, tendencje na rynku pracy
  • Rekrutacja pracowników: odrzuconym kandydatom też należy się uwaga

    Rekrutacja pracowników: odrzuconym kandydatom też należy się uwaga

    12:14 12.06.2015

    ... – jest to wynik o 15 p.p. lepszy niż w pierwszej fali badania. Pracodawcy częściej pamiętają także o odrzuconych kandydatach. Ponad 1/3 z nich została poinformowana o odrzu¬ceniu ich ... . Niestety, jeszcze większość firm w Polsce nie ma żadnej strategii na budowanie relacji z tzw. kandydatami odrzuconymi i nie jest świadoma, że odpowiednio zarządzana ... WIĘCEJ

    Tematy: rekrutacja pracowników, proces rekrutacji, badania pracowników, badania pracodawców
  • Employer branding – moda czy konieczność?

    Employer branding – moda czy konieczność?

    07:57 20.05.2015

    ... za sobą jakość komunikatu rozsyłanego do odbiorców. Opracowanie strategii employer brandingowej uwzględnia określenie EVP (ang. EMployer Value Proposition) czyli oferty pracodawcy. To zespół starannie wyselekcjonowanych atrybutów, które podsumowują co może obiecać pracodawca swoim pracownikom. Zadanie to jest dość trudne, gdyż musi ... WIĘCEJ

    Tematy: employer branding, budowanie wizerunku firmy, kreowanie wizerunku firmy, budowanie wizerunku pracodawcy
  • 4 sposoby na Employer Branding

    4 sposoby na Employer Branding

    00:16 18.05.2015

    ... dla kandydatów szukających w niej zatrudnienia. Wysiłki pracodawców w obszarze employer brandingu mają świadomie kreować wizerunek pracodawcy, a w centrum zainteresowań tego rodzaju działań znajduje się budowanie więzi i relacji pomiędzy organizacją, a pracownikami i kandydatami. Poniżej kilka obszarów, które powinieneś uwzględnić planując ... WIĘCEJ

    Tematy: employer branding, budowanie wizerunku firmy, kreowanie wizerunku firmy, budowanie wizerunku pracodawcy
  • Employer branding

    Employer branding

    12:30 26.11.2014

    ... Termin wprowadzony w roku 2001 przez firmę McKinsey, na język polski tłumaczony jako "budowanie wizerunku pracodawcy". Employer branding to długofalowa strategia mająca na celu zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy w oczach pracowników, kandydatów na pracowników, klientów oraz partnerów biznesowych. Może być: wewnętrzny – ukierunkowany na ... WIĘCEJ

    Tematy: employer branding, budowanie wizerunku pracodawcy, wizerunek firmy, kreowanie wizerunku firmy

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: