-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
... , Lowe Media, NetSprint, Novem, OLX, OMD, Polska Press Grupa, Publicis Groupe, Re:define, Ringier Axel Springer Polska, Społeczności, Ströer Digital, TVN, TVP. Szacunki oparte są na danych PwC, IHS oraz Gemius. Dane zbierano do 22 października 2019 r.
-
Candidate Experience, czyli o wysokich kosztach złej rekrutacji
... Experience 2019" 5. edycja badania „Candidate Experience” została przeprowadzona z inicjatywy eRecruiter oraz Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji. Partnerem badania jest Great Digital. Badanie składa się z dwóch części. Opinie kandydatów na temat rekrutacji zostały zebrane na zlecenie eRecruiter i przeprowadzone na użytkownikach portalu Pracuj ...
-
Marketing sensoryczny. Jakie ma możliwości?
... w sklepie. Pierwsze środowisko “wszystkich zmysłów”, w którym aktywowane były wszystkie elementy sensoryczne, w tym muzyka, zapach świeżo skoszonej trawy i dynamiczny digital signage. Drugie środowisko “bez zmysłów”, charakteryzowało się brakiem elementów marketingu sensorycznego. Wyniki zostały porównane z trzema “sklepami kontrolnymi” INTERSPORT ...
-
Jak zmieni się handel? 5 kluczowych trendów na 2020 rok
... aż o 300 proc. Gartner przewiduje, że do roku 2023 trzy czwarte firm zajmujących się handlem detalicznym będzie oferowało subskrypcję. Fundacja Digital Poland argumentuje, że u nas także rynek stale zyskuje na znaczeniu. Z subskrypcji korzysta dziś 90 proc. konsumentów, na których średnio przypada ...
-
Jak przebiegać będzie transformacja cyfrowa 2020?
... . Firmy zmuszone są do zmiany podejścia do infrastruktury IT, która musi znaleźć się bliżej użytkownika, czyli bliżej tzw. cyfrowego brzegu (digital edge). Z naszej perspektywy to trend, który będzie miał coraz większe znaczenie. Takiego podejścia wymagają od nas również klienci, żeby móc ...
-
Rynek reklamy w czasie pandemii. Ofensywa marketerów?
... z danych, wzrost ogólnej liczby odnotowanych kontaktów reklamowych pomiędzy pierwszym tygodniem lutego a ostatnim tygodniem marca widoczny jest zarówno na kanałach digital (18% w przypadku komputerów stacjonarnych i laptopów oraz aż 32% w przypadku urządzeń mobilnych), jak i w telewizji (8%). - Przeanalizowaliśmy intensywność kontaktów reklamowych ...
-
Reklama internetowa z niższą widocznością. I to pomimo większego ruchu w sieci
... tej pory. Jednocześnie nasze pomiary wskazują, że obecny stan rzeczy oznacza wciąż bardzo duży potencjał do rozwoju dla całej branży digital. Trzeba “tylko” nasilić wysiłki na rzecz poprawy wskaźników Viewability, tak by korzystając z podstawy jaką dają wyniki wiarygodnych pomiarów dbać o efektywną ...
-
Jak negocjować wysokość wynagrodzenia w czasie pandemii?
... wzrośnie, komu spadnie Analizy Antal wskazują, że do zawodów, którym nie grozi spadek wynagrodzeń należą przede wszystkim eksperci w zakresie kanałów digital, IT, automatyzacji procesów, a także finansiści. W tych obszarach spodziewane są niewielkie wzrosty oferowanych płac. Wynika to z rosnącego zapotrzebowania firm na kompetencje ...
-
Aplikacje zdrowotne: ochrona zdrowia czy ochrona danych?
... , że już od dawna praktycznie każdy z nas poprzez wszelką aktywność online, w tym portale społecznościowe czy zakupy internetowe, zostawia w sieci tzw. digital print, który może być monitorowany. W tym przypadku nasze obawy są znikome i rzadko zastanawiamy się, co dzieje się z naszymi danymi. Być ...
-
Komputery stacjonarne Fujitsu ESPRIMO i stacje robocze CELSIUS
... . Dostępne w dwóch wersjach kolorystycznych mikrokomputery zamknięte w eleganckiej wąskiej obudowie mogą być także wykorzystywane w elektronicznych billboardach i ekranach typu digital signage. Model ESPRIMO Q7010 ma zapewnioną przez producenta także 24-miesięczną gwarancję dostępności określonej konfiguracji, dzięki czemu każda rozbudowa floty ...
-
Automotive: 4 trendy, które napędzają transformację sektora
... reagować na podstawie zbieranych i wymienianych między sobą danych, co ostatecznie wpłynie na bezpieczniejszą jazdę – mówi Jan Michalski, Partner, Lider Deloitte Digital CE. Największy odsetek samochodów wyposażonych w tę technologię pojawi się na chińskich drogach. Szacuje się, że w 2035 roku będą stanowić tam ...
-
Customer Experience w czasie pandemii
... oferujemy, a gdzie serwować treści multimedialne służące rozrywce czy też relaksowi. Na przykład zastanówmy się, w jak ciekawy sposób można wykorzystać systemy Digital Signage, aby zapewnić kupujących, że znajdują się w bezpiecznym i czystym środowisku zakupowym, a z drugiej strony, jak bardzo coś tak pozornie prostego jak ...
-
Działy marketingu vs COVID-19: wzrost znaczenia i redukcja etatów
... marketerów zatrudnionych w firmach B2B i mniejszych organizacjach niż w firmach B2C i dużych przedsiębiorstwach.” - mówi Natalia Załęcka Head of Marketing Transformation w Deloitte Digital. Około 30 procent specjalistów od marketingu deklaruje, że w ostatnich kilku miesiącach nie odnotowali zmian w swoim budżecie marketingowym. W czasie pandemii ...
Tematy: marketing, branża marketingowa -
Ochrona danych osobowych klientów priorytetem instytucji finansowych
... , dla których dane klientów są zdecydowanie kluczowym zasobem. Jak wskazują autorzy raportu firmy doradczej Deloitte „Reimagining customer privacy for the digital age. Going beyond compliance in financial services” sektor finansowy powinien na nowo przemyśleć swoje podejście do prywatności. Opracowanie zawiera wskazówki ...
-
Nowy Internet Firmowy Orange
... informatyczne oraz ciągłość i stabilność działania. To ważny krok w stronę realizacji naszej strategii opartej na wprowadzaniu naszych klientów do świata self-care i digital – dodaje Bożena Leśniewska. Internet Firmowy S to propozycja zawierająca dwie dodatkowe usługi: CyberTarczę stacjonarną zwiększającą bezpieczeństwo w sieci oraz Wsparcie zdalne ...
-
Jak 2. fala pandemii wpływa na zachowania konsumenckie?
... sprzęt elektroniczny czy ubrania woli zamówić online i odebrać w sklepie – mówi Wiesław Kotecki, partner, lider zespołu Customer Strategy & Applied Design w Deloitte Digital. Konsumenci na świecie najchętniej kupują w ten sposób jedzenie. Odpowiedziało tak aż 19 proc. Amerykanów. Na stałym poziomie utrzymuje się liczba ...
-
Zenith: ciągle nie brakuje pieniędzy na reklamę rozrywkowych treści wideo
... , ponieważ byli zmuszeni zrekompensować sobie utratę widowni z pustych ulic miast i zamkniętych kin. Przełożyło się to na jeszcze większe wydatki w kanale digital, które zgodnie z prognozą Zenith wzrosną z 53% całkowitych wydatków na promocję produkcji wideo w 2019 roku do 57% w 2020 roku. Wydatki na ...
-
Zachowania konsumentów: obawy na rekordowym poziomie, tniemy wydatki
... . i rzeczy do domu, które 81 proc. konsumentów kupuje tradycyjnie – mówi Wiesław Kotecki, Partner, lider zespołu Customer Strategy & Applied Design w Deloitte Digital. Na trzecim miejscu są leki (79 proc.), a za nimi meble (62 proc.). Od ostatniego badania zauważalnie na popularności zyskał tzw ...
-
Dobre ogłoszenie o pracę. Co to znaczy?
... bardziej szczególną uwagę, tylko co piąty respondent mierzy i audytuje oferty pod kątem efektywności. Według Marty Pawlak-Dobrzańskiej, założycielki i analityczki HR w Great Digital, jednym ze sposobów bardziej skutecznego posługiwania się ogłoszeniami rekrutacyjnymi jest śledzenie „twardych” danych, feedbacku od kandydatów, ale też opinii zespołu ...
-
7 trendów e-commerce w 2021 roku
... e-commerce w Polsce? O trendach oraz nowych technologiach w e-commerce, które zyskają na znaczeniu w nadchodzącym roku mówi Jakub Koba, CTO Kogifi Digital, partnera technologicznego dla e-commerce, wyspecjalizowanego w budowaniu strategii z zakresu Smart Commerce i Omni-Channel. 1. Sztuczna inteligencja, czyli skuteczny asystent zakupowy Sztuczna ...
-
Rotacja pracowników: branża IT liderem?
... , rozrywka i handel inny niż spożywczy. Dla wielu branż pandemia stała się jednak katalizatorem zmian i mówi się, że to najbardziej skuteczny digital transformation manager, który zmobilizował do szybszego unowocześnienia biznesów, rozwoju kanału sprzedaży online i przeniesienia jeszcze większej części budżetów do internetu. Pracownicy ...
-
SAS przedstawia 4 obszary rozwoju biznesu w 2021 roku
... realizacji tego celu niezbędne jest wykorzystanie nowoczesnych technologii, z czego firmy doskonale zdają sobie sprawę. Jak podaje IDC w badaniu „FutureScape: Worldwide Digital Transformation 2021 Predictions”, mimo pandemii średni zagregowany wzrost inwestycji w rozwiązania cyfrowe wyniesie 15,5 proc. aż do 2023 roku. Dane pozostają ...
-
IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?
... , Lowe Media, NetSprint, Novem, OLX, OMD, Polska Press Grupa, Publicis Groupe, Re:define, Ringier Axel Springer Polska, Społeczności, Ströer Digital, TVN, TVP. Szacunki oparte są na danych PwC, IHS oraz Gemius. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup ...
-
Medycyna i ochrona zdrowia o pandemii nie zapomni jeszcze długo
... zrewolucjonizują proces dochodzenia do innowacyjnych medycznych rozwiązań – czy to w obszarze leków, urządzeń, czy usług – mówi Wiesław Kotecki, Partner w Deloitte Digital. Od ochrony zdrowia do zdrowej starości Zdaniem ekspertów Deloitte, doświadczenia ostatnich miesięcy skłonią ludzi do częstszego i bardziej świadomego brania odpowiedzialności ...
-
Praca zdalna? Tak, ale w modelu hybrydowym
... %, a dla w pełni sztywnych godzin pracy – 36%. Zarówno w skali globalnej, jak i w Polsce chęć posiadania elastycznych godzin pracy deklarują najczęściej pracownicy branży digital oraz pracownicy umysłowi – oni najczęściej też wykonują ją w tym modelu obecnie. W drugiej kolejności znaleźli się tradycyjni pracownicy biurowi, a w trzeciej – pracownicy ...
-
Odmrożenie HoReCa podnosi wydatki na reklamę alkoholi
... swoje budżety na reklamę cyfrową wspierającą pozycję alkoholu w e-commerce, nawet po pełnym otwarciu pubów i restauracji, napędzając roczny wzrost wydatków na digital w latach 2019-2023 na poziomie 9,2%, kiedy to reklama cyfrowa będzie stanowić 30% budżetów reklamowych całej branży alkoholowej. Zgodnie z prognozą agencji mediowej ...
-
Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?
Wartość rynku reklamowego w Polsce w I kw. 2021 r. wzrosła 2% - czytamy w najnowszym raporcie Publicis Groupe. Opracowanie dowodzi, że reklamodawcy nadal intensywnie przenoszą swoje budżety do internetu, w efekcie czego po raz kolejny zwiększył on swój udział w rynku (do 44,2%). Wartość wydatków na reklamę telewizyjną spadła o 1,3%, czyli o 11,7 ...
-
Logistyka ostatniej mili w e-commerce wymaga działań klimatycznych
... 2,73 biliona dolarów i przez następne 4 lata rosnąć w średniorocznym tempie 6,29%, osiągając w 2025 roku wartość ponad 3,47 biliona dolarów. Według Statista Digital Market Outlook, spośród trzech najważniejszych rynków najszybciej rozwijać będą się Chiny (7,9% średniorocznie), odpowiadając w 2025 roku za ponad 1,63 biliona dolarów ...
-
Content marketing, czyli treść to dopiero początek
... algorytmów Google’a. Czy wystarczy więc napisać kilkadziesiąt postów na Facebooku, przygotować naprędce bloga, albo rozpocząć wysyłkę newslettera? Nie, współczesny świat digital potrzebuje czegoś więcej. Zacznijmy od podstaw, a więc witryny internetowej. Choć fanpage’e, czy strony na Instagramie powoli wypierają klasyczne wizytówki online ...
-
IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje
... , LEADR, Lowe Media, NetSprint, Novem, OLX, OMD, Polsat-Interia, Polska Press Grupa, Publicis Groupe, Ringier Axel Springer Polska, Społeczności, Ströer Digital, TVN, TVP. Szacunki oparte są na danych PwC, IHS oraz Gemius. Dane zbierano do 12 sierpnia 2021 r.
-
Najsilniejsze marki w mediach 2021
... 162 949. Top Marka to najszersze badanie brandów w Polsce. Prasa nie traci na znaczeniu, ale też cały czas rośnie rola digital. W tej edycji przekroczyliśmy granicę 100 mln przeanalizowanych materiałów, głównie z uwagi na ich przyrost w internecie i social media. Marki muszą być jeszcze ...
-
Czego boją się CEO? Wygrywa inflacja, ale zagrożeń jest więcej
... pomiędzy produktami, usługami i zarządzenie strategią cenową. Ten czynnik wymienia 34% badanych. Prezesi i członkowie zarządów firm, którzy wzięli udział w EY-Parthenon 2022 Digital Investment Index (DII) również zauważyli, że pozyskiwanie klienta, utrzymanie go i doświadczenie, które ma on w kontakcie z produktem lub usługą firmy będzie ...
-
Monitor graficzny EIZO ColorEdge CS2400S
... Płynne przejścia kolorów gwarantuje 10-bitowa matryca, wyświetlająca jednocześnie kolory z 16-bitowej tablicy LUT. Jednorodność ekranu uzyskana dzięki opatentowanej technologii digital uniformity equalizer (DUE). Wejścia sygnałowe USB-C, DisplayPort i HDMI Ergonomiczna stopka umożliwiająca regulowanie wysokości ekranu w zakresie 155 mm, odchylenie ...
-
245 mln zł dotacji na innowacje cyfrowe czeka. PARP uruchomił nabór wniosków
... i uzyskały grant KE w konkursie europejskim z Programu Europa Cyfrowa. EDIH – Europejskie Centra Innowacji Cyfrowych EDIH (akronim od angielskiego hasła „European Digital Innovation Hubs”), czyli Europejskie Centra Innowacji Cyfrowych, to punkty kompleksowej obsługi, które wspierają mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa w zakresie wdrażania ...
-
Jak insurtech wpływa na rozwój firm ubezpieczeniowych?
... muszą bardzo szybko skalować swoją działalność, aby móc utrzymać się na dynamicznym rynku – mówi Marcin Warszewski, customer strategy leader w Deloitte Digital CE oraz insurance sector leader, Deloitte Polska. Perspektywy na przyszłość Klienci stawiają firmom coraz większe wyzwania, oczekując ciekawszych ofert, większej ...


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność