eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing sensoryczny
  • Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów

    Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów

    00:22 16.12.2023

    Zachowania i decyzje zakupowe konsumentów ulegają silnym wpływom. Nie od dziś wiadomo, że dla zaangażowania kupujących istotne jest m.in. stworzenie im odpowiedniej atmosfery do dokonywania zakupów. W tym zakresie pomocne mogą okazać się inteligentne ekrany oraz kioski cyfrowe - zwraca uwagę Mood Media. Jak wykorzystać ich potencjał? Z tego tekstu ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Experience, CX, obsługa klienta, relacje z klientami
  • Handel w Metarverse. Czy to ma przyszłość?

    Handel w Metarverse. Czy to ma przyszłość?

    00:55 18.03.2023

    ... zatem naturalne rozszerzenie tej tendencji, umożliwiając klientom dokonywanie zakupów w wirtualnej rzeczywistości za pomocą innowacyjnych środków płatniczych. Marketing sensoryczny w handlu w Metarverse Marketing sensoryczny jest techniką marketingową, która wykorzystuje zmysły klientów, takie jak wzrok, słuch, zapach, dotyk i smak, aby wywołać ... WIĘCEJ

    Tematy: Metaverse, wirtualna rzeczywistość, VR, nowe technologie
  • Jak sklepy wykorzystują zmysły, by wpłynąć na Twoje decyzje zakupowe?

    Jak sklepy wykorzystują zmysły, by wpłynąć na Twoje decyzje zakupowe?

    00:31 30.10.2022

    ... , co uważamy o markach, produktach czy usługach. Marketerzy i sprzedawcy bardzo chętnie wykorzystują marketing sensoryczny i wiedzę o zmysłach w działaniach reklamowych. W jaki sposób? Sprawdźmy! Na początek wyjaśnijmy, czym jest marketing sensoryczny Marketing sensoryczny to sposób na wywołanie emocjonalnych reakcji na markę. Pięć zmysłów - dotyk ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, marketing sensoryczny, zmysły, audiomarketing
  • Marketing sensoryczny. Jakie ma możliwości?

    Marketing sensoryczny. Jakie ma możliwości?

    14:30 26.11.2019

    ... Istnieją zatem wyraźne dowody na to, że marketing sensoryczny ma korzystny wpływ na emocje klientów, ich sposób postrzegania oferty marki oraz zachowania dotyczące decyzji zakupowych konsumentów. Co może marketing sensoryczny - kluczowe wnioski z badania Gdy działał marketing sensoryczny, klienci zakupili więcej produktów (wzrost o 4 procent) oraz ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing sensoryczny, działania marketingowe, audiomarketing, aromamarketing
  • Marketing sensoryczny? Tak, bo liczy się atmosfera w sklepie

    Marketing sensoryczny? Tak, bo liczy się atmosfera w sklepie

    12:00 21.03.2019

    ... . Jednym z ciekawych narzędzi jest tu marketing sensoryczny, a więc działania nakierowane na pobudzenie konsumenckich zmysłów i zbudowanie tym sposobem lojalności wobec marki. Mood Media, dostawca rozwiązań w zakresie Expierience Design, przyjrzał się wpływowi wywieranemu przez marketing sensoryczny na konsumentów w stacjonarnych punktach sprzedaży ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing sensoryczny, działania marketingowe, audiomarketing, aromamarketing
  • Marketing bazuje na emocjach

    Marketing bazuje na emocjach

    09:20 30.10.2018

    ... wykorzystujące marketing emocji sugerują, iż aby marka chciała zrobić dobre wrażenie na konsumentach, powinna zapewnić stymulujące sieci doznań oparte na przyjemności i poczuciu szczęścia, np. towarzyszące klientowi podczas odwiedzania jej lokali czy sklepów. Świetnym uzupełnieniem marketingu emocji w miejscu sprzedaży jest marketing sensoryczny ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, experience Design, strategia marketingowa, jak podwyższyć sprzedaż
  • Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?

    Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?

    09:55 22.06.2018

    ... mniejszych przedsiębiorców – mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics. Marketing sensoryczny także w Internecie Drugim narzędziem, które pomoże marketerom w skutecznym dotarciu do konsumentów oraz w finalnym rozkochaniu swoich klientów, jest marketing sensoryczny. Jak wynika z ogólnodostępnych badań, ok. 95 proc. procesów ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki
  • Telewizja i radio w centrum handlowym: hit czy kit?

    Telewizja i radio w centrum handlowym: hit czy kit?

    10:55 27.04.2016

    Media In-store, czyli innymi słowy kanały reklamowe dostępne na terenie centrum handlowego. Należy do nich reklama audio (in-store radio) oraz reklama wideo (mall TV). Czy są one w stanie wpłynąć na decyzje zakupowe klientów? Jak są przez nich odbierane? Odpowiedzi na te pytania poszukiwali IMS - firma specjalizująca się w marketingu sensorycznym ... WIĘCEJ

    Tematy: in-store media, in-store radio, mall tv, centra handlowe
  • Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?

    Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?

    00:36 25.07.2015

    ... promocji jest marketing sensoryczny. Co kryje się za tym pojęciem i jak marketing sensoryczny wpływa na sprzedaż? Człowiek odbiera rzeczywistość poprzez zmysły i przetwarza odbierane bodźce nieświadomie, kierując się głównie emocjami – ok. 80 procent reakcji wywołują zmysły, a mózg jedynie próbuje je analizować. Marketing sensoryczny opiera się ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing sensoryczny, działania marketingowe, audiomarketing, aromamarketing
  • Marketing sensoryczny a decyzje zakupowe

    Marketing sensoryczny a decyzje zakupowe

    11:16 22.11.2010

    ... 50 procent konsumentów deklaruje, że są skłonni dłużej zostać w sklepie, którego atmosfera im odpowiada. To pokazuje jak duże znaczenie ma marketing sensoryczny, który w Polsce jest wciąż stosunkowo mało popularny. - Celem działań marketingu sensorycznego jest stworzenie przyjemnej atmosfery budującej pozytywne skojarzenia z określonym miejscem ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, marketing sensoryczny, zachowania konsumentów, muzyka w sklepach


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: