-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
09:35 25.05.2023
... wyhamowała. W pierwszym kwartale 2023 r. Google zaliczył niewielki globalny spadek przychodów reklamowych o 0,2 proc. - był to drugi spadkowy kwartał z kolei. Przychody z SEM wzrosły o 1,9 proc., zaś YouTube’a spadły o 2,6 proc. Dynamika spadków wyhamowała wobec poprzedniego kwartału, jednak obecnie dla właściciela Google’a to przychody z innych ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Rynek reklamy napędzany przez online
08:01 28.11.2022
... Facebooka. Alphabet, właściciel Google również odczuł spowolnienie gospodarcze, Google w trzecim kwartale zanotował 2,5% wzrost przychodów reklamowych globalnie, w tym 4,3% z reklamy w wyszukiwarkach (SEM & other), co stanowi wolniejszy wzrost niż w trzecim kwartale 2020 r. kiedy na całym świecie trwała pandemia koronawirusa. Jednocześnie po raz ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?
00:10 27.08.2022
... . Alphabet w swoim sprawozdaniu finansowym podał, że Google w drugim kwartale zanotowało 11,6% wzrost przychodów reklamowych globalnie, w tym 13,5% z reklamy w wyszukiwarkach (SEM & other). Jednocześnie wzrost przychodów z YouTube wyhamował do 4,8% (ostatni raz tak niską dynamikę zaobserwowaliśmy w drugim kwartale 2020 r., kiedy cały świat objęła ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
08:40 30.05.2022
... Alphabet w swoim sprawozdaniu finansowym podał, że Google w pierwszym kwartale zanotował 22,3% wzrost przychodów reklamowych globalnie, w tym 24,3% z reklamy w wyszukiwarkach (SEM & other). Jednocześnie wzrost przychodów z YouTube wyhamował do 14,4% (jeszcze w czwartym kwartale wzrost ten wynosił ponad 25%). W pierwszym kwartale 2022 r. wartość ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
10:01 01.03.2022
... . Lepsze dynamiki notuje Google. W czwartym kwartale Alphabet podał w sprawozdaniu finansowym, że przychód reklamowy wzrósł o 32,6% i wynosił 61,2 mld USD. Przychody z SEM wzrosły o 35,7% i wyniosły 43,3 mld USD, zaś przychody z YouTube 8,6 mld USD (wzrost o 25,4%). W 2021 r. wartość budżetów telewizyjnych wzrosła o 460,1 mln ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021
00:35 10.11.2021
... miliarda zł. Wśród kluczowych formatów największy indeks nadal jednak notują ogłoszenia, które dynamicznie odbiły się po zeszłorocznych stratach spowodowanych pandemią. SEM utrzymuje jedną trzecią tortu reklamowego online, a jego wartość nadal wzrasta dwucyfrowo. Wysoki indeks wciąż osiągają też wszystkie kluczowe kanały sprzedaży ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
SEO i SEM. Jak maksymalizować sprzedaż?
00:44 22.09.2021
... świecie digital wyróżnia się dwie szkoły: Black Hat SEO/ SEM oraz White Hat SEO/ SEM. Pierwsze hasło obejmuje zbiór praktyk, które co prawda przynoszą ... Ambitni przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z istoty inwestowania i strategii długoterminowych, dlatego też SEO oraz SEM nie powinny spędzać snu z powiek, a dodatkowo motywować do podnoszenia własnej ...
Tematy: SEO, SEM, działania SEO, strategia SEO -
IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje
09:23 20.08.2021
... jej wartość wzrosła o ponad jedną piątą. Podobny indeks uzyskały ogłoszenia, które zdecydowanie odbiły się po zeszłorocznych stratach spowodowanych ekspansją COVID-19. SEM nadal pozyskuje jedną trzecią tortu reklamowego online, a jego wartość w pierwszym kwartale 2021 wzrosła o kilkanaście procent. Wysoki indeks osiągnęła też reklama ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?
07:53 01.06.2021
Wartość rynku reklamowego w Polsce w I kw. 2021 r. wzrosła 2% - czytamy w najnowszym raporcie Publicis Groupe. Opracowanie dowodzi, że reklamodawcy nadal intensywnie przenoszą swoje budżety do internetu, w efekcie czego po raz kolejny zwiększył on swój udział w rynku (do 44,2%). Wartość wydatków na reklamę telewizyjną spadła o 1,3%, czyli o 11,7 ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
09:03 05.05.2021
... , który jest bezapelacyjnym zwycięzcą minionego roku. – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska - Większe nakłady reklamowe przyszły głównie z dwóch obszarów – SEM oraz wideo. Wysoka dynamika wzrostu w segmencie marketingu w wyszukiwarkach to efekt dużego przyśpieszenia transformacji cyfrowej oraz bardzo szybkiego rozwoju działań ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Zmiany algorytmu Google
13:10 24.05.2013 PORADA
Od połowy stycznia jesteśmy świadkami dużego poruszenia w świecie SEO oraz firm korzystających z usług pozycjonowania. Co zrobić, aby przetrwać ten trudny czas i aby nasza strona WWW nie spadła w wynikach wyszukiwania?
Tematy: Google, pozycjonowanie, SEM, SEO
Podobne tematy:
- e-commerce
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- reklama
- internet
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- marketing
- rynek reklamy
- sklep internetowy
- marketing internetowy
- reklama w internecie
- marketing i reklama
- SEO
- reklama w sieci
- e-reklama
- newsletter
- rynek reklamy online
- content marketing