eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama w sieci

reklama w sieci - wiadomości i porady tematyczne

  • Internet i handel napędzają rynek reklamy

    Internet i handel napędzają rynek reklamy

    13:29 26.05.2025

    ... radio, reklamę out-of-home oraz kino. Zmalały natomiast nakłady na prasę. Najszybciej rosła reklama internetowa, która osiągnęła dynamikę na poziomie 8,3%. Drugi w kolejności wzrost, ... 2025 r. wyniosła 26%. Z kolei reklama digital non-search osiągnęła 1,3% wzrostu rok do roku. Aż 91,4% tego segmentu online stanowi reklama display, której dynamika ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Rynek reklamy wideo nie potrafi zaskoczyć?

    Rynek reklamy wideo nie potrafi zaskoczyć?

    00:20 20.05.2025

    ... zmiany w ekosystemie rynku reklamy wideo, co potwierdzają wyniki za pierwszy kwartał 2025 roku. Wzrost inwestycji o 4,3% jest dla nas sygnałem, że reklama wideo nie traci na znaczeniu w strategiach marketingowych reklamodawców. Szczególnie cieszy nas znaczny wzrost wartości streamingu VOD o 77%, co wskazuje na ...

    Tematy: reklama, reklama telewizyjna, reklama wideo, reklama w sieci
  • Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem

    Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem

    09:10 03.03.2025

    ... 54,3% wobec 53,4% w 2023 r. Udział samej telewizji natomiast wynosił 38,2% i był niższy od 2023 r. o 1,2 p.p. Wzrost udziału w rynku reklamy zanotowały z kolei reklama zewnętrzna, osiągając 5,5% (więcej o 0,1 p.p.) oraz kino 1,7%. Inwestycje reklamowe w radio wzrosły w 2024 r. o 2,0%. Zwłaszcza druga połowa roku nie była udana dla reklamy radiowej ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł

    Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł

    09:05 27.11.2024

    ... trzech kwartałach 2024 r. reklama digital non-search osiągnęła 5,3% wzrostu rok do roku. Prawie 92% tego segmentu online stanowi reklama display, której dynamikę ... 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem prasy. Najszybciej rosła reklama zewnętrzna – o niespełna 12% r/r, a także wideo – o nieco ponad 11% oraz kino o ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Rynek reklamy wideo napędzony sportem

    Rynek reklamy wideo napędzony sportem

    09:22 18.11.2024

    Pojawiły się najnowsze doniesienia Publicis Groupe odnośnie rynku reklamy wideo. Okazuje się, że pierwsze trzy kwartały bieżącego roku przyniosły dość istotny, bo ponad 11-procentowy wzrost wydatków na kreacje wideo w telewizji i internecie. Opracowanie rzuca również światło na statystyki dotyczące oglądalności TV oraz udział poszczególnych form ...

    Tematy: marketing i reklama, telewizja, media, reklama
  • Rynek reklamy przegania polską gospodarkę

    Rynek reklamy przegania polską gospodarkę

    10:10 02.09.2024

    ... od stycznia do czerwca 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem prasy. Najszybciej rosła reklama zewnętrzna – o ponad dwadzieścia procent r/r oraz kino – niecałe dwadzieścia procent. Reklama wideo, obejmująca od poprzedniej edycji Raportu prócz telewizji także wideo online, wzrosła o 11,2%. Przychody reklamowe ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Rynek reklamy wideo wzrósł o 11,2%

    Rynek reklamy wideo wzrósł o 11,2%

    10:42 12.08.2024

    Pojawiła się najnowsza analiza Publicis Groupe, a w niej doniesienia dotyczące sytuacji rynku reklamy wideo w I półroczu bieżącego roku. Wartość rynku osiągnęła poziom 3,27 miliarda zł, co oznacza wzrost na poziomie 11,2%. Nie jest zaskoczeniem, że przemożny wpływ na dynamikę inwestycji w badanym okresie wywarły Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. ...

    Tematy: marketing i reklama, telewizja, media, reklama
  • Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo

    Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo

    11:00 04.06.2024

    ... wzrost w pierwszym kwartale 2024 r. w wysokości 4,5 proc. Ponad 90 proc. tego segmentu online stanowi reklama display, której wzrost oszacowaliśmy na 4,3 proc. Motorem wzrostu dla tej formy reklamy pozostają sieci społecznościowe META. Radio cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem reklamodawców. Dzięki rosnącemu popytowi inwestycje reklamowe w to ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Rynek reklamy wideo wzrósł w I kwartale 2024 r. o 13,3%

    Rynek reklamy wideo wzrósł w I kwartale 2024 r. o 13,3%

    12:33 21.05.2024

    ... wzrósł w pierwszym kwartale 2024 r. o 13,3%, a jego wartość wynosiła 1 mld 552,1 mln - wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy Publicis Groupe. Nowa kategoria - reklama wideo - obejmuje telewizję i wideo online. Publicis Groupe wprowadza nową kategorię „wideo”, która obejmuje zarówno telewizję, jak i wideo online, ponieważ stosowany ...

    Tematy: marketing i reklama, telewizja, media, reklama
  • Reklama online pobiła nowy rekord

    Reklama online pobiła nowy rekord

    10:45 10.05.2024

    ... , że jego ogólny obraz nie ulega istotnym zmianom. Dominuje reklama graficzna (obejmująca statyczny display oraz wideo) pozyskująca 44% udziału. Jej dynamika ... ), Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK Digitree Group, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama

 

1 2 ... 8

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: