eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama w sieci

reklama w sieci - wiadomości i porady tematyczne

  • Reklama kinowa wyprzedza internet i radio. Jak zmienia się rynek?

    Reklama kinowa wyprzedza internet i radio. Jak zmienia się rynek?

    00:33 29.11.2025

    ... 6,7% z 7,8%. W okresie od stycznia do września 2025 r. wzrosły inwestycje reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem magazynów. Najszybciej rosła reklama w kinach – o 9,1%, kolejno reklama internetowa – o 8,3%, zaś na trzecim miejscu znalazło się radio z dynamiką 7,8%. Pozostałe zwyżkujące media osiągnęły dynamiki poniżej rynkowej: inwestycje ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Rynek reklamy wideo 2025: streaming rośnie o 52%, a telewizja traci udział

    Rynek reklamy wideo 2025: streaming rośnie o 52%, a telewizja traci udział

    00:30 20.11.2025

    Rynek reklamy wideo w Polsce zanotował w pierwszych trzech kwartałach 2025 r. wzrost o 5,8%, osiągając niemal 5,1 mld zł – wynika z analizy Publicis Groupe. Telewizja linearna nadal dominuje, choć jej udział słabnie, a największą dynamikę wykazuje segment streamingu VOD, rosnący o ponad 52%. Równolegle zwiększa się znaczenie krótkich formatów ...

    Tematy: reklama, reklama telewizyjna, reklama wideo, reklama w sieci
  • Rynek reklamy w Polsce: 6,6 mld zł w I półroczu 2025, radio rośnie najszybciej

    Rynek reklamy w Polsce: 6,6 mld zł w I półroczu 2025, radio rośnie najszybciej

    09:27 27.08.2025

    ... prognozy wzrostu rynku reklamy w 2025 r. do poziomu 7,8% (z 8,2%). W pierwszym półroczu 2025 r. wzrosły inwestycje reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem prasy. Najszybciej rosła reklama w radiu – o 10,4% r/r, nieco wolniej w kinach – o 9,3%, na trzecim miejscu znalazł się zaś internet z dynamiką 8,7% (przy czym nie wszystkie obszary rosną ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Rynek reklamy wideo nic nie zwalnia. Total streaming na prowadzeniu

    Rynek reklamy wideo nic nie zwalnia. Total streaming na prowadzeniu

    00:15 13.08.2025

    Reklama wideo w Polsce nie zwalnia tempa. Według najnowszej analizy Publicis Groupe Polska, inwestycje w ... reklamę użytkownikowi po wciśnięciu pauzy na odtwarzanym materiale. Wideo jest minimalizowane, a zamiast niego pojawia się reklama, którą użytkownik może zamknąć lub kliknąć w odnośnik i uzyskać więcej informacji. Jednocześnie YouTube cały czas ...

    Tematy: reklama, reklama telewizyjna, reklama wideo, reklama w sieci
  • Internet i handel napędzają rynek reklamy

    Internet i handel napędzają rynek reklamy

    13:29 26.05.2025

    ... radio, reklamę out-of-home oraz kino. Zmalały natomiast nakłady na prasę. Najszybciej rosła reklama internetowa, która osiągnęła dynamikę na poziomie 8,3%. Drugi w kolejności wzrost, ... 2025 r. wyniosła 26%. Z kolei reklama digital non-search osiągnęła 1,3% wzrostu rok do roku. Aż 91,4% tego segmentu online stanowi reklama display, której dynamika ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Rynek reklamy wideo nie potrafi zaskoczyć?

    Rynek reklamy wideo nie potrafi zaskoczyć?

    00:20 20.05.2025

    ... zmiany w ekosystemie rynku reklamy wideo, co potwierdzają wyniki za pierwszy kwartał 2025 roku. Wzrost inwestycji o 4,3% jest dla nas sygnałem, że reklama wideo nie traci na znaczeniu w strategiach marketingowych reklamodawców. Szczególnie cieszy nas znaczny wzrost wartości streamingu VOD o 77%, co wskazuje na ...

    Tematy: reklama, reklama telewizyjna, reklama wideo, reklama w sieci
  • Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem

    Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem

    09:10 03.03.2025

    ... 54,3% wobec 53,4% w 2023 r. Udział samej telewizji natomiast wynosił 38,2% i był niższy od 2023 r. o 1,2 p.p. Wzrost udziału w rynku reklamy zanotowały z kolei reklama zewnętrzna, osiągając 5,5% (więcej o 0,1 p.p.) oraz kino 1,7%. Inwestycje reklamowe w radio wzrosły w 2024 r. o 2,0%. Zwłaszcza druga połowa roku nie była udana dla reklamy radiowej ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł

    Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł

    09:05 27.11.2024

    ... trzech kwartałach 2024 r. reklama digital non-search osiągnęła 5,3% wzrostu rok do roku. Prawie 92% tego segmentu online stanowi reklama display, której dynamikę ... 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem prasy. Najszybciej rosła reklama zewnętrzna – o niespełna 12% r/r, a także wideo – o nieco ponad 11% oraz kino o ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Rynek reklamy wideo napędzony sportem

    Rynek reklamy wideo napędzony sportem

    09:22 18.11.2024

    Pojawiły się najnowsze doniesienia Publicis Groupe odnośnie rynku reklamy wideo. Okazuje się, że pierwsze trzy kwartały bieżącego roku przyniosły dość istotny, bo ponad 11-procentowy wzrost wydatków na kreacje wideo w telewizji i internecie. Opracowanie rzuca również światło na statystyki dotyczące oglądalności TV oraz udział poszczególnych form ...

    Tematy: marketing i reklama, telewizja, media, reklama
  • Rynek reklamy przegania polską gospodarkę

    Rynek reklamy przegania polską gospodarkę

    10:10 02.09.2024

    ... od stycznia do czerwca 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem prasy. Najszybciej rosła reklama zewnętrzna – o ponad dwadzieścia procent r/r oraz kino – niecałe dwadzieścia procent. Reklama wideo, obejmująca od poprzedniej edycji Raportu prócz telewizji także wideo online, wzrosła o 11,2%. Przychody reklamowe ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna

 

1 2 ... 8

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: