-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
00:50 25.02.2024
... internetu w rynku reklamy wzrósł do 44,2%, a różnica między udziałem internetu a telewizji wyniosła 5,3 punktów procentowych. Najszybciej rosła reklama video – o 20,4%, wolniej w wyszukiwarkach – o 11,2%, a reklama display odnotowała natomiast niewielki wzrost, o 0,6%. W okresie od stycznia do grudnia 2023 r. 66% adkontaktów wygenerowanych przez ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
08:50 27.11.2023
... w rynku reklamy wzrósł do 44,8%, a różnica między udziałem internetu a telewizji wyniosła 6 punktów procentowych. Najszybciej rosła reklama video – o 20,1%, wolniej w wyszukiwarkach – o 11,4%, a reklama display odnotowała natomiast niewielki spadek dynamiki o 0,4%. W okresie od stycznia do września 2023 65% adkontaktów wygenerowanych przez reklamę ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
08:31 28.08.2023
... roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych ... utrzymała się powyżej 5 punktów procentowych. Najszybciej rosła reklama video – o 20,1%, wolniej w wyszukiwarkach – o 11,4%, w reklama display odnotowała natomiast niewielki spadek ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
09:35 25.05.2023
... Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych ... Reklama telewizyjna również zanotowała wzrost o 4 proc., pomimo spadającej oglądalności. Reklama radiowa zwiększyła się o 8,2 proc., reklama zewnętrzna o 5,6 proc., natomiast reklama prasowa ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Rynek reklamy napędzany przez online
08:01 28.11.2022
... roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych ... pkt. proc. Obecnie ta różnica wynosi blisko 5 pkt proc. Najszybciej rosła reklama video – o 16,2%, nieco wolniej w wyszukiwarkach – o 11,9%, w reklamie display obserwujemy spowolnienie ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?
00:10 27.08.2022
... roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii ... 41% rosły wydatki na reklamę zewnętrzną, która nadal odbudowuje się po pandemii. Reklama online wygenerowała budżet w wysokości ponad 2,3 mld zł i osiągnęła dynamikę na ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
08:40 30.05.2022
... roku? Czy wojna w Ukrainie wywiera wpływ na działania reklamodawców? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jaka była dynamika zmian w ... do 44,9%. Wzrosły wydatki na wszystkie formy reklamy, najszybciej rosła reklama w wyszukiwarkach – o 15%, nieco wolniej reklama video – o 8% i display (6,8%). Inne formy reklamy zanotowały 12,5% spadku. ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
10:01 01.03.2022
... w porównaniu z rokiem 2019. Wśród firm z tego sektora, w pierwszej piątce znalazły się sieci marketów oferujących sprzęt RTV AGD, Euro-Net i Mediaexpert, a także ... -2,5%). KANAŁY KOMUNIKACJI W roku 2021 dwucyfrowe wzrosty zanotowały Internet, telewizja, radio, reklama zewnętrzna oraz kina. Dodatnią dynamikę miała również prasa. Najszybciej rosły ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021
00:35 10.11.2021
... obraz polskiego tortu reklamowego online nie uległ zmianie. Nadal dominuje reklama graficzna (obejmująca statyczny display oraz wideo), osiągając 45% udziałów. ... Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK Digitree Group, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje
09:23 20.08.2021
... . SEM nadal pozyskuje jedną trzecią tortu reklamowego online, a jego wartość w pierwszym kwartale 2021 wzrosła o kilkanaście procent. Wysoki indeks osiągnęła też reklama sprzedawana w modelu programmatic (wzrost wartości o prawie jedną trzecią) oraz w urządzeniach mobilnych (15%). Biorąc pod uwagę podział branżowy – ranking reklamodawców nie ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
Podobne tematy:
- małe i średnie przedsiębiorstwa
- reklama
- MSP
- badania internautów
- sektor msp
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- działania marketingowe
- badania przedsiębiorców
- marketing
- hotele
- rynek reklamy
- reklama w internecie
- marketing internetowy
- marketing i reklama
- skuteczna reklama
- strategia marketingowa
- portale społecznościowe