-
Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021
00:35 10.11.2021
... miliarda zł. Wśród kluczowych formatów największy indeks nadal jednak notują ogłoszenia, które dynamicznie odbiły się po zeszłorocznych stratach spowodowanych pandemią. SEM utrzymuje jedną trzecią tortu reklamowego online, a jego wartość nadal wzrasta dwucyfrowo. Wysoki indeks wciąż osiągają też wszystkie kluczowe kanały sprzedaży ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
SEO i SEM. Jak maksymalizować sprzedaż?
00:44 22.09.2021
... świecie digital wyróżnia się dwie szkoły: Black Hat SEO/ SEM oraz White Hat SEO/ SEM. Pierwsze hasło obejmuje zbiór praktyk, które co prawda przynoszą ... Ambitni przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z istoty inwestowania i strategii długoterminowych, dlatego też SEO oraz SEM nie powinny spędzać snu z powiek, a dodatkowo motywować do podnoszenia własnej ...
Tematy: SEO, SEM, działania SEO, strategia SEO -
IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje
09:23 20.08.2021
... jej wartość wzrosła o ponad jedną piątą. Podobny indeks uzyskały ogłoszenia, które zdecydowanie odbiły się po zeszłorocznych stratach spowodowanych ekspansją COVID-19. SEM nadal pozyskuje jedną trzecią tortu reklamowego online, a jego wartość w pierwszym kwartale 2021 wzrosła o kilkanaście procent. Wysoki indeks osiągnęła też reklama ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?
07:53 01.06.2021
Wartość rynku reklamowego w Polsce w I kw. 2021 r. wzrosła 2% - czytamy w najnowszym raporcie Publicis Groupe. Opracowanie dowodzi, że reklamodawcy nadal intensywnie przenoszą swoje budżety do internetu, w efekcie czego po raz kolejny zwiększył on swój udział w rynku (do 44,2%). Wartość wydatków na reklamę telewizyjną spadła o 1,3%, czyli o 11,7 ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
09:03 05.05.2021
... , który jest bezapelacyjnym zwycięzcą minionego roku. – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska - Większe nakłady reklamowe przyszły głównie z dwóch obszarów – SEM oraz wideo. Wysoka dynamika wzrostu w segmencie marketingu w wyszukiwarkach to efekt dużego przyśpieszenia transformacji cyfrowej oraz bardzo szybkiego rozwoju działań ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
09:22 08.03.2021
Najnowsza odsłona badania Publicis Groupe wyraźnie potwierdza, że polski rynek reklamy nie uniknął negatywnych skutków pandemii. Miniony rok okazał się dla niego najgorszym od ponad dekady, a spadek jego wartości sięgnął blisko 9%. Po raz pierwszy w historii negatywną dynamikę odnotował internet. Budżety na reklamę cięły m.in. firmy pożyczkowe i ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?
12:15 02.02.2021
Jest już najnowsza odsłona cokwartalnego badania IAB Polska/PwC AdEx. Tym razem niesie ona znacznie lepsze wieści niż jej dwie poprzedniczki. Okazuje się bowiem, że polski rynek reklamy online nie uniknął wprawdzie negatywnych skutków pandemii, ale trzeci kwartał minionego roku przyniósł mu już wyraźne ożywienie i bardzo oczekiwany, dodatni wynik. ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: historyczny spadek wartości reklamy online
10:17 16.11.2020
Pandemia odciska swoje piętno na rynku reklamy online. Potwierdzeniem tego są doniesienia najnowszego badania IAB Polska/PwC AdEx, które wyraźnie potwierdzają cięcia w budżetach reklamowych. W drugim kwartale br. spadek wartości rynku sięgnął pokaźnych 12%, w efekcie czego dynamika dla całego I półrocza wyniosła -4,5%. Wzrosty odnotowano jedynie w ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Zmiany Google i co jeszcze? SEO i SEM 2019
00:30 21.12.2019
Grupa TENSE podsumowuje 2019 rok w branży SEO/SEM. O czym mówiło się najgłośniej? Bez wątpienia o zmianach wprowadzanych przez Google, ale nie tylko. Istotną kwestią okazały się również: porzucenie koloru niebieskiego przez Facebooka, automatyzacja przekazów marketingowych, Creator Studio od Instagrama czy czarna odsłona Messengera. 2019 rok w SEO ...
Tematy: seo, SEM, media społecznościowe, content marketing -
SEO i SEM dla opornych – 7 najważniejszych pojęć
00:20 08.05.2015
... . Przed rozpoczęciem działań pozycjonerskich dobrze jest stronę najpierw zoptymalizować. 2. SEM SEM, czyli Search Engine Marketing, to wszystkie działania e-marketingowe, podejmowane w ... Click), optymalizacja. Bardzo często SEM jest mylnie utożsamiany z reklamami AdWords, które w rzeczywistości są tylko jednym z elementów działań SEM. 3. PPC PPC, ...
Tematy: SEO, SEM, pozycjonowanie, pozycjonowanie strony www
Podobne tematy:
- e-commerce
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- reklama
- internet
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- marketing
- rynek reklamy
- sklep internetowy
- reklama w internecie
- marketing internetowy
- marketing i reklama
- reklama telewizyjna
- SEO
- reklama w sieci
- e-reklama
- rynek reklamy online
- newsletter