eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyrynek reklamy online

rynek reklamy online - wiadomości i porady tematyczne

  • Reklama kinowa wyprzedza internet i radio. Jak zmienia się rynek?

    Reklama kinowa wyprzedza internet i radio. Jak zmienia się rynek?

    00:33 29.11.2025

    Rynek reklamy w Polsce wciąż rośnie, choć tempo tych wzrostów nieco wyhamowuje. Po trzech kwartałach 2025 roku jego wartość przekroczyła 9,6 mld zł, a dynamika wyniosła 6,6% – pokazuje raport Publicis Groupe Polska. Prawdziwą siłą napędową okazuje się wideo online ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Rynek reklamy wideo 2025: streaming rośnie o 52%, a telewizja traci udział

    Rynek reklamy wideo 2025: streaming rośnie o 52%, a telewizja traci udział

    00:30 20.11.2025

    Rynek reklamy wideo w Polsce zanotował w pierwszych trzech kwartałach 2025 r. wzrost o 5,8%, osiągając niemal ... kwartałach 2025 r.? Dlaczego udział telewizji maleje, mimo że wciąż generuje większość przychodów? Które segmenty wideo online – VOD, social media, in-stream – rosną najszybciej? Jak zmieniają się zachowania widzów i które platformy zyskują ...

    Tematy: reklama, reklama telewizyjna, reklama wideo, reklama w sieci
  • Rynek reklamy w Polsce: 6,6 mld zł w I półroczu 2025, radio rośnie najszybciej

    Rynek reklamy w Polsce: 6,6 mld zł w I półroczu 2025, radio rośnie najszybciej

    09:27 27.08.2025

    ... reklamy kinowej pozostał na niezmienionym poziomie 1,4%. Natomiast udział pozostałych mediów w mediamiksie spadł: w przypadku reklamy zewnętrznej o 0,3 p.p. do 6%, i o 0,1 p.p. jeśli chodzi o magazyny i dzienniki odpowiednio do 1,1% i 0,6%. Komentarz Iwony Jaśkiewicz - Kundery, Chief Investment Officera Publicis Groupe Polska: Rynek reklamy ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Rynek reklamy wideo nic nie zwalnia. Total streaming na prowadzeniu

    Rynek reklamy wideo nic nie zwalnia. Total streaming na prowadzeniu

    00:15 13.08.2025

    ... Raportu o Rynku reklamy w 2024 r. Wprowadzone w pierwszym kwartale pojęcie 'wideo', obejmuje zarówno telewizję, jak i wideo online. Dotychczasowe sklasyfikowanie wideo online do kategorii Internet stało się nieaktualne w dobie smart TV i CTV, gdzie granice pomiędzy tradycyjną telewizją a konsumowaniem treści wideo online zacierają się. Biorąc ...

    Tematy: reklama, reklama telewizyjna, reklama wideo, reklama w sieci
  • Nowości Google: AI i VEO 3 zmieniają strategie PPC w e-commerce

    Nowości Google: AI i VEO 3 zmieniają strategie PPC w e-commerce

    00:07 04.07.2025

    ... adaptację do rynku. Trendy rynkowe i zachowania konsumentów Rynki e-commerce w Polsce rosną w szybkim tempie. Prognozy wskazują na wzrost o 7,2% w 2025 roku, a sprzedaż online wzrosła o 12,4% r/r, przy czym sprzedaż transgraniczna zanotowała jeszcze większy wzrost – o 25,2% r/r. Kluczowym trendem, który wyłania się z analiz, jest ...

    Tematy: AI, sztuczna inteligencja, google, YouTube
  • Internet i handel napędzają rynek reklamy

    Internet i handel napędzają rynek reklamy

    13:29 26.05.2025

    ... wartość reklamy w poszczególnych mediach? Co działo się w reklamie radiowej? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym kwartale 2025 r. rynek reklamy w Polsce wzrósł o 5,3% ... . Aż 91,4% tego segmentu online stanowi reklama display, której dynamika oszacowana została na poziomie 0,6%. Motorem wzrostu dla reklamy digital non-search pozostają formaty displayowe ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Rynek reklamy wideo nie potrafi zaskoczyć?

    Rynek reklamy wideo nie potrafi zaskoczyć?

    00:20 20.05.2025

    ... rolę w kształtowaniu przyszłości reklamy wideo. *Publicis Groupe wprowadziła łączne podejście do monitoringu rynku wideo wraz z pierwszą edycją Raportu o Rynku reklamy w 2024 r. Wprowadzone w pierwszym kwartale pojęcie 'wideo', obejmuje zarówno telewizję, jak i wideo online. Dotychczasowe sklasyfikowanie wideo online do kategorii Internet stało ...

    Tematy: reklama, reklama telewizyjna, reklama wideo, reklama w sieci
  • Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem

    Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem

    09:10 03.03.2025

    ... online stanowi reklama display, której dynamikę oszacowaliśmy na poziomie 4,8%. Motorem wzrostu dla reklamy digital non-search pozostają formaty displayowe w sieciach społecznościowych Mety, jednak w czwartym kwartale wzrosły także przychody z tej formy reklamy na portalach polskich wydawców. Według analityków Publicis Groupe, rynek reklamy ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł

    Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł

    09:05 27.11.2024

    ... reklamy w poszczególnych mediach? Jak prezentował się udział poszczególnych form wideo w przychodach reklamowych? SEKTORY REKLAMOWE W ciągu dziewięciu miesięcy od stycznia do września 2024 r. rynek reklamy ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Rynek reklamy przegania polską gospodarkę

    Rynek reklamy przegania polską gospodarkę

    10:10 02.09.2024

    ... Rynek reklamy rośnie zatem znacznie szybciej niż rodzima gospodarka. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w I połowie 2024 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych mediach? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym półroczu 2024 r. rynek ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna

 

1 2 ... 8

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: