eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › rynek reklamowy
  • Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki

    Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki

    12:43 28.08.2020

    ... przemysłowa o 24,6%. Niespełna dwa miesiące ograniczeń w przemieszczaniu się oraz korzystaniu ze sklepów i usług miały bardzo negatywny wpływ na gospodarkę oraz rynek reklamy. W drugim kwartale 2020 r. wartość produktu krajowego brutto w Polsce spadła o 8,2%. Od czerwca wskaźniki ekonomiczne w Polsce stopniowo wracają do poziomów z poprzedniego ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital

    Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital

    12:25 28.07.2020

    ... obejdzie się z mediami cyfrowymi, a największe spadki w ujęciu procentowym odnotują prasa, kino i outdoor – komentuje Anna Bartoszewska, Dyrektor Generalna Zenith Polska. Rynek reklamowy zaczyna się odradzać, a prognozowane ożywienie w branży reklamowej w 2021 rok może skutkować nawet wzrostem o 5,8% w skali świata W momencie, gdy skala kryzysu ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?

    Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?

    12:40 17.03.2020

    ... kampanii reklamowych. Wiemy, że rynek reklamowy jest silnie skorelowany z kondycją gospodarczą, stąd w tej chwili możemy przyjąć dwa scenariusze: jeżeli PKB będzie wynosić powyżej 3% to rynek reklamowy powinien wzrosnąć o 2,1%, natomiast w sytuacji kiedy PKB będzie na poziomie 1,6% (jak prognozuje MBank) to rynek może znaleźć się na tzw ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Rynek reklamy. Wydatki w Polsce rosną szybciej niż średnia globalna

    Rynek reklamy. Wydatki w Polsce rosną szybciej niż średnia globalna

    09:36 12.12.2019

    ... , a na czasopisma o 8,1%. Wpływ wojny handlowej pomiędzy USA i Chinami na globalny rynek reklamowy Nadchodzący rok będzie obfitował w wydarzenia światowej rangi, które odbywają ... , którzy są bardziej ostrożni w budżetowaniu, co kosztowało globalny rynek reklamowy 1,1 punktu proc. „Skutek napięć geopolitycznych, pojawiających się w nadchodzącym ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%

    Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%

    11:37 09.12.2019

    Jak wynika z najnowszych doniesień Starcom, rynek reklamy wrzucił wyższy bieg. W III kwartale br. dynamika jego wartości sięgnęła 6,3 proc. To spora poprawa względem początku roku, kiedy to ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?

    Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?

    10:00 09.10.2019

    ... świecie. Z prognoz opublikowanych właśnie przez firmę Zenith wynika, że polski rynek reklamowy wyhamuje w tym roku z 3,9% na 3,1%, a więc zdecydowanie poniżej prognoz dynamiki PKB ... Globalne wydatki na reklamę rosną dzięki USA, Europa i Azja wyhamowały Reklamowy rynek USA stanowi obecnie niemal połowę światowych łącznych wydatków na kampanie online ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Rynek reklamy z korektą wzrostu

    Rynek reklamy z korektą wzrostu

    09:31 12.06.2019

    ... ale została w dużej mierze „skonsumowana” przez rynek reklamowy w ubiegłym roku. Z jednej strony w kolejnych miesiącach na rynek korzystnie wpłyną Święta Wielkanocne, z drugiej jednak strony w czerwcu tego roku zabraknie dodatkowego bodźca, w postaci dużego wydarzenia sportowego. Prognozujemy, że rynek reklamy w Polsce zakończy 2019 rok z dynamiką ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.

    Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.

    10:23 14.03.2019

    ... rozgrywki w ramach Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. Wydatki na reklamę najsilniej rosły w przypadku trzech głównych mediów: telewizji, internetu i radia Reklamodawcami napędzającymi rynek okazały się branże handlowa oraz spożywcza SEKTORY REKLAMOWE Jak wynika z analizy Starcom, swoje wydatki na reklamę powiększyło piętnaście sektorów, a tylko ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą

    Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą

    13:00 07.12.2018

    ... się całemu analizowanemu okresowi, to okaże się, że rynek zanotował największy wzrost, z jakim mieliśmy do czynienia od 2008 roku. SEKTORY REKLAMOWE Z danych zawartych w raporcie wynika, że wydatki na reklamę zintensyfikowano w aż piętnastu sektorach. Budżet reklamowy zmniejszyła jedynie branża telekomunikacyjna (o 3,4%, czyli o 17,1 mln ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Reklama internetowa rośnie najszybciej

    Reklama internetowa rośnie najszybciej

    10:24 06.03.2018

    ... pierwszych dziewięciu miesięcy (wzrost o zaledwie 1 proc.) to wynik wręcz rewelacyjny pokazujący jak ważny jest to okres dla większości reklamodawców. W efekcie rynek reklamowy w całym roku 2017 r. wzrósł o 2.3 proc., a jego łączna wartość wyniosła 8.8 mld złotych. W całym roku dziesięć sektorów zwiększyło swoje wydatki reklamowe, a sześć ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: