-
Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021
00:35 10.11.2021
... tortu reklamowego online nie uległ zmianie. Nadal dominuje reklama graficzna (obejmująca statyczny display oraz wideo), osiągając 45% udziałów. Poczynając od pierwszego ... Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK Digitree Group, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski
12:14 08.12.2020
... reklama cyfrowa będzie stanowić 58% światowych wydatków na reklamę. Reklama na urządzeniach typu Smart TV rekompensuje wzrost subskrybcji kanałów VOD Już od kilku lat obserwujemy stałą tendencję zmian oglądalności TV, ale w 2020 roku nastąpiła prawdziwa rewolucja. Internetowe platformy wideo ... sklepie niż tradycyjna reklama zewnętrzna, a marki ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Reklama display mniej skuteczna. Jej widoczność znowu spada
10:54 14.10.2020
... reklama wideo. Po wzroście w pierwszej połowie roku, w III kwartale wskaźniki widoczności reklam wideo spadły w ... wideo w Polsce jest znacznie wyższa w porównaniu z reklamami display’owymi, ale warto pamiętać, że „diabeł tkwi w szczegółach”. Różnice w jakości i efektywności reklamy mogą być bardzo duże w zależności od tego gdzie dana reklama wideo ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Reklama display znacznie powiększyła widoczność. To efekt pandemii
11:07 14.07.2020
... Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej sekundę. Dla reklam wideo ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Reklama internetowa z niższą widocznością. I to pomimo większego ruchu w sieci
11:29 24.04.2020
... internetowej reklamy wideo, której widoczność wzrosła z 74% do 78%. Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej sekundę. Dla reklam wideo, ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Reklama internetowa: wideo dostrzegane częściej niż display
12:23 07.02.2020
... Jednocześnie odnotowano, że średni czas kontaktu z reklamą display (tzw. Viewable Viewtime) nieco się podniósł. Bardzo dobry wynik zanotowała natomiast reklama internetowa wideo, której widoczność wzrosła 69 do 74%. Jako najbardziej popularne przyczyny braku widoczności reklamy internetowej raport wskazuje: nieoptymalną pozycję wyświetlania reklamy ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Reklama online w Polsce: viewability w III kw. 2019
11:10 29.10.2019
... poziomie 68 procent. Trzeci kwartał w Polsce wygląda znacznie lepiej w kategorii wideo, gdzie widoczność wzrosła o 9 punktów procentowych, z 60 procent w drugim kwartale 2019 r. do 69 ... Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 procent jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej 1 sekundę (dla reklam wideo ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Reklama online w Polsce: viewability nieco niższe, ale nie jest źle
12:20 23.08.2019
... oraz dokonuje analizy Viewtime (czasu widocznosci reklam) w podziale na reklamę desktop display, mobile display i wideo. Nowością najnowszej edycji opracowania są również rankingi przyczyn decydujących o tym, że reklama online pozostaje niewidoczna dla odbiorców. Jak wynika z raportu “Meetrics Benchmark Report Q2/2019” wskaźnik Viewability reklam ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Reklama online z coraz lepszym wskaźnikiem viewability
10:08 28.01.2019
... , wobec 18,7 sekundy w III kwartale 2018 r. Nieznacznie spadło w Polsce natomiast Viewability reklam wideo – do 49 proc. w IV kwartale (wobec 50 proc. w III kwartale); jednocześnie jednak średni czas kontaktu z reklamą wideo wzrósł bardzo wyraźnie, do 18,1 sekund (wobec 15,4 sekund w III kwartale). Najlepsze ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Widoczność reklamy online nieznacznie w górę
11:46 09.11.2018
... wideo wzrósł z 14 do 15,4 sekund, a średnia europejska wzrosła w tym czasie z 14,6 do 16,9 sekundy. Informacje o badaniu Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
Podobne tematy:
- biura podróży
- reklama
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- reklama w internecie
- marketing internetowy
- zdrowie
- marketing i reklama
- branża turystyczna
- skuteczna reklama
- YouTube
- mobile
- reklama w sieci
- e-reklama
- skuteczność reklamy
- rynek reklamy online
- wydatki reklamowe
- programmatic