09:42 16.09.2020
Eko marketing, a więc nawiązująca do ekologii promocja marek i produktów, zyskuje coraz większą popularność. Jednocześnie okazuje się jednak, że wielu konsumentów podchodzi do tego rodzaju przekazu z dość dużą dozą powściągliwości, jeśli nawet nie nieufności i irytacji. Co trzeciemu z odbiorców zdarza się powątpiewać w szczere intencje wydawców " ...
13:55 28.08.2020
Globalne ocieplenie, zanieczyszczenie ziemi i inne problemy związane z koniecznością ochrony środowiska to tematy, o których mówi się coraz głośniej. Z ich znaczenia zdają sobie sprawę zarówno rynkowi giganci, jak i małe, lokalne firmy. Z tego powodu coraz częściej stawiają na zrównoważony rozwój, a o swoich działaniach w tym zakresie chętnie ...
00:36 23.05.2020
Salesforce, globalny lider w dziedzinie systemów CRM, opublikował szóstą edycję swojego raportu „State of Marketing”, która pokazała, że w miarę jak technologia zwiększa oczekiwania klientów, polscy specjaliści ds. marketingu nie tylko przekazują komunikaty, lecz także angażują się w interakcje z klientami i nawiązują z nimi wartościowe relacje, ...
14:15 17.03.2020
... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
17:33 13.10.2019
... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
11:13 02.10.2019
Jak rozwija się dziś marketing i jakie działania podejmowane na tym polu przynoszą największe zyski? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowsze, międzynarodowe badanie firmy Salesforce. Ze względu na to, że potrzeby rynkowe i konsumenckie ulegają dziś intensywnym przemianom, jego autorzy postanowi przyjrzeć się również, które z metod pomiaru ...
14:44 24.09.2019
... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
10:52 05.08.2019
... niej mamy. Jak często korzystać z reklamy? Zadbajmy o to, by reklamować się odpowiednio często i powtarzać nasze działania reklamowe z określoną częstotliwością. Jednorazowa reklama nawet w najlepszym czasie antenowym w telewizji, to strata pieniędzy. Bez powtarzalności jest tylko informacją, a to o wiele za mało, by wypromować produkt ...
13:19 25.07.2019
... odsłona, która zawierała dodatkową informację z nazwą miasta oraz z aktualnym odczytem temperatury. Inną kampanią podpowiadającą, czym ugasić pragnienie w upalne dni była reklama piwa San Miguel, która kierowała odbiorców do najbliższego punktu sprzedaży. Przekaz był wyświetlany na ekranach znajdujących się w pobliżu sklepów spożywczych ...
15:11 21.07.2019
... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
Budowa domu: ile kosztuje, co nas może zaskoczyć?
Wynagrodzenia 2020 a znajomość języków obcych
Mój Prąd 3.0. Wnioski od 1 lipca 2021
Ulga internetowa w PIT za 2020 r.
Spółka jawna: dzierżawa znaku towarowego na ryczałcie ewidencjonowanym
O ile wzrosły ceny nowych mieszkań od marca 2020?
Od kwietnia składka wypadkowa w nowej wysokości