reklama wideo - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama internetowa z niższą widocznością. I to pomimo większego ruchu w sieci
11:29 24.04.2020
... internetowej reklamy wideo, której widoczność wzrosła z 74% do 78%. Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej sekundę. Dla reklam wideo, ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Reklama internetowa: wideo dostrzegane częściej niż display
12:23 07.02.2020
... Jednocześnie odnotowano, że średni czas kontaktu z reklamą display (tzw. Viewable Viewtime) nieco się podniósł. Bardzo dobry wynik zanotowała natomiast reklama internetowa wideo, której widoczność wzrosła 69 do 74%. Jako najbardziej popularne przyczyny braku widoczności reklamy internetowej raport wskazuje: nieoptymalną pozycję wyświetlania reklamy ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Reklama online w Polsce: viewability w III kw. 2019
11:10 29.10.2019
... poziomie 68 procent. Trzeci kwartał w Polsce wygląda znacznie lepiej w kategorii wideo, gdzie widoczność wzrosła o 9 punktów procentowych, z 60 procent w drugim kwartale 2019 r. do 69 ... Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 procent jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej 1 sekundę (dla reklam wideo ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Reklama online w Polsce: viewability nieco niższe, ale nie jest źle
12:20 23.08.2019
... oraz dokonuje analizy Viewtime (czasu widocznosci reklam) w podziale na reklamę desktop display, mobile display i wideo. Nowością najnowszej edycji opracowania są również rankingi przyczyn decydujących o tym, że reklama online pozostaje niewidoczna dla odbiorców. Jak wynika z raportu “Meetrics Benchmark Report Q2/2019” wskaźnik Viewability reklam ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Reklama online z coraz lepszym wskaźnikiem viewability
10:08 28.01.2019
... , wobec 18,7 sekundy w III kwartale 2018 r. Nieznacznie spadło w Polsce natomiast Viewability reklam wideo – do 49 proc. w IV kwartale (wobec 50 proc. w III kwartale); jednocześnie jednak średni czas kontaktu z reklamą wideo wzrósł bardzo wyraźnie, do 18,1 sekund (wobec 15,4 sekund w III kwartale). Najlepsze ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Widoczność reklamy online nieznacznie w górę
11:46 09.11.2018
... wideo wzrósł z 14 do 15,4 sekund, a średnia europejska wzrosła w tym czasie z 14,6 do 16,9 sekundy. Informacje o badaniu Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Reklama wideo. Jakie trendy w Europie Wschodniej?
12:34 19.10.2018
... wideo ma mobile. Branża nieruchomości przeznacza na niego 23%, natomiast w handlu detalicznym wynosi on 27%. Z kolei w segmencie reklamy Smart TV liderem jest branża motoryzacyjna z wynikiem 14%. Tak jak w Polsce, również w Europie Wschodniej, reklama wideo ...
Tematy: reklama wideo, reklama internetowa, marketing internetowy -
Ad viewability, czyli o niskiej widoczności reklam online
12:00 08.08.2018
... a jego odbiór nie wymagał wysiłku (np. czytania). Trendowi temu podlega również reklama online. Odbiorcy chcą obrazków i to najlepiej ruchomych. Reklamodawcy starają się ... , daleka jest od komfortowej, przede wszystkim z punktu widzenia reklamodawców. Widoczność reklam wideo w Polsce jest również poniżej średniej międzynarodowej, choć różnica ta nie ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Jak wzmocnić siłę reklamy mobilnej?
09:24 18.04.2018
... nieczytelne i trudniejsze w odbiorze. Reklama wideo Z roku na rok wzrasta liczba osób oglądających treści wideo na smartfonach i tabletach. W 2017 roku przeszło 50% wszystkich wyświetleń wideo, stanowiły te na urządzeniach mobilnych. Dlatego też, ważne jest aby marki tworzyły spersonalizowane reklamy wideo, zoptymalizowane do wyświetlaczy urządzeń ...
Tematy: reklama mobilna, mobile, skuteczność reklamy, reklama wideo -
Przewodnik wydawcy po reklamie wideo
10:35 05.02.2018
... uwagi widzów na obrazie, cyfrowa reklama wideo daje wydawcom szansę na zwiększenie przychodów z powierzchni reklamowej. Tylko odpowiednia metoda, dokładny pomiar oraz optymalizacja pozwolą stworzyć skuteczną strategię monetyzacji wideo. Jak tego dokonać? Odpowiedź w poniższym artykule. Reklama wideo jest często marginalizowana ze względu na ...
Tematy: reklama wideo, skuteczność reklamy, skuteczna reklama


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność