eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › reklama w telewizji
  • Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek

    Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek

    11:28 25.03.2019

    ... lokowanie budżetu w innych mediach. Za przykład posłużyć może 30% skok marki Ibuprom, którego producent, USP zdrowie, zwiększył budżet na reklamę w telewizji i w 2018 roku stanowił on aż 97% wszystkich wydatków reklamowych firmy – komentuje Marcin Hajdenrajch. Mimo że ranking otwiera przedstawiciel sektora handlowego ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?

    Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?

    10:11 06.03.2019

    Miniony rok okazał się kolejnym, w którym najbardziej aktywnym reklamodawcą telewizyjnym okazała się farmacja - wynika z najnowszej analizy domu mediowego Codemedia. Na miejscu lidera ponownie znalazł się Aflofarm, a tuż za nim uplasowali się Polpharma oraz awansująca z 4. miejsca US Pharmacia. W czołowej "10" zestawienia znalazła się również dość ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Lidl liderem reklamy telewizyjnej

    Lidl liderem reklamy telewizyjnej

    12:31 27.07.2018

    ... najaktywniejszych marek w telewizji, z której wynika, że w I półroczu 2018 roku liderem został Lidl. Na podium znalazły się także Orange i T-mobile. ... uniknione, że w następnych rankingach powrócą do czołówki – podsumowuje Marcin Hajdenrajch, Media Manager, Codemedia. Ranking najaktywniejszych marek w telewizji jest przygotowywany cyklicznie przez ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic

    Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic

    12:32 31.08.2017

    Według domu mediowego Codemedia, największym reklamodawcą telewizyjnym minionego półrocza okazała się farmacja. Pierwszą pozycję zestawienia ponownie zajął Aflofarm z GRP na poziomie 114 551, 24, a za nim uplasowali się Polpharma oraz Unilever. Z TOP 10 wypadł T-Mobile, który ustąpił miejsca PepsiCo. Najnowsze zestawienie Codemedia dowodzi, że w I ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?

    Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?

    13:27 13.02.2017

    Najbardziej aktywnymi reklamodawcami telewizyjnymi 2016 roku okazały się firmy trudniące się produkcją leków i suplementów diety - wynika z najnowszej analizy domu mediowego Codemedia. Na miejscu lidera znalazł się Aflofarm, a tuż za nim uplasowała się Polpharma. W czołowej "10" zestawienia znalazł się również reprezentacja firm z branży FMCG oraz ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange

    W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange

    12:24 23.01.2017

    ... . Oprócz wspomnianych już T-mobile oraz Orange na czwartym i szóstym miejscu uplasowały się odpowiednio Play i Plus, które zmniejszyły swoją aktywność reklamową w telewizji. WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Reklamodawcy w TV: Orange, Lidl oraz Play na podium

    Reklamodawcy w TV: Orange, Lidl oraz Play na podium

    00:15 05.08.2016

    ... (spadek z 37 165 do 24 055) i może stanąć na podium w kategorii największy spadek. Z rankingu wypadł Kaufland. Największe wzrosty aktywności reklamowej w telewizji zanotowały Biedronka (85%) oraz T-Mobile. Można było się tego spodziewać śledząc zaangażowanie odbu marek w Euro 2016 (Biedronka dodatkowo jest Oficjalnym ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Spot reklamowy jako WNiP

    Spot reklamowy jako WNiP

    09:10 11.03.2016 PORADA

    Mam taki problem. Będziemy kupować reklamę telewizyjną wraz z prawami autorskimi na powyżej 24 miesiące. Czy możemy tego typu reklamę zakwalifikować jako WNiP? WIĘCEJ

    Tematy: spot reklamowy, reklama w telewizji, prawa autorskie, WNiP
  • Reklama telewizyjna odrabia straty?

    Reklama telewizyjna odrabia straty?

    00:35 05.10.2015

    ... dużo mniej czasu na oglądanie telewizji (1 godzina 54 minuty w 2013 r.) i na dodatek ograniczają konsumpcję telewizji bardziej niż ich rówieśnicy w Wielkiej ... ponad 230 polskojęzycznych stacji telewizyjnych. Wynikiem cyfryzacji naziemnej telewizji cyfrowej jest obniżenie znaczenia głównych stacji telewizyjnych (Polsat, TVN, TVP1 i TVP2) – udział ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w telewizji, rynek reklamy, oglądalność telewizji, telewizja
  • Przekaz podprogowy w reklamie

    Przekaz podprogowy w reklamie

    00:20 17.01.2013

    ... szanse powtarzając przekaz odpowiednio często, ale stworzyłoby to ryzyko wykrycia go przez wielu odbiorców, a tym samym przekształcenie go w przekaz świadomy. Reklama podprogowa dzisiaj Znamienny jest fakt, że pomimo nieudokumentowanego wpływu przekazów podprogowych, wierzą w jego skuteczność. Potwierdza to duża liczba programów i kaset ... WIĘCEJ

    Tematy: podprogowa manipulacja, manipulacja ludźmi, przekaz podprogowy, reklama
  • Skuteczność reklamy

    Skuteczność reklamy

    08:10 21.11.2012

    ... to takie, które zachowują DNA. Dzięki niemu oglądający szybko kojarzy, o czym jest reklama, choć reklama może przy tym łamać konwencje, przez co wyróżni się z bloku reklamowego i zwróci ... myśli. Po pierwsze, dlatego że za chwilę będzie już kolejna reklama z bloku – po drugie, dlatego że reklama musi być zrozumiała, więc jak nie jest – to coś z ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama w telewizji, reklamy telewizyjne

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: