-
Biedronka, Lidl, Żabka - o nich Polacy rozmawiają w internecie
00:50 15.12.2022
... natomiast, o których sieciach najczęściej rozmawiali internauci. Najpopularniejsza Biedronka, za nią Lidl i Żabka Pod względem liczby wypowiedzi oraz ich zasięgów w polskim Internecie ... To ⅓ wszystkich wzmianek na temat dziesięciu najczęściej wymienianych sieci handlowych. Lidl zajmuje drugą pozycję z 353,5 tys. wzmianek i 612 mln wyświetleń zasięgu. ...
Tematy: sieci handlowe, media, monitoring mediów, social media -
Najpopularniejsze marki w Polsce 2022: Allegro, E. Wedel i Lidl
12:31 06.12.2022
... Chinach, Japonii, Niemczech i Wielkiej Brytanii. TOP 10 najsilniejszych marek w Polsce W Polsce czołowe miejsca w rankingu YouGov Best Brands zajmują: Allegro, E. Wedel , Lidl, zaś poza podium w pierwszej dziesiątce mamy marki Rossmann (w kategorii sieci detalicznych), Winiary, Pudliszki, Biedronka, Lubella, Milka i Łaciate. TOP Improvers W osobnym ...
Tematy: marki, najbardziej znane marki, najpopularniejsze marki, najsilniejsze marki -
BLIX AWARDS 2022: Lidl i Carrefour z najlepszą ofertą zdrowej żywności
12:37 23.11.2022
... bio, eco i organic. I tak w grupie dyskontów laureatem została sieć Lidl Polska. Od lat edukujemy naszych klientów w zakresie świadomego odżywiania. Dbamy o ... produktów z kategorii bio, promujemy je także podczas specjalnych tygodni tematycznych. W Lidl Polska produkty bio są dostępne w niemal każdej grupie towarowej. Możemy wymienić m.in. pieczywo, ...
Tematy: sieci handlowe, handel, sklepy, BLIX AWARDS 2022 -
Te sieci handlowe mają najlepszą ofertę ze zdrową żywnością
12:18 16.12.2021
Lidl, Carrefour Market, Kaufland, Żabka i Selgros - to sieci handlowe z najlepszą ofertą produktów ECO, BIO ... przez 6 miesięcy opinii blisko 110 tys. Polaków. Oto liderzy 5 formatów handlowych. Laureatem w grupie dyskontów został Lidl Polska. Jak komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, sieć kładzie duży nacisk na ...
Tematy: sieci handlowe, zdrowa żywność, żywność ekologiczna, ekożywność -
Konsumenci wybrali najbardziej prospołeczne sieci handlowe w Polsce
11:11 02.12.2021
... całej społeczności lokalnej – analizuje Tomasz Jabłoński, szef Rady Programowej BLIX AWARDS. W grupie dyskontów zwyciężył Lidl. Jak komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska, sieć aktywnie dba o zasoby, rolnictwo, przetwarzanie, łańcuch dostaw i społeczeństwo. Wspiera swoich partnerów w organizowaniu ...
Tematy: sieci handlowe, działania prospołeczne, działania proekologiczne, Lidl -
Dyskonty w Polsce na fali wzrostu
00:50 14.04.2021
... dyskonty spożywcze. Widzimy także, że sieci sprzedaży takich sklepów jak Biedronka, Lidl, Aldi oraz Netto stale się powiększają. Ostatni z wymienionych operatorów przejmuje ... mogliśmy określić wiodących na polskim rynku dyskonterów „hard dyskontami”, już minął. Sieci Biedronka, Lidl, Netto oraz Aldi ciągle podnoszą jakość zarówno sklepów, jak i ...
Tematy: dyskonty, sieci dyskontowe, sklepy dyskontowe, Biedronka -
Marki własne Lidla i Biedronki liderami rynku non-food
00:44 05.02.2021
... agencję Inquiry. Najbardziej cenione marki własne tej kategorii to Lidl i Biedronka. W sklepach Lidl artykuły przemysłowe pod marką własną kupuje 56% ankietowanych, a w ... 38%), bielizny dla dorosłych (32%), elektroniki i zabawek (30%). Marki własne sieci Lidl są najchętniej wybierane w przypadku ubrań (w tym odzież sportowa, bielizna oraz odzież ...
Tematy: non-food, marki własne, supermarkety, dyskonty -
Lidl liderem reklamy telewizyjnej
12:31 27.07.2018
Dom mediowy Codemedia przeprowadził analizę najaktywniejszych marek w telewizji, z której wynika, że w I półroczu 2018 roku liderem został Lidl. Na podium znalazły się także Orange i T-mobile. Lidl zanotował 22% wzrost GRP w tym przedziale czasowym w porównaniu z rokiem ubiegłym i jest to największy wzrost spośród marek, które ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
Top Marka w mediach 2017 – sieci handlowe
13:22 13.11.2017
... była także najczęściej wymienianą marką w internecie – blisko 28 tys. materiałów. Lidl okazał się popularniejszy w sieci niż Tesco, a Auchan aktywniejszy od Carrefoura, ... brandach pisano najczęściej na Facebooku. Tesco zauważalne było także na Twitterze, a Lidl - na YouTube i Instagramie. Analiza materiału pod względem płci autorów wpisów wykazała, ...
Tematy: sieci handlowe, sieci handlowe w mediach, monitoring mediów, Biedronka -
Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.
12:52 04.09.2017
... lepszym od uzyskanego w analogicznym okresie poprzedniego roku. Zdecydowanym liderem wśród reklamodawców pozostał Lidl, który przeznaczył na promocję niemal dwukrotnie więcej niż wicemistrz zestawienia ... – jest ulubionym sklepem aż 62% badanych. W dalszej kolejności wybierany jest Lidl. Obie marki mierzą się w walce o tego samego konsumenta, dlatego ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, handel detaliczny