eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › reklama w telewizji
  • Product placement a idea placement

    Product placement a idea placement

    10:11 06.09.2011

    ... funkcji edukacyjnej. Pozostaje jednak wątpliwość, czy Polacy tego oczekują od telewizji i czy sposób prezentowanych w telenowelach treści może odpowiadać ich potrzebom. Problem ... producentów filmowych, by ci pokazali nam, jak należy się zachowywać. Od telewizji oczekujemy teraz dostarczenia nam rozrywki, a nie wzorców konkretnych zachowań. Pozostaje ... WIĘCEJ

    Tematy: idea placement, product placement, reklama w telewizji, reklama telewizyjna
  • Product placement po polsku

    Product placement po polsku

    13:26 10.05.2010

    ... umowy cywilno-prawne i słono na tym zarabiają. Jednak niedługo to się zmieni. Unijna dyrektywa wymusza na nas bowiem zmianę ustawy o radiofonii i telewizji, tak aby było dokładnie wiadomo jakie produkty i gdzie wolno lokować. Najprawdopodobniej product placement dozwolony będzie w filmach, serialach, programach sportowych i rozrywkowych ... WIĘCEJ

    Tematy: product placement, poskie marki, reklama, reklama telewizyjna
  • Bloki reklamowe oglądane niechętnie

    Bloki reklamowe oglądane niechętnie

    11:29 03.02.2010

    ... i relacji konsumenta z marką. W oparciu o inne badania dotyczące produktów reklamowanych w TV, widać wyraźnie, że produkt, nieobecny w telewizji, jest dużo słabiej rozpoznawany na półce w sklepie. Reklama telewizyjna mocno buduje i utrzymuje świadomość produktów i marek (tzw. Equity). Brak marki w TV, szczególnie w mocno „nasyconych” kategoriach ... WIĘCEJ

    Tematy: blok reklamowy, badania telewidzów, badanie telewidzów, reklama w telewizji
  • Rynek reklamy: spada udział telewizji

    Rynek reklamy: spada udział telewizji

    01:31 07.10.2007

    ... . Wartość reklamy telewizyjnej wyniesie 182,4 miliarda dolarów. Telewizja traci udziały w rynku reklamowym zarówno w Ameryce Północnej jak i Europie Zachodniej. Spadek znaczenia telewizji na tych rynkach jest jednak minimalizowany przez sytuację jaka panuje na rynkach rozwijających się, gdzie znaczenie tego medium jest wciąż ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama telewizyjna, reklama, rynek reklamy, rynek reklamowy
  • Product placement po polsku

    Product placement po polsku

    11:13 02.08.2007

    ... Pentagon Research przeprowadziła badanie seriali w czterech głównych stacjach telewizyjnych pod kątem ekspozycji produktów, marek i logotypów. Najwięcej ekspozycji zanotowano w serialach emitowanych w telewizji TVN (773). Łączny czas ponad 2,7 tys. sekund ekspozycji w tej stacji wyceniono na 2,8 mln zł. Następne są TVP2 (396 ekspozycji, 1,3 mln ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, product placement, reklama telewizyjna, reklamy telewizyjne
  • Świąteczne reklamowanie

    Świąteczne reklamowanie

    00:12 10.12.2003

    ... badania TNS OBOP wynika, że w okresie przedświątecznym w znaczący sposób wzrasta w telewizji aktywność reklamowa niektórych kategorii produktów. Wśród typowo świątecznych reklamodawców prym wiodą producenci zabawek, perfum, wód toaletowych oraz sprzętów kuchennych i elektronicznych, ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama w telewizji, święta

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: