eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › rynek reklamowy
  • Rynek reklamy: spada udział telewizji

    Rynek reklamy: spada udział telewizji

    01:31 07.10.2007

    Udział telewizji w globalnym rynku reklamowym osiągnie w przyszłym roku 38,2 proc. - wynika z najnowszej prognozy sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Wartość reklamy telewizyjnej wyniesie 182,4 miliarda dolarów. Telewizja traci udziały w rynku reklamowym zarówno w Ameryce Północnej jak i Europie Zachodniej. Spadek znaczenia telewizji na tych ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama telewizyjna, reklama, rynek reklamy, rynek reklamowy

poprzednia  

1 2 3



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: