-
Czy streaming zupełnie wypiera kino?
10:55 23.09.2022
Pandemia i związane z nią ograniczenia w dostępie do rozrywki bez wątpienia przyczyniły się do wzrostu popularności platform streamingowych. Jak dowodzi wspólne badanie ARC Rynek i Opinia oraz dr hab. Magdaleny Sobocińskiej prof. UEW, korzystanie z tych ostatnich deklaruje już 2 na 3 respondentów. To znaczy, że miłośników filmów i seriali jest ...
Tematy: streaming, wideo online, zachowania konsumentów, wideo w internecie -
Streaming i VOD. Kto walczy o popularność z Netflixem?
09:47 26.01.2022
... Polsce był Netflix, z ponad 13 mln użytkowników. Za nim w pierwszej trójce znalazły się VOD Wp.pl (4,6 mln użytkowników) i Player.pl (4,1 mln użytkowników). A jak to ... popularnym hasztagiem używanym w kontekście tego serwisu jest „kultura”. Wysoka pozycja TVP VOD nie dziwi. To serwis szeroko rozpoznawany i gwarantujący dostęp do popularnych filmów ...
Tematy: streaming, wideo online, zachowania konsumentów, wideo w internecie -
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
09:04 08.12.2021
W 2020 r. światowy rynek reklamy wyraźnie spowolnił. Opublikowany właśnie raport Zenith Advertising Expenditure Forecasts dowodzi jednak, że kryzys już zdążył zostać zażegnany. Szacunki wskazują, że w tym roku osiągnie on dynamikę 15,6%. Kolejne lata mają przynieść nieco mniej imponujące, ale jednak wzrosty. Będą one przede wszystkim następstwem ...
Tematy: treści wideo, promocja, wideo streaming, VOD -
Zachowania konsumentów: tracą social media, zyskuje streaming video
11:26 24.11.2021
... również w naszym kraju, gdzie już 55 proc. dorosłych konsumentów subskrybuje VOD. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Kto najczęściej sięga po usługi strumieniowe ... są najczęstsze powody rezygnacji ze streamingu video? Jak prezentuje się konsumpcja usług VOD w Polsce? Rośnie popularność usług abonamentowego dostępu do streamingu video. Jak wynika ...
Tematy: streaming, wideo online, zachowania konsumentów, wideo w internecie -
Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online
10:00 27.07.2021
W czasach pandemii wydatki na reklamę wyraźnie osłabły. Ten rok przynosi już jednak wyraźne ożywienie - prognozy Zenith zakładają, że w tym roku budżety na działania reklamowe powiększą się o ponad 11% i będą o 40 mld USD wyższe aniżeli w 2019 r. Motorem tego wzrostu ma być popyt na reklamę e-commerce bazującą na performance marketingu oraz ...
Tematy: treści wideo, promocja, wideo streaming, VOD -
Płatny serwis informacyjny? Polacy mówią "nie"
11:59 09.06.2021
... nie chcą płacić a serwis informacyjny Najchętniej z płatnych serwisów korzystają najmłodsi internauci. Obecnie najbardziej upowszechnionym rodzajem płatnych platform są serwisy VoD – oferujące dostęp do filmów, seriali lub programów telewizyjnych w zamian za opłatę (najczęściej abonamentową). W grudniu 2020 r. 51 proc. badanych internautów ...
Tematy: treści w internecie, media, zachowania konsumentów, streaming -
Subskrypcja VOD: czy Netflix kończy erę tradycyjnej telewizji?
00:50 01.01.2021
... bezpośredniego angażowania do tego dostawcy internetu. Skąd bierze się popularności subskrybcji VOD? Z pewnością ogromną zaletą serwisów SVOD i OTT jest dostępność szerokiego przekroju i ... cenie łącznej. Z tego względu znaczący gracze na rynku subskrypcji VOD i OTT inteligentnie wykorzystują dane, by wzbogacać i personalizować doświadczenia klientów. ...
Tematy: streaming, wideo online, zachowania konsumentów, wideo w internecie -
Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski
12:14 08.12.2020
... roku reklama cyfrowa będzie stanowić 58% światowych wydatków na reklamę. Reklama na urządzeniach typu Smart TV rekompensuje wzrost subskrybcji kanałów VOD Już od kilku lat obserwujemy stałą tendencję zmian oglądalności TV, ale w 2020 roku nastąpiła prawdziwa rewolucja. Internetowe platformy wideo zyskały ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Zenith: ciągle nie brakuje pieniędzy na reklamę rozrywkowych treści wideo
00:30 04.11.2020
... prognozy Zenith, oczekuje się spadku wydatków o 5% w USA i 7% w Australii. Zarówno Hiszpania, jak i Indie wykazują szybko rosnący apetyt na wideo na życzenie (VOD), zwłaszcza na smartfony w Indiach. W przeciwieństwie do większości krajów zachodnich, indyjski rynek reklamy telewizyjnej również cieszy się szybkim, długoterminowym wzrostem i powinien ...
Tematy: treści wideo, promocja, wideo streaming, VOD -
Deloitte: pandemia wzmaga popyt na wideo streaming
10:21 31.07.2020
... najczęstsze powody rezygnacji z wideo streamingu? Jak prezentuje się konsumpcja usług VOD w Polsce? Przed nami 14. już edycja opracowywanego przez Deloitte raportu Digital ... gry wideo po raz pierwszy właśnie w czasie pandemii. Ekspansja VOD i usług streamingowych w Polsce W Polsce serwisy VOD również cieszą się dużą popularnością. Jak wynika z ...
Tematy: streaming, wideo online, zachowania konsumentów, wideo w internecie