09:47 26.01.2022
... Polsce był Netflix, z ponad 13 mln użytkowników. Za nim w pierwszej trójce znalazły się VOD Wp.pl (4,6 mln użytkowników) i Player.pl (4,1 mln użytkowników). A jak to ... popularnym hasztagiem używanym w kontekście tego serwisu jest „kultura”. Wysoka pozycja TVP VOD nie dziwi. To serwis szeroko rozpoznawany i gwarantujący dostęp do popularnych filmów ...
09:04 08.12.2021
W 2020 r. światowy rynek reklamy wyraźnie spowolnił. Opublikowany właśnie raport Zenith Advertising Expenditure Forecasts dowodzi jednak, że kryzys już zdążył zostać zażegnany. Szacunki wskazują, że w tym roku osiągnie on dynamikę 15,6%. Kolejne lata mają przynieść nieco mniej imponujące, ale jednak wzrosty. Będą one przede wszystkim następstwem ...
11:26 24.11.2021
... również w naszym kraju, gdzie już 55 proc. dorosłych konsumentów subskrybuje VOD. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Kto najczęściej sięga po usługi strumieniowe ... są najczęstsze powody rezygnacji ze streamingu video? Jak prezentuje się konsumpcja usług VOD w Polsce? Rośnie popularność usług abonamentowego dostępu do streamingu video. Jak wynika ...
10:00 27.07.2021
W czasach pandemii wydatki na reklamę wyraźnie osłabły. Ten rok przynosi już jednak wyraźne ożywienie - prognozy Zenith zakładają, że w tym roku budżety na działania reklamowe powiększą się o ponad 11% i będą o 40 mld USD wyższe aniżeli w 2019 r. Motorem tego wzrostu ma być popyt na reklamę e-commerce bazującą na performance marketingu oraz ...
11:59 09.06.2021
... nie chcą płacić a serwis informacyjny Najchętniej z płatnych serwisów korzystają najmłodsi internauci. Obecnie najbardziej upowszechnionym rodzajem płatnych platform są serwisy VoD – oferujące dostęp do filmów, seriali lub programów telewizyjnych w zamian za opłatę (najczęściej abonamentową). W grudniu 2020 r. 51 proc. badanych internautów ...
00:50 01.01.2021
... bezpośredniego angażowania do tego dostawcy internetu. Skąd bierze się popularności subskrybcji VOD? Z pewnością ogromną zaletą serwisów SVOD i OTT jest dostępność szerokiego przekroju i ... cenie łącznej. Z tego względu znaczący gracze na rynku subskrypcji VOD i OTT inteligentnie wykorzystują dane, by wzbogacać i personalizować doświadczenia klientów. ...
12:14 08.12.2020
... roku reklama cyfrowa będzie stanowić 58% światowych wydatków na reklamę. Reklama na urządzeniach typu Smart TV rekompensuje wzrost subskrybcji kanałów VOD Już od kilku lat obserwujemy stałą tendencję zmian oglądalności TV, ale w 2020 roku nastąpiła prawdziwa rewolucja. Internetowe platformy wideo zyskały ...
00:30 04.11.2020
... prognozy Zenith, oczekuje się spadku wydatków o 5% w USA i 7% w Australii. Zarówno Hiszpania, jak i Indie wykazują szybko rosnący apetyt na wideo na życzenie (VOD), zwłaszcza na smartfony w Indiach. W przeciwieństwie do większości krajów zachodnich, indyjski rynek reklamy telewizyjnej również cieszy się szybkim, długoterminowym wzrostem i powinien ...
10:21 31.07.2020
... najczęstsze powody rezygnacji z wideo streamingu? Jak prezentuje się konsumpcja usług VOD w Polsce? Przed nami 14. już edycja opracowywanego przez Deloitte raportu Digital ... gry wideo po raz pierwszy właśnie w czasie pandemii. Ekspansja VOD i usług streamingowych w Polsce W Polsce serwisy VOD również cieszą się dużą popularnością. Jak wynika z ...
11:55 03.06.2020
VOD, czyli wideo na żądanie, popularnością cieszy się nie od dziś, ale to właśnie w ... nie respektują przepisów prawa autorskiego. Na co uważać? Jak przypomina Europejskie Centrum Konsumenckie wideo na żądanie (z ang. VOD – video on demand) umożliwia oglądanie wybranych materiałów w dowolnym czasie i miejscu poprzez podłączone do sieci urządzenie, czy ...
Czy deweloperzy wstrzymają inwestycje mieszkaniowe?
Wynagrodzenia w e-commerce w 2021 roku
Mieszkańcy Podkarpacia i Podlasia unikają długów
Główne amerykańskie indeksy giełdowe najwyżej od końca kwietnia
Małe instytucje płatnicze. Jak zostać MIP-em i jakie są jego obowiązki wobec KNF?
Walka z szarą strefą w handlu - znaczne zaostrzenie kar i sankcji
Inwestowanie. Na jakie pułapki marketingowe uważać?