eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › VOD
  • Czy streaming zupełnie wypiera kino?

    Czy streaming zupełnie wypiera kino?

    10:55 23.09.2022

    Pandemia i związane z nią ograniczenia w dostępie do rozrywki bez wątpienia przyczyniły się do wzrostu popularności platform streamingowych. Jak dowodzi wspólne badanie ARC Rynek i Opinia oraz dr hab. Magdaleny Sobocińskiej prof. UEW, korzystanie z tych ostatnich deklaruje już 2 na 3 respondentów. To znaczy, że miłośników filmów i seriali jest ... WIĘCEJ

    Tematy: streaming, wideo online, zachowania konsumentów, wideo w internecie
  • Streaming i VOD. Kto walczy o popularność z Netflixem?

    Streaming i VOD. Kto walczy o popularność z Netflixem?

    09:47 26.01.2022

    ... Polsce był Netflix, z ponad 13 mln użytkowników. Za nim w pierwszej trójce znalazły się VOD Wp.pl (4,6 mln użytkowników) i Player.pl (4,1 mln użytkowników). A jak to ... popularnym hasztagiem używanym w kontekście tego serwisu jest „kultura”. Wysoka pozycja TVP VOD nie dziwi. To serwis szeroko rozpoznawany i gwarantujący dostęp do popularnych filmów ... WIĘCEJ

    Tematy: streaming, wideo online, zachowania konsumentów, wideo w internecie
  • Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać

    Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać

    09:04 08.12.2021

    W 2020 r. światowy rynek reklamy wyraźnie spowolnił. Opublikowany właśnie raport Zenith Advertising Expenditure Forecasts dowodzi jednak, że kryzys już zdążył zostać zażegnany. Szacunki wskazują, że w tym roku osiągnie on dynamikę 15,6%. Kolejne lata mają przynieść nieco mniej imponujące, ale jednak wzrosty. Będą one przede wszystkim następstwem ... WIĘCEJ

    Tematy: treści wideo, promocja, wideo streaming, VOD
  • Zachowania konsumentów: tracą social media, zyskuje streaming video

    Zachowania konsumentów: tracą social media, zyskuje streaming video

    11:26 24.11.2021

    ... również w naszym kraju, gdzie już 55 proc. dorosłych konsumentów subskrybuje VOD. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Kto najczęściej sięga po usługi strumieniowe ... są najczęstsze powody rezygnacji ze streamingu video? Jak prezentuje się konsumpcja usług VOD w Polsce? Rośnie popularność usług abonamentowego dostępu do streamingu video. Jak wynika ... WIĘCEJ

    Tematy: streaming, wideo online, zachowania konsumentów, wideo w internecie
  • Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online

    Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online

    10:00 27.07.2021

    W czasach pandemii wydatki na reklamę wyraźnie osłabły. Ten rok przynosi już jednak wyraźne ożywienie - prognozy Zenith zakładają, że w tym roku budżety na działania reklamowe powiększą się o ponad 11% i będą o 40 mld USD wyższe aniżeli w 2019 r. Motorem tego wzrostu ma być popyt na reklamę e-commerce bazującą na performance marketingu oraz ... WIĘCEJ

    Tematy: treści wideo, promocja, wideo streaming, VOD
  • Płatny serwis informacyjny? Polacy mówią "nie"

    Płatny serwis informacyjny? Polacy mówią "nie"

    11:59 09.06.2021

    ... nie chcą płacić a serwis informacyjny Najchętniej z płatnych serwisów korzystają najmłodsi internauci. Obecnie najbardziej upowszechnionym rodzajem płatnych platform są serwisy VoD – oferujące dostęp do filmów, seriali lub programów telewizyjnych w zamian za opłatę (najczęściej abonamentową). W grudniu 2020 r. 51 proc. badanych internautów ... WIĘCEJ

    Tematy: treści w internecie, media, zachowania konsumentów, streaming
  • Subskrypcja VOD: czy Netflix kończy erę tradycyjnej telewizji?

    Subskrypcja VOD: czy Netflix kończy erę tradycyjnej telewizji?

    00:50 01.01.2021

    ... bezpośredniego angażowania do tego dostawcy internetu. Skąd bierze się popularności subskrybcji VOD? Z pewnością ogromną zaletą serwisów SVOD i OTT jest dostępność szerokiego przekroju i ... cenie łącznej. Z tego względu znaczący gracze na rynku subskrypcji VOD i OTT inteligentnie wykorzystują dane, by wzbogacać i personalizować doświadczenia klientów. ... WIĘCEJ

    Tematy: streaming, wideo online, zachowania konsumentów, wideo w internecie
  • Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski

    Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski

    12:14 08.12.2020

    ... roku reklama cyfrowa będzie stanowić 58% światowych wydatków na reklamę. Reklama na urządzeniach typu Smart TV rekompensuje wzrost subskrybcji kanałów VOD Już od kilku lat obserwujemy stałą tendencję zmian oglądalności TV, ale w 2020 roku nastąpiła prawdziwa rewolucja. Internetowe platformy wideo zyskały ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Zenith: ciągle nie brakuje pieniędzy na reklamę rozrywkowych treści wideo

    Zenith: ciągle nie brakuje pieniędzy na reklamę rozrywkowych treści wideo

    00:30 04.11.2020

    ... prognozy Zenith, oczekuje się spadku wydatków o 5% w USA i 7% w Australii. Zarówno Hiszpania, jak i Indie wykazują szybko rosnący apetyt na wideo na życzenie (VOD), zwłaszcza na smartfony w Indiach. W przeciwieństwie do większości krajów zachodnich, indyjski rynek reklamy telewizyjnej również cieszy się szybkim, długoterminowym wzrostem i powinien ... WIĘCEJ

    Tematy: treści wideo, promocja, wideo streaming, VOD
  • Deloitte: pandemia wzmaga popyt na wideo streaming

    Deloitte: pandemia wzmaga popyt na wideo streaming

    10:21 31.07.2020

    ... najczęstsze powody rezygnacji z wideo streamingu? Jak prezentuje się konsumpcja usług VOD w Polsce? Przed nami 14. już edycja opracowywanego przez Deloitte raportu Digital ... gry wideo po raz pierwszy właśnie w czasie pandemii. Ekspansja VOD i usług streamingowych w Polsce W Polsce serwisy VOD również cieszą się dużą popularnością. Jak wynika z ... WIĘCEJ

    Tematy: streaming, wideo online, zachowania konsumentów, wideo w internecie

 

1 2 ... 4

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: