14:30 26.11.2019
Czy marketing sensoryczny to narzędzie, któremu warto poświęcić uwagę, rozglądając się za sposobami na podwyższenie sprzedaży? Twierdzącej odpowiedzi na to pytanie udziela najnowsze badanie Mood Media. Okazuje się bowiem, że wdrożenie strategii z elementami sensorycznymi owocuje wymierną finansowo reakcją emocjonalną klientów. Tak przynajmniej ...
12:00 21.03.2019
Wzmożona presja konkurencyjna to konieczność sięgania po coraz to nowsze sposoby przyciągania klientów. Jednym z ciekawych narzędzi jest tu marketing sensoryczny, a więc działania nakierowane na pobudzenie konsumenckich zmysłów i zbudowanie tym sposobem lojalności wobec marki. Mood Media, dostawca rozwiązań w zakresie Expierience Design, przyjrzał ...
00:36 25.07.2015
... świadomość marki oraz budują przywiązanie konsumenta na głębszym, emocjonalnym poziomie. Człowiek ma trzy zmysły, na które może wpływać marketing sensoryczny. Audiomarketing Badania przeprowadzone przez firmę IMS wykazały, że średnia długość wizyty w sklepie, w którym jest właściwie dobrana muzyka, wydłuża się o 20 procent ...
13:41 31.05.2011
... gra muzyka, więcej w nich kupują i są w stanie więcej zapłacić za świadczone tam usługi. Pojawiła się nawet odrębna dziedzina marketingu, tzw. audiomarketing, która bada wykorzystanie muzyki w celu intensyfikacji sprzedaży. Przedsiębiorcy, mniej lub bardziej świadomi wyników opracowań naukowych bądź zaleceń specjalistów od marketingu ...
Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
EBC mniej zaniepokojony siłą euro?
COVID-19 w zakładzie pracy - jakie wyzwania?
JPK_VAT: Zestawy świąteczne z obowiązkowym GTU?
Darowizny odliczane od dochodu w rocznym PIT 2020 - z limitem
Seniorzy na rynku nieruchomości coraz częściej kupują i sprzedają
Średnia krajowa wg GUS wyniosła w grudniu 5973,75 zł
BIK: jak w czasie pandemii mają się finanse seniorów?