14:30 26.11.2019
Czy marketing sensoryczny to narzędzie, któremu warto poświęcić uwagę, rozglądając się za sposobami na podwyższenie sprzedaży? Twierdzącej odpowiedzi na to pytanie udziela najnowsze badanie Mood Media. Okazuje się bowiem, że wdrożenie strategii z elementami sensorycznymi owocuje wymierną finansowo reakcją emocjonalną klientów. Tak przynajmniej ...
12:00 21.03.2019
Wzmożona presja konkurencyjna to konieczność sięgania po coraz to nowsze sposoby przyciągania klientów. Jednym z ciekawych narzędzi jest tu marketing sensoryczny, a więc działania nakierowane na pobudzenie konsumenckich zmysłów i zbudowanie tym sposobem lojalności wobec marki. Mood Media, dostawca rozwiązań w zakresie Expierience Design, przyjrzał ...
00:36 25.07.2015
... zostanie wtedy w lokalu dłużej, a czasami nawet poczeka aż do końca ulubionego kawałka. Aromamarketing Zapach ma największy wpływ na samopoczucie, nastrój i emocje. Doznania węchowe są ... klientów. Nie jest to jednak rozwiązanie, które może być stosowane wszędzie – aromamarketing nie sprawdzi się tam, gdzie nakładają się różne zapachy, np. w sklepach ...
11:16 22.11.2010
... sprzedaż, harmonizujące, czyli te stosowane np. w gabinetach lekarskich, przedłużające pobyt w hotelach lub też zapachy poprawiające koncentrację stosowane często w biurach. Aromamarketing jest stosunkowo nowym rozwiązaniem na polskim rynku. Jednak wielu przedsiębiorców doceniło już skuteczność tego narzędzia i jego popularność szybko rośnie ...
Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
Działka a nieruchomość. Jaka jest różnica?
Dacia Sandero 2021 z szansą na sukces
Umowa najmu okazjonalnego a wizyta u notariusza
Polacy chcą kupować nowe mieszkania
Wycena nieruchomości bez podatku VAT?
Przekształcenie spółki komandytowej w jawną a uniknięcie podatku CIT
Zadłużenie HoReCa w 2020 wzrosło o 1/3