2019-11-05 09:27
Przeczytaj także: Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.
W drugim kwartale bieżącego roku reklama online rozwijała się w dwucyfrowym tempie, wskutek czego w całej I połowie roku budżety na ten kanał wzrosły aż o 13%. Analizowany okres przyniósł kontynuację trendów - kluczowe, decydujące o kształcie rynku mechanizmy utrzymały się w mocy. Wysoka dynamika dotyczy nadal działań marketingowych w urządzeniach mobilnych oraz reklamie na łamach mediów społecznościowych. Duży wpływ na tempo, w jakim rozwija się rynek, nadal wywiera internetowa reklama wideo oraz reklama sprzedawana w modelu programmatic.fot. mat. prasowe
Wydatki na reklamę - klasyfikacja podstawowa
W I poł. bieżącego roku wydatki wzrosły o 12,9 proc.
fot. mat. prasowe
Klasyfikacja dodatkowa i wydatki wg branż
W ujęciu rocznym wydatki na kanał mobile zanotowały wzrost rzędu 24%.
oprac. : eGospodarka.pl
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
Rynek reklamy online w Polsce 2015
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
Rynek reklamy online w Polsce 2014
Rynek reklamy online w Polsce 2013
Rynek reklamy online w Polsce 2012
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012
AlicjaK13 / 2019-11-14 13:25:04
Reklama jest bardzo ważna, aby istnieć w sieci. Ważne są też narzędzia które pomagają nawiązać kontakt z potencjalnym klientem oraz poznać ich preferencję, dlatego korzystam z narzędzia od bazo.io, w prosty sposób wzbogaca funkcjonalność mojego sklepu i nie generuje dużych kosztów. [ odpowiedz ] [ cytuj ]
Dzień dobry, mam pytanie które zapewne już ktoś przerabiał. Otrzymałam fakturę za kampanie reklamowe z FACEBOOK. Data faktury/płatności ...
Moje pytanie dotyczy popularnej obecnie pracy zdalnej, a konkretniej rzecz ujmując zarabiania na blogach, stronach internetowych w systemie Google ...
Podatek od nieruchomości: czego dotyczy, ile wynosi i czy można go obniżyć?
e-Zakupy poza Unią Europejską a podatki. Poradnik dla konsumentów.
Spadek popytu na kredyty mieszkaniowe pogłębia się
Dobra passa Catalyst
Panoramiqa - nowe mieszkania na Starołęce w Poznaniu od BPI Real Estate Poland
Ile wyniosą składki ZUS dla przedsiębiorcy po zmianie formy opodatkowania za 2022 r.?
Nadal słabną na GPW akcje banków