eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › programmatic
  • Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?

    Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?

    08:40 30.05.2022

    W pierwszych trzech miesiącach 2022 roku wartość rynku reklamowego w Polsce wzrosła o 6,8 proc. - donosi najnowszy raport Publicis Groupe. Opracowanie rzuca światło na bieżącą sytuację w reklamie, wskazując m.in. najbardziej dynamicznie rosnące klasy mediów oraz udział poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę digital. Oto, do jakich ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy

    Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy

    10:01 01.03.2022

    O tym, że polski rynek reklamy dość szybko otrząsa się z koronakryzysu, Publicis Groupe donosiła już wcześniej. Najnowsze doniesienia potwierdzają, że reklama wychodzi na prostą, a reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy na działania marketingowe. Wzrosty widoczne są w niemal wszystkich branżach i kanałach komunikacji. Poniżej jeszcze więcej ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021

    Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021

    00:35 10.11.2021

    ... tortu reklamowego online, a jego wartość nadal wzrasta dwucyfrowo. Wysoki indeks wciąż osiągają też wszystkie kluczowe kanały sprzedaży reklamy online: w modelu programmatic, w urządzeniach mobilnych oraz w mediach społecznościowych. Biorąc pod uwagę podział branżowy – ranking na podium reklamodawców nie uległ zmianom, na pozostałych miejscach ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje

    IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje

    09:23 20.08.2021

    ... jedną trzecią tortu reklamowego online, a jego wartość w pierwszym kwartale 2021 wzrosła o kilkanaście procent. Wysoki indeks osiągnęła też reklama sprzedawana w modelu programmatic (wzrost wartości o prawie jedną trzecią) oraz w urządzeniach mobilnych (15%). Biorąc pod uwagę podział branżowy – ranking reklamodawców nie uległ istotnym zmianom ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?

    Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?

    07:53 01.06.2021

    Wartość rynku reklamowego w Polsce w I kw. 2021 r. wzrosła 2% - czytamy w najnowszym raporcie Publicis Groupe. Opracowanie dowodzi, że reklamodawcy nadal intensywnie przenoszą swoje budżety do internetu, w efekcie czego po raz kolejny zwiększył on swój udział w rynku (do 44,2%). Wartość wydatków na reklamę telewizyjną spadła o 1,3%, czyli o 11,7 ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?

    IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?

    09:03 05.05.2021

    ... marketing, który dotychczas notował konsekwentne spadki, w kryzysowym okresie wzrósł o ponad 3%. Z kolei największymi wygranymi roku 2020 okazały się mobile marketing oraz programmatic. Obydwa te segmenty wzrosły o ponad 20%. Biorąc pod uwagę podział branżowy największą dynamikę odnotowały segmenty: „komputery i AV” oraz „chemia gospodarcza ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat

    Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat

    09:22 08.03.2021

    Najnowsza odsłona badania Publicis Groupe wyraźnie potwierdza, że polski rynek reklamy nie uniknął negatywnych skutków pandemii. Miniony rok okazał się dla niego najgorszym od ponad dekady, a spadek jego wartości sięgnął blisko 9%. Po raz pierwszy w historii negatywną dynamikę odnotował internet. Budżety na reklamę cięły m.in. firmy pożyczkowe i ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?

    IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?

    12:15 02.02.2021

    ... prawie 4 p.p. udziałów w całym torcie reklamowym i osiągając dzięki temu 36%. Największą dynamikę ponownie zanotowała reklama sprzedawana w urządzeniach mobilnych (+13%) oraz w modelu programmatic (+15%). Formaty te są obecnie kluczowymi motorami rozwojowymi reklamy online. Analizując wyniki badania warto zwrócić także uwagę na kategorię „reklama ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • IAB Polska: historyczny spadek wartości reklamy online

    IAB Polska: historyczny spadek wartości reklamy online

    10:17 16.11.2020

    ... reklamy online, oprócz marketingu w wyszukiwarkach. Przed większymi spadkami zaś uchroniła cyfrowy segment komunikacji reklama sprzedawana w urządzeniach mobilnych (+11%) oraz w modelu programmatic (+15%). Pomimo tych zmian ogólny obraz rynku nie uległ drastycznej zmianie – dominuje nadal reklama graficzna, obejmująca formaty statyczne oraz wideo ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • 5 trendów programmatic, o których ma być głośno w 2019 roku

    5 trendów programmatic, o których ma być głośno w 2019 roku

    08:45 15.01.2019

    ... technologii jeśli chodzi o programmatic w 2019 roku. Innym, równie ważnym pod tym względem elementem jest plik ads.txt, który zyskał popularność w 2018 roku i jest postrzegany jako skuteczna alternatywa dla poprawy bezpieczeństwa w technologii programmatic. 4) Sztuczna inteligencja W 2019 roku programmatic zostanie przeniesiony na wyższy ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, reklama online

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: