-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
08:31 28.08.2023
Publicis Groupe opublikowała najnowszy raport dotyczący sytuacji na polskim rynku reklamy. Opracowanie tradycyjnie już rzuca światło na dynamikę zmian w poszczególnych klasach mediów, ich udział w rynku reklamowym oraz budżety reklamowe branż. Ostatnie doniesienia dowodzą, że w I połowie br. wartość rynku reklamowego podskoczyła o 6,7 proc. ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
09:35 25.05.2023
Pojawił się najnowszy raport Publicis Groupe - cykliczne opracowanie, które tradycyjnie już rzuca światło na wydatki reklamowe poszczególnych branż, obrazuje dynamikę zmian w klasach mediów oraz ich udział w rynku reklamowym. Najnowsze doniesienia świadczą o 6-procentowym wzroście wartości rynku reklamowego w I kwartale 2023 r., co niewątpliwie ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Rynek reklamy napędzany przez online
08:01 28.11.2022
Na przestrzeni trzech pierwszych kwartałów bieżącego roku wartość rynku reklamowego w Polsce wzrosła o 5,1% - donosi najnowszy, właśnie opublikowany raport Publicis Groupe. Opracowanie tradycyjnie już przygląda się budżetom reklamowym poszczególnych branż, dynamice zmian w klasach mediów oraz ich udziałowi w rynku reklamowym. Z tego tekstu dowiesz ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?
00:10 27.08.2022
Pojawił się najnowszy raport Publicis Groupe, a to oznacza, że mamy najświeższe dane o rynku reklamy. Najnowsze doniesienia wskazują, że w I połowie bieżącego roku rynek urósł o 5,5% względem analogicznego okresu poprzedniego roku. W badanym okresie jedynym medium, które zanotowało spadek przychodów reklamowych była telewizja. Z tego tekstu ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
08:40 30.05.2022
W pierwszych trzech miesiącach 2022 roku wartość rynku reklamowego w Polsce wzrosła o 6,8 proc. - donosi najnowszy raport Publicis Groupe. Opracowanie rzuca światło na bieżącą sytuację w reklamie, wskazując m.in. najbardziej dynamicznie rosnące klasy mediów oraz udział poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę digital. Oto, do jakich ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
10:01 01.03.2022
O tym, że polski rynek reklamy dość szybko otrząsa się z koronakryzysu, Publicis Groupe donosiła już wcześniej. Najnowsze doniesienia potwierdzają, że reklama wychodzi na prostą, a reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy na działania marketingowe. Wzrosty widoczne są w niemal wszystkich branżach i kanałach komunikacji. Poniżej jeszcze więcej ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021
00:35 10.11.2021
... tortu reklamowego online, a jego wartość nadal wzrasta dwucyfrowo. Wysoki indeks wciąż osiągają też wszystkie kluczowe kanały sprzedaży reklamy online: w modelu programmatic, w urządzeniach mobilnych oraz w mediach społecznościowych. Biorąc pod uwagę podział branżowy – ranking na podium reklamodawców nie uległ zmianom, na pozostałych miejscach ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje
09:23 20.08.2021
... jedną trzecią tortu reklamowego online, a jego wartość w pierwszym kwartale 2021 wzrosła o kilkanaście procent. Wysoki indeks osiągnęła też reklama sprzedawana w modelu programmatic (wzrost wartości o prawie jedną trzecią) oraz w urządzeniach mobilnych (15%). Biorąc pod uwagę podział branżowy – ranking reklamodawców nie uległ istotnym zmianom ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?
07:53 01.06.2021
Wartość rynku reklamowego w Polsce w I kw. 2021 r. wzrosła 2% - czytamy w najnowszym raporcie Publicis Groupe. Opracowanie dowodzi, że reklamodawcy nadal intensywnie przenoszą swoje budżety do internetu, w efekcie czego po raz kolejny zwiększył on swój udział w rynku (do 44,2%). Wartość wydatków na reklamę telewizyjną spadła o 1,3%, czyli o 11,7 ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
09:03 05.05.2021
... marketing, który dotychczas notował konsekwentne spadki, w kryzysowym okresie wzrósł o ponad 3%. Z kolei największymi wygranymi roku 2020 okazały się mobile marketing oraz programmatic. Obydwa te segmenty wzrosły o ponad 20%. Biorąc pod uwagę podział branżowy największą dynamikę odnotowały segmenty: „komputery i AV” oraz „chemia gospodarcza ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
Podobne tematy:
- e-commerce
- nowe technologie
- reklama
- sztuczna inteligencja
- reklama internetowa
- reklama online
- aplikacje mobilne
- rynek reklamy
- marketing internetowy
- reklama w internecie
- skuteczna reklama
- m-commerce
- marketing i reklama
- Big Data
- reklama telewizyjna
- reklama w sieci
- skuteczność reklamy
- e-reklama
- handel w internecie
- rynek reklamy online