eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › oglądalność telewizji
  • Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar

    Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar

    11:18 22.11.2022

    ... , które pasują do ich pozycjonowania, a jednocześnie zachowują dotychczasowe wyróżniki. Z kolei platformy VOD wdrażają koncepcje takie jak „appointment TV” (oglądanie telewizji o stałej porze) czy „curated content discovery” (prezentacja dostępnej oferty treści na podstawie odpowiednio sprofilowanych kryteriów). Z myślą o maksymalizacji przychodów ... WIĘCEJ

    Tematy: media, rynek mediów i reklamy, reklama online, telewizja
  • Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać

    Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać

    09:04 08.12.2021

    ... do negocjowania miejsca na półkach w sklepach stacjonarnych. Rozwój gospodarki cyfrowej stymuluje do wzrostu również inne formy reklamy, w tym kampanie marek w telewizji i reklamie zewnętrznej, w których marki obecne w digitalu zajmują teraz istotne miejsce. Udział reklamy w globalnym PKB stale się zwiększał przed pandemią, wzrastając ... WIĘCEJ

    Tematy: treści wideo, promocja, wideo streaming, VoD
  • Jakie będą media 2022? Są najświeższe prognozy Kantar

    Jakie będą media 2022? Są najświeższe prognozy Kantar

    10:30 18.11.2021

    O tym, że media nieustannie wręcz ewoluują, nie trzeba przekonywać już chyba nikogo. Najlepszym tego potwierdzeniem są coroczne publikacje opracowywanego przez Kantar Media raportu Media Trends & Predictions. Właśnie pojawiła się jego najświeższa odsłona. Czego rynek powinien spodziewać się w nadchodzących miesiącach? Odpowiedzi na to i inne ... WIĘCEJ

    Tematy: media, rynek mediów i reklamy, reklama online, telewizja
  • Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online

    Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online

    10:00 27.07.2021

    ... wzrostu cen mediów, szczególnie w telewizji. Koszt reklamy telewizyjnej wzrósł w tym roku średnio o 5%, choć zróżnicowanie pomiędzy rynkami i widownią jest duże. Wydatki na telewizję wzrosły o 1%, przy konsekwentnym spadku zasięgów. Wzrost mediów cyfrowych jest natomiast napędzany głównie przez rosnącą oglądalność i szerszą monetyzację, przy czym ... WIĘCEJ

    Tematy: treści wideo, promocja, wideo streaming, VoD
  • Jakie będą media 2021? Są prognozy Kantar

    Jakie będą media 2021? Są prognozy Kantar

    10:48 20.11.2020

    Media ulegają transformacji. Co czeka nas na tym rynku w 2021 roku? Które z zachowań odbiorców mają szansę się utrwalić? Jak będzie kształtować się dynamika całej branży? Odpowiedzi na te pytania dostarcza kolejna odsłona raportu Kantar Media Trends & Predictions 2021. Ten rok zaowocował m.in. wzrostem konsumpcji mediów w domach przy równoczesnym ... WIĘCEJ

    Tematy: media, rynek mediów i reklamy, reklama online, telewizja
  • Zenith: ciągle nie brakuje pieniędzy na reklamę rozrywkowych treści wideo

    Zenith: ciągle nie brakuje pieniędzy na reklamę rozrywkowych treści wideo

    00:30 04.11.2020

    ... wideo w kategorii rozrywka po 2020 roku, ponieważ rosnące przychody w internecie nie są w stanie zrekompensować trwającego spadku wpływów reklamowych i abonamentowych płatnej telewizji, zmniejszając dostępne im budżety promocyjne. Lepiej wygląda sytuacja branży wideo w Australii, ale tam nadawcy nie muszą zwiększać budżetów promocyjnych by ... WIĘCEJ

    Tematy: treści wideo, promocja, wideo streaming, VoD
  • Jak zakłady bukmacherskie napędzają stacje telewizyjne?

    Jak zakłady bukmacherskie napędzają stacje telewizyjne?

    12:20 13.02.2019

    ... oglądalność telewizji pikuje w niemal każdym zakątku globu, to tendencji tej skutecznie opierają się transmisje ... godzin) spędzają przed telewizorami mężczyźni w wieku 25-34 lata. Programy sportowe zabierają im gros czasu poświęcanego telewizji. I mowa tu nie o zagorzałych kibicach, bo ci wydarzenia sportowe są gotowi śledzić jeszcze częściej. 30 ... WIĘCEJ

    Tematy: oglądalność telewizji, telewizja, sport, transmisje sportowe
  • Wideo w sieci, czyli mobile i frustracja

    Wideo w sieci, czyli mobile i frustracja

    10:33 07.11.2016

    ... dzielenie się z innymi użytkownikami w czasie rzeczywistym; pragną oni również elastyczności i dostępności mediów na żądanie. Dzisiejsze doświadczenie odnoszące się do korzystania z telewizji jest niezwykle złożone, a odbiorcy chcą tworzyć swoje własne światy składające się ze spersonalizowanych i ważnych dla nich treści. O raporcie: Raport powstał ... WIĘCEJ

    Tematy: wideo w Internecie, YouTube, Internet, serwisy wideo
  • Reklama telewizyjna odrabia straty?

    Reklama telewizyjna odrabia straty?

    00:35 05.10.2015

    ... Polsce na reklamę telewizyjną, co jest pochodną kluczowego znaczenia telewizji jako medium. Prognozuje się wzrost wartości rynku reklamy telewizyjnej w Polsce w latach 2014-2017 na poziomie 7 proc . W przeciwieństwie do większości krajów europejskich oglądalność telewizji nadal w Polsce wzrasta – przeciętny Polak spędził w 2013 r. przed telewizorem ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w telewizji, rynek reklamy, oglądalność telewizji, telewizja
  • Czy to już koniec TV?

    Czy to już koniec TV?

    10:36 22.09.2015

    ... wyraźnie również dowodzi, że oglądalność telewizji linearnej ma bezapelacyjnie związek z wiekiem oglądających. I tak, jej codzienne oglądanie deklaruje zaledwie 60 procent respondentów z Pokolenia Y (przedział wiekowy 16-34 lata) i aż 82 procent osób starszych (60-69 lat). Głównym mankamentem telewizji linearnej jest częsty brak interesujących ... WIĘCEJ

    Tematy: telewizja, programy telewizyjne, UGC, oglądalność telewizji

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: