-
Targi Pracy Politechniki Białostockiej 22.05.2025
... Białostockiej 2025 – firmy: ANDROPOL BAUMIT BISON BRITISH AMERICAN TOBACCO POLSKA CARFI POLSKA CENTRUM INFORMATYKI ZETO CYNKOMET DANWOOD DS360 ELEM GAMA GROUP SZEPIETOWSCY [EUROMILK] GREENVIT GRUPA ELTRON IN-TECH RUSZTOWANIA INTERTECH KAN KOMPANIA PIWOWARSKA KOTNIZ LBPRO MEDGAL MONOLIT MICHAŁ GODLEWSKI PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE ...
Tematy: targi pracy -
Apartamenty Villa Doroszewskiego w Gdańsku. W ofercie 5 mieszkań premium
... apartamentów do użytku przewidziane jest na przełomie I i II kwartału 2026 roku. Wszystkie apartamenty są już dostępne w ofercie sprzedaży RWS Investment Group.
-
Rynek reklamy wideo nie potrafi zaskoczyć?
Publicis Groupe Polska opublikowała najnowsze doniesienia odnośnie inwestycji reklamowych w formaty wideo. Okazuje się, że w pierwszym kwartale 2025 roku wzrosły one o 4,3%, osiągając poziom blisko 1,56 miliarda zł, co stanowić ma m.in. o nieustającej popularności reklamy wideo. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Ile czasu Polacy spędzają przed ...
-
Branża IT ma do spłacenia 317 mln zł, a do odzyskania aż 463 mln zł
... magazynowej. Problemów IT ciąg dalszy… Fala masowych zwolnień ostatnich lat, mimo że nieco opadła, to jednak nie minęła. Z szacunków Manpower Group wynika, że w II kwartale 2025 r. 13 proc. firm IT w Polsce przewiduje redukcje etatów. Tylko w pierwszym kwartale 2025 roku dziesięć firm ...
-
ESG ważne dla pracowników, ale kandydatów na zielone etaty brakuje
Wywodzący się z pokoleń Y i Z kandydaci do pracy przywiązują dość dużą wagę do działań proekologicznych potencjalnego pracodawcy - wynika z opublikowanego przez ManpowerGroup raportu "Sustainability and the Rise of Green+ and Turquoise Jobs". Jednocześnie wzrost znaczenia ESG w organizacjach prowadzi do zwiększonego zapotrzebowania na nowe ...
-
Internet i handel napędzają rynek reklamy
Publicis Groupe prezentuje najnowsze podsumowanie sytuacji panującej na rodzimym rynku reklamy. Tym razem pod lupę wzięto pierwsze trzy miesiące bieżącego roku. Okazuje się, że 2025 rok rozpoczął się stabilnym wzrostem na poziomie 5,3%. Taki wynik stanowi potwierdzenie dobrej kondycji branży i powinien uspokoić reklamodawców i nadawców ...
-
Badania internetu Gemius/PBI V 2025
... Grupa Meta Platforms (39,42%), na miejscu trzecim Grupa Allegro (34,99%). Grupa Microsoft-MSN poza podium. Dwudziestkę zamyka Grupa Alibaba Group. Urządzenia mobilne Podium zestawienia TOP 20 wydawców, z których witryn i programów internetowych korzystają internauci przy użyciu urządzeń mobilnych, prezentuje się następująco ...
-
Co piąta firma rozważa redukcję etatów w III kw. 2025
W III kwartale 2025 roku 31% pracodawców w Polsce planuje rekrutacje pracowników, a 47% chce utrzymać dotychczasowy poziom zatrudnienia. Co piąty pracodawca deklaruje zwolnienia. Prognoza netto zatrudnienia dla Polski na okres od lipca do września 2025 roku wyniosła +11% - wynika z najnowszego raportu "Barometr ManpowerGroup Perspektyw ...
-
Wiatraki filarem transformacji energetycznej w Polsce
... wiatrowych musi zdecydowanie wzrosnąć. Tegoroczne wydanie raportu zawiera dodatek specjalny przygotowany przez ekspertów z Wind Industry Hub, PSEW oraz CEE Energy Group w wyniku analiz przeprowadzanych w latach 2023-2024. Dokument przedstawia mapę drogową rozwoju przemysłu offshore, której celem jest przekształcenie sektora morskiej energetyki ...
-
Dlaczego z mapy Polski znikają kolejne biurowce?
... hybrydowej i zrównoważonego rozwoju. Wśród największych inwestycji biurowych realizowanych poza Warszawą wyróżnia się projekt AND2 w Poznaniu, realizowany przez Von der Heyden Group, który dostarczy 36 500 mkw. powierzchni najmu (planowane oddanie: 2026 r.), oraz krakowski projekt WITA B&C od Echo Investment (18 900 ...
-
Polki pod presją i w stresie. Dobrostan kobiet to rzadkość?
... im zasobów, by poczuć się naprawdę dobrze – tłumaczy Karolina Liberka, strateżka, badaczka i Head of Strategy and Innovation w Garden of Words Group. Jak podkreśla Ewa Kapacka, Dyrektorka Biura Marketingu i PR PKO Ubezpieczenia – liczby w raporcie to tylko część opowieści. Równie istotne są emocje ...
-
Dlaczego jedne firmy zyskują na AI, a inne nie potrafią jej wykorzystać?
... samodzielnie buduje kompetencje i finansuje wdrożenia ze środków własnych, oczekując szybkiego zwrotu z inwestycji. Trendy globalne i zmiany na rynku pracy Według Everest Group, najwięcej wdrożeń generatywnej AI na świecie dotyczy obsługi klienta (72%), a następnie operacji IT (30%), marketingu i sprzedaży (18%), finansów, zakupów, łańcuchów ...
-
Nowości Google: AI i VEO 3 zmieniają strategie PPC w e-commerce
... współpracę marek z twórcami treści, co znacząco zwiększa zasięg i angażowanie odbiorców. Ekspertyza w AI jako przewaga konkurencyjna Z danych Google i Boston Consulting Group wynika, że agencje marketingowe są średnio o 35% bardziej zaawansowane w wykorzystaniu AI w marketingu niż reklamodawcy. Współczesne podejście do marketingu, oparte na ...
-
Praca sezonowa 2025: Rekordowe stawki i nowe wyzwania na rynku pracy letniej
... , barmanów i pracowników recepcji. W logistyce rośnie zapotrzebowanie na magazynierów i kierowców – także sezonowych – tłumaczy Ewelina Gawlik, ekspertka rynku pracy, prezeska Nova Praca Group. Równocześnie w sadach i gospodarstwach rolnych trwają zbiory owoców miękkich – tam praca sezonowa jest kluczowa, ale coraz mniej osób decyduje się na ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VI 2025
... , Grupa Meta Platforms (38,93%), na miejscu trzecim Grupa Allegro (34,99%). Grupa Microsoft-MSN poza podium. Dwudziestkę zamyka Grupa Alibaba Group. Urządzenia mobilne Podium zestawienia TOP 20 wydawców, z których witryn i programów internetowych korzystają internauci przy użyciu urządzeń mobilnych, prezentuje się następująco ...
-
Ceny w sklepach w górę w czerwcu: gdzie zrobimy najtańsze zakupy?
... budżetu staje się dziś świadome planowanie zakupów oraz wybór miejsca ich realizacji. Cyfrowe narzędzia, takie jak uruchomiona właśnie przez ASM Group aplikacja Koszyk Zakupowy są realnym wsparciem w podejmowaniu decyzji konsumenckich - mówi Kamil Kruk, Client Service & Analysis Director ASM SFA. Aplikacja Koszyk ...
-
Rynek reklamy wideo nic nie zwalnia. Total streaming na prowadzeniu
Reklama wideo w Polsce nie zwalnia tempa. Według najnowszej analizy Publicis Groupe Polska, inwestycje w ten rodzaj przekazu wzrosły o 6,7%, osiągając poziom blisko 3,5 mld zł. Zdecydowanie najwięcej zyskuje total streaming, a wszystko to przy stabilnej pozycji telewizji linearnej. Mamy wyraźny sygnał, że wideo dostosowuje się do nowych zwyczajów ...
-
Czy firmy nadążają za Pokoleniem Z? Nowe priorytety młodych na rynku pracy
... bycia sobą, czy pozwala realnie wpływać na to, co się dzieje – mówi Ewelina Gawlik, ekspertka rynku pracy i prezeska Nova Praca Group. Zetki otwarcie mówią, czego oczekują: szczerości, szacunku i atmosfery opartej na partnerstwie. Nie interesują ich sztywne hierarchie ani korporacyjna nowomowa. – Zamiast ...
-
Pilotaż czterodniowego tygodnia pracy. Przedsiębiorcy są raczej sceptyczni
... i zarządzającej, ale taki tryb pracy po prostu nie sprawdzi się w każdej branży – mówi Anna Sudolska, ekspertka rynku pracy Idea HR Group. - Krótszy tydzień pracy bez straty efektywności może sprawdzić się np. w marketingu, administracji, pracach kreatywnych czy w urzędach – dodaje ekspertka. - Pilotaż nie ...
-
4 na 10 pracowników rozważa zmianę pracy. Powody mogą zaskoczyć
Co drugi millenials i niemal połowa pracowników zdalnych w Polsce rozważa zmianę pracy – wynika z badania zrealizowanego przez ManpowerGroup. Kobiety częściej niż mężczyźni czują się niepewnie zawodowo, a młodsze pokolenia, jak się okazuje, nie ufają swoim menedżerom. Niepewność i brak stabilności są dziś codziennością na rynku pracy. Czy firmy są ...
-
Rynek reklamy w Polsce: 6,6 mld zł w I półroczu 2025, radio rośnie najszybciej
Polski rynek reklamy nie zwalnia tempa – w pierwszym półroczu 2025 r. urósł o 7,2%, osiągając wartość prawie 6,6 mld zł. Najwięcej zyskał handel, który zwiększył budżety o blisko 195 mln zł. Wśród mediów największym zwycięzcą zostało radio. Internet utrzymuje pozycję głównej siły napędowej, a wideo wciąż dominuje w mediamiksie. Publicis Groupe ...
-
Pilkington Polska inwestuje 160 mln zł w nowoczesną linię do powlekania szkła w Sandomierzu
... zamówień na szkło wysoko przetworzone, napędzany przez modernizację budownictwa i rosnące wymogi środowiskowe. Sandomierz, jako jeden z kluczowych ośrodków produkcyjnych NSG Group na świecie, stanowi naturalne miejsce dla tej inwestycji – dzięki zapleczu technologicznemu, doświadczonej kadrze i korzystnej lokalizacji logistycznej. Nowe miejsca ...
-
AI w biznesie: jak agenty AI wpływają na przychody i produktywność firm?
Najnowszy raport "Zwrot z inwestycji w AI" przygotowany przez National Research Group dla Google Cloud pokazuje, że już ponad połowa firm na świecie stosuje agentów sztucznej inteligencji, co przekłada się na wymierne ...
-
Prognozy rekrutacyjne na IV kwartał 2025: 28% firm planuje rekrutacje, 18% zwolnienia
Co czwarty pracodawca w Polsce planuje rekrutacje w IV kwartale 2025 roku, wynika z raportu ManpowerGroup. W tym samym czasie 18% firm zapowiada redukcje etatów, a połowa przedsiębiorstw nie przewiduje zmian kadrowych. Najwięcej ofert pracy pojawi się w branży opieki zdrowotnej oraz dóbr i usług konsumpcyjnych, zaś największe zapotrzebowanie na ...
-
Praca na morskiej farmie wiatrowej - jakie wynagrodzenia czekają specjalistów?
... . Widać zatem, że wynagrodzenia na stanowiskach w morskich farmach wiatrowych mogą być znacznie wyższe niż przeciętne wynagrodzenie. Według raportu Philip Riley Group, najbardziej dochodowym stanowiskiem na morskich farmach wiatrowych jest kierownik konstrukcji. Jego zarobki wynoszą pomiędzy 200.000 a 230.000 USD rocznie ...
-
Kondycja polskiego przemysłu w 2025 roku. Analiza rynku, wyzwania i trendy
... . Informacje o raporcie: „Raport wynagrodzeń w sektorze przemysłowym 2025” to ósma edycja cyklicznego opracowania przygotowanego przez ekspertów Grafton Recruitment we współpracy z Gi Group. Badanie zostało przeprowadzone w II kwartale 2025 roku i objęło analizę 8228 rekordów z bazy kandydatów oraz dane dotyczące budżetów wynagrodzeń 154 firm ...
-
Optymizm wśród CEO: niepewność gospodarcza już nie straszna
... Zespołu Fuzji i Przejęć w EY-Parthenon Polska. O badaniu Badanie na zlecenie EY zostało przeprowadzone przez FT Longitude, dział badań i marketingu Financial Times Group, w sierpniu 2025 roku. Respondentami było 1200 prezesów dużych firm z 21 krajów (Australia, Belgia, Brazylia, Chiny, Dania, Finlandia, Francja, Holandia, Indie ...
-
Automatyzacja nie wystarczy: branża automotive w kryzysie kadr
Z jednej strony branża automotive przyspiesza technologicznie, z drugiej - raportuje coraz więcej problemów natury kadrowej. Robotyzacja, transformacja energetyczna i niepewność w handlu międzynarodowym sprawiają, że pozyskanie wykwalifikowanych pracowników stało się dla producentów samochodów nie lada wyzwaniem. Według raportu ManpowerGroup ...
-
Minutki Fed bez większego przełomu, RPP lekko zaskakuje
... , które może sygnalizować pogorszenie standardów kredytowych i wzrost ryzyka w systemie finansowym USA. W tym kontekście zwraca uwagę fakt, że akcje Jefferies Financial Group spadły o 22 proc. od połowy września, gdy w mediach zaczęto analizować jej ekspozycję na First Brands. Na razie inwestorzy traktują tę ...
-
Nowe miejsca pracy w Polsce. Co napędza rekrutacje, a co powoduje zwolnienia?
Polskie firmy stawiają na rozwój, ale nie wszystkie rozwijają się w tym samym tempie. Podczas gdy niemal połowa przedsiębiorstw planuje tworzenie nowych miejsc pracy, inne przygotowują się do trudnych decyzji kadrowych. Zmiany rynkowe, automatyzacja i rosnące koszty działalności wymuszają restrukturyzacje. ManpowerGroup analizuje, jak polski rynek ...
-
Polskie start-upy w drodze do USA. Rusza nabór do programu NCBR-USA 2025
... z nich już chociażby laureaci drugiej edycji działania akceleracyjnego prowadzonego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, jak np. specjalizująca się w bezzałogowcach Farada Group czy też Reality Unit, firma tworząca gry wideo oparte na umiejętnościach graczy. Piąta edycja w dwóch turach Cztery pierwsze edycje działania ...
-
Studenci oszczędni, ale cyfrowi. Jak zmieniają się nawyki zakupowe młodych konsumentów?
O tym, że przeszło milion studentów pobierających naukę nad Wisłą to niezwykle znacząca siła nabywcza, nie trzeba przekonywać chyba nikogo. Młodzi konsumenci zostawiają w sklepach średnio ponad 1000 zł miesięcznie i coraz częściej robią to online. Jak wynika z analizy INEOGroup, to pokolenie otwarte na nowe technologie, sklepy autonomiczne i ...
-
"Jak kupić pierwsze mieszkanie? Praktyczny przewodnik" - nowe wydanie Ekspertownika Rynku Nieruchomości już dostępne
... segmentów rynku: Tomasz Stoga (PROFIT Development), Adam Lorens i Rafał Salach (Notus Finanse S.A.), Jarosław Jędrzyński (RynekPierwotny.pl), Grzegorz Woźniak (Q3D Group), Marek Szmolke (Grupa Deweloperska START), Krzysztof Tętnowski (Tętnowski Development), arch. Witold Padlewski (Q3D Concept), Wojciech Orzechowski (WIWN.PL, Strefa Nieruchomości ...
-
AI w pracy: większość korzysta, nieliczni robią to dobrze
... do pobrania za darmo na stronie www.jakpracowacbyniezalowac.pl. Wśród partnerów merytorycznych publikacji znalazły się takie firmy jak Erli, Strive, Group One, Detable, OLX, NATEK Poland, Aplikacje Krytyczne, TRENKWALDER & PARTNER i Biedronka. Patronem medialnym publikacji jest magazyn Personel & Zarządzanie, a patronatu naukowego udzieliła ...
-
Jak kupić pierwsze mieszkanie? Eksperci podpowiadają
... odpowiedniej wiedzy mogą skutkować błędami, odbijającymi się negatywnie na finansach, wygodzie czy satysfakcji z nabytej nieruchomości – mówi Grzegorz Woźniak, prezes Q3D Group. Podobne spostrzeżenia dotyczą także osób, które traktują zakup mieszkania jako inwestycję. Coraz więcej kupujących patrzy na swoje pierwsze M nie tylko ...


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność