eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › reklama radiowa
  • Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć

    Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć

    09:16 23.03.2021

    ... będzie zwiększać swoje wydatki na reklamę digital w latach 2019-2023 w tempie średnio 5% rocznie. Stała dynamika wzrostu pozwala założyć, że do 2023 r. reklama digital będzie stanowić 54% wszystkich reklam telekomunikacyjnych. COVID-19 pokazał, jak bardzo jesteśmy uzależnieni od dobrych, szybkich i niezawodnych połączeń internetowych. Firmy ... WIĘCEJ

    Tematy: rekama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Rynek reklamy w I poł. 2014 r.

    Rynek reklamy w I poł. 2014 r.

    10:38 14.10.2014

    ... PR-owych w inicjowaniu i kreowaniu dyskusji. Komentarz eksperta: prof. dr hab. Wiesław Godzic, medioznawca SWPS Marshall McLuhan twierdził przed laty, że dzisiejsza reklama pełnić będzie w przyszłości rolę podobną do antycznych przedmiotów: wskaże punkty węzłowe naszej codzienności i odpowiednio zrekonstruowana pokaże „jak żyło się naprawdę ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama internetowa, reklama telewizyjna
  • Wydatki reklamowe w odwrocie

    Wydatki reklamowe w odwrocie

    12:04 04.12.2013

    ... mają wprost proporcjonalne przełożenie na zainteresowanie internautów. Najlepiej obrazuje to przypadek ubezpieczycieli takich jak Axa, Liberty Direct, czy Proama, których reklama pomimo wysokich wydatków (między 17-21 tys. zł) przeszła bez echa (mniej niż 5000 publikacji). Największe wydatki na reklamę poniosło PZU ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, wydatki na reklamę online, reklama, reklama internetowa
  • Rynek reklamy - prognozy

    Rynek reklamy - prognozy

    00:10 02.12.2012

    ... upodobań reklamodawców w kwestii tradycyjnej reklamy w internecie (display). Według eMarketera, zmniejszy się znaczenie tradycyjnych formatów i płatnych kampanii w wyszukiwarkach. Zyska za to reklama wideo, która już teraz jest szeroko wykorzystywana. Z badań wynika, że przeznaczane na nią wydatki wynoszą już teraz 7,9 procenta z całości. W ciągu ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę radiową

    Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę radiową

    09:40 19.04.2012

    W 2011 roku firmy z branży motoryzacyjnej wydały na reklamę blisko 1,6 mld zł. Z tego ponad 20 proc. - 321,2 mln zł - przeznaczone było na reklamę radiową - wynika z Raportu AdBranch opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych. Niektórzy marketerzy wydawali jednak na kampanie radiowe nawet połowę swojego budżetu reklamowego (dane cennikowe netto, ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę
  • Wydatki na reklamę radiową 2011

    Wydatki na reklamę radiową 2011

    10:19 29.02.2012

    ... roku wzrosła liczba radiowych marketerów z 9,1 tys. w 2010 roku do 9,3 tys. w ubiegłym. Komitet Badań Radiowych tworzą cztery grupy radiowe: Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa RMF i TIME SA. KBR zleca badanie Radio Track, które jest jedynym, ciągłym badaniem słuchalności stacji radiowych w Polsce. WIĘCEJ

    Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę
  • Telekomy a reklama radiowa 2011

    Telekomy a reklama radiowa 2011

    09:18 17.02.2012

    W całym 2011 roku telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego ponad 7 proc. - 164 mln zł - przeznaczone było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet do 20 proc. swoich budżetów reklamowych - wynika z "Raportu AdBranch" opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych. Największym radiowym reklamodawcą ... WIĘCEJ

    Tematy: edia, reklama, radio, reklama radiowa
  • Wydatki na reklamę radiową III kw.2011

    Wydatki na reklamę radiową III kw.2011

    10:04 16.11.2011

    Wzrost wydatków na reklamę radiową w trzecim kwartale wyniósł według szacunków Starlinka 14,8 proc. Cennikowo rozgłośnie zarobiły na reklamach 737,7 mln zł. O rosnącej popularności radia jako medium reklamowego świadczy też większa liczba marketerów, którzy wykorzystali je w swoich kampaniach. Na tak dużą dynamikę przychodów reklamowych radia ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę
  • Sezonowe wydatki reklamowe VII-VIII 2011

    Sezonowe wydatki reklamowe VII-VIII 2011

    00:21 08.10.2011

    W te wakacje radio zanotowało największą dynamikę wydatków reklamowych wśród marketerów sezonowych. Wydali oni na promocję w radiu 11,1 mln zł o ponad połowę więcej niż rok temu. Pozostałe media tradycyjne zanotowały spadki, niewielki wzrost w lipcu odnotował Internet - poinformował Komitet Badań Radiowych. Marketerzy z branż tradycyjnie ... WIĘCEJ

    Tematy: radio, Radio Track, reklama w radio, reklama radiowa
  • Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011

    Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011

    11:26 29.08.2011

    ... jest to najwięcej wśród głównych reklamodawców w branży. „Nasza ponadprzeciętna aktywność radiowa wynika z dwóch przyczyn: stosowania radia jako medium wiodącego przy krótkich ... i największych marketerów. Komitet Badań Radiowych tworzą cztery grupy radiowe: Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa RMF i TIME SA. KBR zleca badanie Radio Track, które jest ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: