eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama zewnętrzna

reklama zewnętrzna - wiadomości i porady tematyczne

  • Polska w czołówce. Rynek reklamy rośnie szybciej niż PKB

    Polska w czołówce. Rynek reklamy rośnie szybciej niż PKB

    09:51 15.12.2025

    ... ,5%) i 10,7 mld dol. w 2026 r. (+25,6%), choć udział bezwzględny wynosi zaledwie 0,7% całkowitych przychodów reklamowych w 2025 r., rosnąc do 0,9% w 2026 r. Do 2030 r. cyfrowa reklama zewnętrzna (DOOH) będzie stanowić 43,9% łącznych przychodów OOH (31,4 mld dol.), zbliżając się do parytetu z formatami tradycyjnymi. Telewizja osiągnie 167,5 mld ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Reklama kinowa wyprzedza internet i radio. Jak zmienia się rynek?

    Reklama kinowa wyprzedza internet i radio. Jak zmienia się rynek?

    00:33 29.11.2025

    ... 6,7% z 7,8%. W okresie od stycznia do września 2025 r. wzrosły inwestycje reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem magazynów. Najszybciej rosła reklama w kinach – o 9,1%, kolejno reklama internetowa – o 8,3%, zaś na trzecim miejscu znalazło się radio z dynamiką 7,8%. Pozostałe zwyżkujące media osiągnęły dynamiki poniżej rynkowej: inwestycje ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Rynek reklamy w Polsce: 6,6 mld zł w I półroczu 2025, radio rośnie najszybciej

    Rynek reklamy w Polsce: 6,6 mld zł w I półroczu 2025, radio rośnie najszybciej

    09:27 27.08.2025

    ... prognozy wzrostu rynku reklamy w 2025 r. do poziomu 7,8% (z 8,2%). W pierwszym półroczu 2025 r. wzrosły inwestycje reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem prasy. Najszybciej rosła reklama w radiu – o 10,4% r/r, nieco wolniej w kinach – o 9,3%, na trzecim miejscu znalazł się zaś internet z dynamiką 8,7% (przy czym nie wszystkie obszary rosną ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Internet i handel napędzają rynek reklamy

    Internet i handel napędzają rynek reklamy

    13:29 26.05.2025

    ... radio, reklamę out-of-home oraz kino. Zmalały natomiast nakłady na prasę. Najszybciej rosła reklama internetowa, która osiągnęła dynamikę na poziomie 8,3%. Drugi w kolejności wzrost, ... 2025 r. wyniosła 26%. Z kolei reklama digital non-search osiągnęła 1,3% wzrostu rok do roku. Aż 91,4% tego segmentu online stanowi reklama display, której dynamika ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem

    Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem

    09:10 03.03.2025

    ... 54,3% wobec 53,4% w 2023 r. Udział samej telewizji natomiast wynosił 38,2% i był niższy od 2023 r. o 1,2 p.p. Wzrost udziału w rynku reklamy zanotowały z kolei reklama zewnętrzna, osiągając 5,5% (więcej o 0,1 p.p.) oraz kino 1,7%. Inwestycje reklamowe w radio wzrosły w 2024 r. o 2,0%. Zwłaszcza druga połowa roku nie była udana dla reklamy radiowej ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł

    Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł

    09:05 27.11.2024

    ... Podobnie jak w pierwszym półroczu w okresie od stycznia do września 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem prasy. Najszybciej rosła reklama zewnętrzna – o niespełna 12% r/r, a także wideo – o nieco ponad 11% oraz kino o 10,9%. Przychody reklamowe w internecie zwiększyły się natomiast o 9,3%. Po zmianie kategoryzacji ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Outdoor w badaniu Mediapanel

    Outdoor w badaniu Mediapanel

    09:52 10.10.2024

    Badanie Mediapanel obejmie kolejne medium - outdoor, w tym nośniki tradycyjne (OOH) i cyfrowe (Digital OOH). Jest to wspólna inicjatywa reprezentantów rynku out of home oraz Gemius. Projekt realizowany jest we współpracy z OOHlife Izbą Gospodarczą. Wyniki prezentowane w badaniu Mediapanel opracowane są na podstawie dwóch źródeł danych: ...

    Tematy: Mediapanel, outdoor, reklama zewnętrzna, OOH
  • Rynek reklamy przegania polską gospodarkę

    Rynek reklamy przegania polską gospodarkę

    10:10 02.09.2024

    ... okresie od stycznia do czerwca 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem prasy. Najszybciej rosła reklama zewnętrzna – o ponad dwadzieścia procent r/r oraz kino – niecałe dwadzieścia procent. Reklama wideo, obejmująca od poprzedniej edycji Raportu prócz telewizji także wideo online, wzrosła o 11,2%. Przychody reklamowe ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku

    Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku

    00:50 25.02.2024

    ... po nim przyszło hamowanie wzrostu. Ponadto w 2023 r. prawdziwym czarnym koniem rynku reklamy okazała się reklama zewnętrzna, która skończyła ten z rok z dwucyfrowym wzrostem (17%), dużo powyżej rynkowych oczekiwań. Również reklama radiowa cieszyła się dużą popularnością wśród reklamodawców i podobnie jak outdoor, osiągnęła w 2023 r. dwucyfrowy ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna
  • Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera

    Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera

    09:21 20.12.2018

    ... zaobserwować nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Przewiduje się, że do 2021 roku będą one wzrastać regularnie o 10,1%. Kreatywna reklama bliżej odbiorcy Reklamodawcy coraz częściej dostrzegają zalety cyfrowej reklamy zewnętrznej. Według danych opublikowanych przez Amerykańskie Stowarzyszenie Reklamy Zewnętrznej (OAAA), cyfrowe ...

    Tematy: reklama zewnętrzna, rynek reklamy, reklama cyfrowa, outdoor

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: