-
Badania internetu Gemius/PBI X 2025
... Grupa Google (71,67%). Na drugim miejscu Meta Platforms (39,83%), a za nią Grupa Allegro. Dwudziestkę zamyka tym razem Alibaba Group. Urządzenia mobilne Podium zestawienia TOP 20 wydawców, z których witryn i programów internetowych korzystają internauci przy użyciu urządzeń mobilnych, prezentuje się następująco ...
-
Wyniki XXVIII edycji ogólnopolskiego konkursu WIKTORIA - Znak Jakości Przedsiębiorców
... .RESTAURACJA THAI THAI NAJLEPSZA RESTAURACJA TAJSKA W POLSCE SUPER WIKTORIA 18.INSPECTOR LOUGNE RESTAURACJA ROKU W POLSCE SUPER WIKTORIA 19.INSPECTOR GASTRO GROUP GASTRONOMICZNY BRAND ROKU 2025 BW POLSCE KATEGORIA PRODUKCJA SPOŻYWCZA SUPER WIKTORIA 20.GARMAŻERYJNA FIRMA ROKU GOTUJEMY.PL SP. Z O.O. . SUPER WIKTORIA ...
-
Rynek reklamy wideo 2025: streaming rośnie o 52%, a telewizja traci udział
Rynek reklamy wideo w Polsce zanotował w pierwszych trzech kwartałach 2025 r. wzrost o 5,8%, osiągając niemal 5,1 mld zł – wynika z analizy Publicis Groupe. Telewizja linearna nadal dominuje, choć jej udział słabnie, a największą dynamikę wykazuje segment streamingu VOD, rosnący o ponad 52%. Równolegle zwiększa się znaczenie krótkich formatów ...
-
Cyberzagrożenia na Black Friday 2025. Przestępcy podszywają się m.in. pod AliExpress i HOKA
... oraz szablonów tworzonych w stylu AI, by budować fałszywe sklepy szybciej, niż detalici są w stanie je zamykać. – uważa Omer Dembinsky, Data Group Manager w Check Point Research. Giganci e-commerce na celowniku Na Black Friday polują nie tylko łowcy okazji, ale też cyberprzestępcy, którzy ...
-
Reklama kinowa wyprzedza internet i radio. Jak zmienia się rynek?
Rynek reklamy w Polsce wciąż rośnie, choć tempo tych wzrostów nieco wyhamowuje. Po trzech kwartałach 2025 roku jego wartość przekroczyła 9,6 mld zł, a dynamika wyniosła 6,6% – pokazuje raport Publicis Groupe Polska. Prawdziwą siłą napędową okazuje się wideo online oraz reklama w internecie, podczas gdy telewizja wyraźnie traci impet. Najwięcej na ...
-
Niewidoczni, choć zdolni. Dlaczego osoby z niepełnosprawnościami wciąż są na marginesie rynku pracy?
... praktyki są postrzegane jako autentyczne i trwałe, czy jedynie jako chwilowe inicjatywy wizerunkowe – podkreśla Kamil Jankowski, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Gi Group Holding. Zysk społeczny i biznesowy Zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami przynosi korzyści. Pracodawcy, którzy otwierają się na tę grupę kandydatów, zyskują dostęp ...


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność