supermarkety - wiadomości i porady tematyczne
-
Ceny w sklepach rosną wolniej, jednak codzienne zakupy nadal droższe o 5,1% rdr
00:02 11.09.2025
... 92,6 tys. cen detalicznych z ponad 43,6 tys. sklepów należących do 61 sieci handlowych. Badaniem objęto wszystkie na rynku dyskonty, hipermarkety, supermarkety, sieci convenience oraz cash&carry docierające ze swoją ofertą do większości konsumentów w Polsce. Uwaga! Autorzy raportu zastrzegają, że powyższa analiza nie ...
Tematy: ceny produktów spożywczych, zakupy spożywcze, produkty spożywcze, ceny żywności -
Ceny w sklepach rosną mimo spadającej inflacji
13:10 21.08.2025
Pomimo wyraźnego spadku inflacji w lipcu 2025 r., ceny podstawowych produktów spożywczych i codziennego użytku w sklepach wciąż rosną. Według najnowszego raportu ASM SFA "Koszyk Zakupowy" aż w 9 na 13 badanych sieci cenowych koszyk zakupowy był droższy niż miesiąc wcześniej, a tylko dwie sieci oferowały wartości koszyka poniżej 300 zł. Największe ...
Tematy: sieci handlowe, koszyk zakupowy, ceny żywności, produkty spożywcze -
Ceny w sklepach w górę w czerwcu: gdzie zrobimy najtańsze zakupy?
11:25 22.07.2025
Po lekkim spadku cen w maju, czerwiec przyniósł niewielki wzrost średniej wartości koszyka zakupowego. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy ASM SFA, w 7 na 13 sieci objętych analizą, ceny badanych produktów były wyższe niż przed miesiącem. Dodatkowo tylko dwie sieci oferowały koszyki poniżej 300 zł. Najniższą wartość miały ...
Tematy: sieci handlowe, koszyk zakupowy, ceny żywności, produkty spożywcze -
Gdzie zapłacisz najmniej za koszyk wielkanocny 2025?
11:11 15.04.2025
... kluczowego znaczenia – mówi Kamil Kruk, Client Service & Analysis Director ASM SFA. Najwyższe rachunki za wielkanocne produkty w tym roku wystawiają konsumentom supermarkety, w których za zestaw najpopularniejszych przed świętami produktów trzeba było zapłacić 206,76 zł. To o 18,74 zł (blisko 10%) więcej ...
Tematy: świąteczny koszyk, koszyk świąteczny, koszyk zakupowy, zakupy wielkanocne -
Sieci handlowe: o konsumentów walczą nie tylko Lidl i Biedronka
11:10 26.06.2024
... do klienta – mówi Wojciech Wojtowicz, Analityk w Dziale Doradztwa i Badań Rynku w Colliers. Flagowe sklepy i obecność w centrach handlowych Sieci dyskontowe i supermarkety, choć tradycyjnie kojarzone z wolnostojącymi obiektami posiadającymi duże, zewnętrzne parkingi, coraz częściej otwierają flagowe sklepy w prestiżowych lokalizacjach, centrach ...
Tematy: sklepy spożywcze, handel detaliczny, supermarkety, centra handlowe -
Sklepy na lekkim minusie w 2023 roku. Hipermarkety z największym spadkiem ruchu
00:55 28.01.2024
... formaty rdr. straciły klientów, a najwięcej hipermarkety – 3,4%. Za nimi w zestawieniu są supermarkety ze spadkiem rdr. o 1,7%. Sieci convenience i dyskonty rdr. utraciły ... niedziel niehandlowych. Analiza obejmuje zachowania konsumentów odwiedzających dyskonty spożywcze, supermarkety, hipermarkety i sieci typu convenience. Wielkość próby wyniosła ...
Tematy: sklepy, sklep, hipermarkety, supermarkety -
Sprzedaż detaliczna: ile zarobiły największe sieci handlowe?
00:13 09.03.2023
... 50 weszli sprzedawcy artykułów gospodarstwa domowego, domy towarowe, sklepy z odzieżą/obuwiem oraz sklepy-hurtownie typu cash & carry/ warehouse club, wypierając z rankingu niektóre supermarkety, drogerie i apteki, sklepy dyskontowe, całodobowe i zlokalizowane na stacjach benzynowych. Pokazuje to kierunek, w którym rozwija się ta branża – podkreśla ...
Tematy: sieci detaliczne, handel detaliczny, zagraniczne sieci handlowe, rynek detaliczny -
POLOmarket uruchamia sklep internetowy
13:51 17.05.2021
W czasie pandemii klienci coraz chętniej korzystają z oferty sklepów online. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom POLOmarket uruchamia sklep internetowy. Klienci będą mogli zrobić zakupy na swoich komputerach, a w kilkudziesięciu sklepach będzie możliwy dowóz zamówionych zakupów do domu. Rok temu POLOmarket udostępnił swoim klientom usługę ...
Tematy: POLOmarket, sklep internetowy, e-commerce, e-grocery -
Marki własne Lidla i Biedronki liderami rynku non-food
00:44 05.02.2021
Polacy cenią marki własne w kategorii artykułów przemysłowych i chętnie je kupują - wynika z badań przeprowadzonych przez agencję Inquiry. Najbardziej cenione marki własne tej kategorii to Lidl i Biedronka. W sklepach Lidl artykuły przemysłowe pod marką własną kupuje 56% ankietowanych, a w Biedronce - 52%. Kolejne miejsca w rankingu ...
Tematy: non-food, marki własne, supermarkety, dyskonty -
Największe sieci handlowe obawiają się o przyszłość
12:24 25.03.2019
Największe sieci sprzedaży detalicznej ciągle notują wzrosty - z 22. już edycji raportu „Global Powers of Retailing 2019” autorstwa Deloitte wynika, że w ostatnim roku obrotowym przychody 250 największych detalistów powiększyły się o niemal 6 proc. Na szczycie zestawienia ponownie króluje Walmart (+3 proc.). W Polsce triumfy nieustannie święci ...
Tematy: sieci detaliczne, handel detaliczny, rynek detaliczny, sieci handlowe
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- nowe inwestycje
- e-commerce
- urządzenia mobilne
- handel
- płynność finansowa
- zakupy
- centra handlowe
- sprzedaż
- zatory płatnicze
- wydatki Polaków
- marki
- wydatki na reklamę
- Kodeks pracy
- nieruchomości handlowe
- fuzje i przejęcia
- przejęcia
- badania konsumentów
- sieci handlowe
- preferencje zakupowe