-
Największe sieci handlowe walczą o wyniki
10:36 09.02.2016
... 33 firmy z TOP 250 (czyli o siedem mniej niż wcześniej) nie prowadziły działalności e-commerce. Z analizy Deloitte wynika, że były to głównie supermarkety oraz dyskonty spożywcze. Informacje o publikacji: The Global Powers of Retailing 2016. Navigating the digital divide przedstawia 250 największych sieci sprzedaży ...
Tematy: sieci detaliczne, handel detaliczny, rynek detaliczny, sieci handlowe -
Jak płacą sieci spożywcze?
14:02 22.05.2015
... . W przeciwieństwie do hipermarketów, supermarkety mają powierzchnię nie przekraczającą 2,5 tyś m/2. W Polsce supermarkety i hipermarkety rozpowszechniły się w ... ten segment rynku jest w Polsce silniejszy niż w jakimkolwiek innym kraju. SUPERMARKETY Supermarkety należą do tego formatu, który obniżył swoją moralność płatniczą w sposób zdecydowany. Na ...
Tematy: należności przeterminowane, zatory płatnicze, płynność finansowa, hipermarkety -
MILA - rusza nowa sieć supermarketów
09:16 28.11.2014
... 170 sklepów na terenie całego kraju rozpocznie samodzielną działalność jako MILA. Spółka planuje powiększać nową sieć supermarketów o 30 sklepów rocznie. Supermarkety MILA będą specjalizować się w oferowaniu kategorii świeżych takich jak: mięsa i wędliny, owoce i warzywa oraz ciasta i pieczywo. Spółka market-Detal, której Prezesem ...
Tematy: MILA, supermarkety, sieć supermarketów, POLOmarket -
Największe sieci handlowe rosną wolniej
14:31 21.10.2014
Największe sieci sprzedaży detalicznej ciągle notują wzrosty, ale okazuje się, że - za sprawą osłabienia światowej gospodarki - są one nieco mniej dynamiczne niż w ostatnim czasie - z analizy firmy doradczej Deloitte wynika, że wzrost przychodów sięgnął 2,9 procenta, co jest wynikiem niższym od osiągniętego przed rokiem. W zestawieniu największych ...
Tematy: sieci detaliczne, handel detaliczny, rynek detaliczny, sieci handlowe -
Supermarkety a hipermarkety: co zwycięża w opinii konsumentów?
12:19 07.08.2014
... badaniem satysfakcji klientów, zaprezentował wyniki dotyczące opinii polskich konsumentów odnośnie super- i hipermarketów. Okazuje się, że Polacy lepiej oceniają te pierwsze – supermarkety wygrywają zarówno pod względem cen, jak i obsługi. Do obszarów najmniej satysfakcjonujących zaliczono organizację oraz czas obsługi. Opinie zbierane były od ...
Tematy: supermarkety, hipermarkety, opinie konsumentów, oczekiwania konsumentów -
Czego potrzebują marki własne?
11:24 23.06.2014
Polacy coraz częściej sięgają po marki własne - głosi najnowszy raport „Jak postrzegamy marki własne? – perspektywy rozwoju rynku private label w Polsce” przygotowany na zlecenie Grupy On Board. Okazuje się jednak, że mamy pewne opory przed przyznaniem się do kupna tych produktów i to mimo to, iż przyznajemy, że odpowiada nam stosunek ich jakości ...
Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety -
Jak postrzegamy marki własne?
10:58 21.05.2014
Aż 1/3 polskich konsumentów kupuje marki własne, ale niechętnie się do tego przyznaje - wynika z raportu On Board "Jak postrzegamy marki własne? – perspektywy rozwoju rynku private label w Polsce", który powstał przy udziale ekspertów z Krajowej Izby Gospodarczej, Polskiej Izby Handlu oraz firmy badawczej SW Research. Wiele wskazuje zatem na to, ...
Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety -
Największe sieci handlowe na świecie 2014
12:56 04.02.2014
Pomimo trudnych warunków gospodarczych łączne przychody 250 największych na świecie sieci handlowych wyniosły w ubiegłym roku obrotowym 4,3 biliona dolarów. W porównaniu rok do roku był to wzrost na poziomie 4,9 proc. Podobnie jak w poprzednim roku detaliści zawdzięczają ten wzrost głównie ekspansji na rynkach wschodzących. Jak wynika z najnowszej ...
Tematy: sieci detaliczne, handel detaliczny, zagraniczne sieci handlowe, rynek detaliczny -
Najpopularniejsze marki własne w Polsce: Tesco liderem
11:36 21.01.2014
Z badania opinii publicznej przeprowadzonego dla On Board PR Ecco Network przez SW Research na potrzeby raportu o postrzeganiu marek własnych różnych kategorii produktowych oraz zwyczajach zakupowych wynika, że produkty marki Tesco kupiło w ciągu ostatniego roku 64% Polaków. Na kolejnych miejscach znalazły się marki Carrefour (61%), Pilos (34%) ...
Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety -
Polscy konsumenci a hipermarkety
11:03 04.07.2013
Od swojej ulubionej sieci hipermarketów konsumenci oczekują dużego wyboru produktów, niskich cen, jednak nie wpływających na jakość towarów, dobrze zorganizowanych alejek umożliwiających szybkie zakupy oraz wyraźnie wyeksponowanych cen. Jednocześnie konsumenci hipermarketów odrzucają sieci, w których niskie ceny wiążą się z niską jakością ...
Tematy: hipermarkety, zakupy, sieci handlowe, supermarkety
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- nowe inwestycje
- e-commerce
- urządzenia mobilne
- handel
- płynność finansowa
- zakupy
- centra handlowe
- sprzedaż
- marki
- zatory płatnicze
- wydatki Polaków
- wydatki na reklamę
- Kodeks pracy
- badania konsumentów
- fuzje i przejęcia
- przejęcia
- preferencje zakupowe
- nieruchomości handlowe
- obiekty handlowe