supermarkety - wiadomości i porady tematyczne
-
Tesco chce podbić rynek USA
11:47 15.02.2006
Brytyjska sieć supermarketów Tesco planuje wejść na rynek amerykański. Już w przyszłym roku będzie otwierać w Stanach Zjednoczonych swoje sklepy. Tesco wyda na to przedsięwzięcie 436 milionów dolarów. Inwestycje będą finansowane ze środków własnych. Tesco poinformowało, że pierwszy supermarket zostanie otwarty na Zachodnim Wybrzeżu. Dyrektor ...
Tematy: Tesco, sieci handlowe, hipermarkety, supermarkety -
Ekspansja kolejnej sieci handlowej
00:26 17.11.2005
Firma Dansk, właściciel sklepów dyskontowych Netto na północy i zachodzie Polski, planuje stworzenie centrum logistycznego na Dolnym Śląsku - podaje Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Przedsiębiorstwo chce powiększyć swój udział w rynku handlu detalicznego poprzez wybudowanie większej ilości sklepów w Polsce. Spółka Netto ...
Tematy: sieci handlowe, Dansk, Netto, sklepy dyskontowe -
Wal - Mart wejdzie do Polski?
13:46 28.06.2005
Koncern Wal - Mart zapowiada ekspansję w Europie Środkowej i Wschodniej. Polska, Węgry i Rosja są dla niego najatrakcyjniejszymi rynkami. Główną bronią koncernu są niskie ceny, dlatego jego wejście do Polski zmieni strukturę rynku detalicznego. Prawdopodobnie będzie chciał przejąć jedną z zagranicznych sieci supermarketów. Wal-Mart chce zwiększyć ...
Tematy: Wal - Mart, hipermarkety, sieć supermarketów, supermarkety -
Handel detaliczny w 2004r.
03:09 14.03.2005
... się sytuacja na rynku detalicznym ma odzwierciedlenie także w udziałach poszczególnych kanałów dystrybucji w sprzedaży. Sieci detaliczne (reprezentowane przez hipermarkety, supermarkety i dyskonty) realizują średnio około 41-42% sprzedaży artykułów FMCG przechodzącej przez podstawowe kanały sprzedaży (bez kanałów alternatywnych). Pozycja handlu ...
Tematy: sklepy osiedlowe, handel detaliczny, sprzedaż detaliczna w Polsce, supermarkety
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- nowe inwestycje
- e-commerce
- urządzenia mobilne
- handel
- płynność finansowa
- zakupy
- centra handlowe
- sprzedaż
- zatory płatnicze
- wydatki Polaków
- marki
- wydatki na reklamę
- Kodeks pracy
- fuzje i przejęcia
- nieruchomości handlowe
- przejęcia
- badania konsumentów
- sieci handlowe
- obiekty handlowe