-
Polskie banki: jakie wyzwania w 2021 roku?
... powinien oczekiwać sektor bankowy w 2021 roku? Na czym skupiać będą się nowe oczekiwania klientów Czy czeka nas odbicie zysków sektora bankowego? Wprawdzie ... W przyszłości banki z jeszcze większą ostrożnością będą udzielać kredytów konsumpcyjnych. Sytuacja klienta oraz jego zdolność do spłacania zadłużeń będzie jeszcze ściślej weryfikowana ...
-
Kierownica to część samochodowa: sprzedaż wymaga rejestracji do podatku VAT
... kierownicy. Modyfikacja jest wykonywana na materiale powierzonym od klienta. Z uwagi na długi okres oczekiwania, 4 do 5 tygodni, Wnioskodawca wykonuje również modyfikację na kierownicach, które wcześniej zakupił i ma na stanie. Po wykonaniu usługi i dostarczeniu kierownicy do klienta - klient odsyła swoją starą kierownicę. Wątpliwości Wnioskodawczy ...
-
Zakupy online: jak odzyskać porzucone koszyki?
... . źle wyglądający check-out, a więc czynnik decydujący o utracie klienta. Badanie „Lost in Transaction” ujawniło szereg czynników zniechęcających klienta do zakupów. Dla co drugiego Polaka jest ... mniej, bo 42 proc. klientów rezygnuje z zakupu przez zbyt długi czas oczekiwania na zamówienie, a średnio co trzeci Polak nie kończy transakcji, jeśli nie ...
-
Czy bank może działać bez papieru?
... przepływem informacji, by zdecydowanie zwiększyć efektywność, poprawić obsługę klienta, a tym samym zyskać przewagę wobec konkurencji. Zastąpienie papieru dokumentami w postaci elektronicznej może mieć zasadnicze znaczenie dla wzrostu satysfakcji klientów. Zmniejszy się czas oczekiwania na realizację zleceń, więcej uwagi personel będzie mógł ...
-
Rynek telekomunikacyjny a interesy konsumentów
... między Tele2 a Telekomunikacją Polską spowodowała, że obie firmy w walce o klienta uciekały się do nieuczciwych praktyk. W 2005 roku odnotowywano często ... i bez limitów w ściąganiu danych. Skala „odpływu” abonentów TP SA przerosła jednak oczekiwania nowych operatorów , w efekcie nie nadążali oni z realizacją wniosków o przyłączenie do Internetu. ...
-
Najskuteczniejsze techniki sprzedaży
... rządzące procesem zakupu. Aby sprzedać, najpierw trzeba przekonać klienta Pomimo zapewnień tradycyjnych szkoleniowców przekonywanie klienta, że czegoś chce lub potrzebuje, jest bardzo ... Czy mógłbyś mi dokładniej powiedzieć, w jaki sposób mój produkt wpisuje się w twoje oczekiwania? KLIENT: Jasne. Zastosuję go w... Czy widzisz, co się dzieje? Klient ...
-
Budowanie marki: jakich błędów unikać?
... im pożądanych doświadczeń z naszą marką, obawiać się trzeba, że poprzez marketing stworzone zostaną oczekiwania, których nie będziemy w stanie spełnić. Stelios Haji-Ioannou, prezes easyGroup i założyciel ... . Nie wystarczy wysłać ludzi na szkolenia z obsługi klienta, aby wyróżnić się na rynku. Największy problem z obsługą klienta nie polega na tym, że ...
-
Radca prawny w przedsiębiorstwie
... pozwalają na świadczenie usług prawnych na odpowiednim poziomie, dostosowanym do potrzeb danego klienta. Optymalizację procesów w zakresie obsługi prawnej przedsiębiorstw umożliwia także wykorzystywanie dostępnych rozwiązań technicznych. Znane ... umowy oraz wskazywać rekomendacje w zakresie skutków prawnych decyzji biznesowych. Takie są oczekiwania ...
-
Nowe cele strategiczne źródłem przewagi konkurencyjnej
... korzystne wyniki w różnych okresach. Polepszenie wydajności operacyjnej (zmniejszenie kosztu obsługi klienta o 25%) miało przynieść korzyści stosunkowo szybko – 80% zamierzonych ... studentów do rozwijania całego swojego potencjału" miał zaspokoić oczekiwania studentów, zapewniając im edukację otwierającą możliwości kariery oraz gwarantującą, ...
-
Kredyt gotówkowy online od Meritum Bank
... . Wypłata kredytu następuje online na wskazany przez klienta we wniosku rachunek bankowy. „Udostępniliśmy kredyt gotówkowy w systemie bankowości elektronicznej z myślą o oszczędności czasu naszych klientów. Teraz klienci Meritum Banku uzyskują kredyt bez wychodzenia z domu i bez oczekiwania na kuriera z umową. Dokumentacja kredytowa również jest ...
-
Polacy a bezpieczne zakupy w Internecie
... najważniejsza. Rzeczą istotną dla sklepów, stało się nie tylko przyciągnięcie klienta, ale też utrzymanie i walka o jego lojalność. Klienci cenią sobie bezpieczeństwo, ... osobowych. Co szósta osoba spośród niekupujących rezygnuje z zakupu z powodu długiego oczekiwania na wysyłkę, a 4% zostało zniechęconych przez znajomych. Co ciekawe, podczas gdy aż ...
-
Polscy deweloperzy a promocja i marketing
... i standard budowanych nieruchomości określa się tu nie w oparciu o realne oczekiwania nabywców, ale tak, by zmieścić jak najwięcej metrów PUM-u na danej ... prostu się pokazać, a mailingu nie wystarczy tylko wysłać – trzeba też zaciekawić klienta, wejść w interakcję z nim i systematycznie badać jego potrzeby. Tymczasem stosowane przez deweloperów ...
-
Studia ekonomiczne: jakie perspektywy mają absolwenci?
... . Najpewniej wynika to ze stosunkowo ubogiej oferty zachodnich banków dla klienta indywidualnego. W Polsce ten rynek jest dobrze rozwinięty, a jeśli mieliśmy styczność ... znalazł dobrą, zadowalającą go pracę. Podobnie jak inne firmy, swoje oczekiwania wobec absolwentów szkół wyższych formułujemy względem ukończonego kierunku studiów oraz posiadanych ...
-
Pożyczki chwilówki - wyścig o przychylność klientów
... wynika, że średnia kwota pożyczki internetowej dla nowego klienta to niecałe 500 zł, zaś w przypadku klienta powracającego, średnia wartość pożyczanej sumy oscyluje wokół 750 ... za ofertą kredytu lub pożyczki, najważniejszym kryterium wyboru oferty jest czas oczekiwania na pieniądze. Mniej ważnym kryterium okazują się koszty kredytowe, ponieważ ...
-
Zakup auta firmowego: czy sektor MŚP może negocjować?
... polityka rabatowa Škody była spójna dla klienta, więc tylko w wyjątkowych przypadkach importer poprawia warunki wsparcia dla klienta strategicznego. – Nie przypominam sobie ... przedstawiciela należy się jednak odpowiednio przygotować. Określmy swoje potrzeby, oczekiwania oraz granicę tolerancji, zarówno warunków, których nieuzyskanie będziemy w stanie ...
-
Home staging zyskuje na popularności
... . Uważają, że dzięki temu odnowiona nieruchomość znajdzie szybko nowego klienta, a koszty włożone w lifting lokalu się zwrócą. W Polsce home staging to raczej zmyślny i niedrogi zabieg kosmetyczny przyśpieszający transakcję. Ma skrócić do minimum czas oczekiwania na klienta i pozwolić sprzedać mieszkanie bez większych upustów, ale też ...
-
B2B marketing - trendy 2015
... relacjami z klientami), aplikacjach mobilnych i narzędziach analityki biznesowej. „W pojęciu customer journey zamykają się potrzeby przeprowadzenia klienta przez proces decyzyjny, skutecznej odpowiedzi na jego oczekiwania przy możliwie spersonalizowanej komunikacji. Po stronie klientów to buduje wrażenie wyjątkowego traktowania i zrozumienia ich ...
-
Kupno mieszkania: pośpiech jest wrogiem
... dopiero wtedy, gdy zakończone zostały kolejne etapy budowy. Przygotowuje dla klienta prospekt z załącznikami dotyczącymi firmy oraz inwestycji. Klient dowiaduje się ... zasady sprawiły, że klienci są spokojniejsi podczas zakupu mieszkania. Jego oczekiwania muszą być zapisane w umowie i zostać dotrzymane. Zdaniem Teresy Witkowskiej dyrektora sprzedaży ...
-
Klienci narzekają na jakość obsługi i wysokie ceny
... oczekiwania w kolejce do kasy (18 proc.), pomocy pracownika w dokonaniu wyboru (19 proc. niezadowolonych) oraz stosunku postrzeganej jakości produktów do ich ceny (16 proc.). Z naszych doświadczeń wynika, że nie wszystkie aspekty wizyty w sklepie wpływają w tym samym stopniu na zadowolenie klienta ... ryzyko niezadowolenia klienta, ale z drugiej strony ...
-
Polscy konsumenci kochają małe sklepy
... znajomość przez sprzedawcę personalnych potrzeb klienta (61%). Oczywiście nie bez znaczenia pozostają czynniki takie jak: jakość obsługi klienta (58%) czy fachowa wiedza ... i satysfakcję klientom. Nadzieją na przywrócenie zdrowej różnorodności są oczekiwania nowego konsumenta – świadomego, wymagającego, stawiającego na odpowiednią jakość oferty ...
-
Monitor Rynku Pracy II kw. 2018 r.
... na zmianę pracy najliczniejsza jest wśród pracowników handlu i obsługi klienta, w tym kasjerów i sprzedawców (21%). Wyróżnia się na tle pozostałych, zostawiając w tyle robotników ... analizować, czy wśród pracowników postrzegane są jako dobre rozwiązanie, aby oczekiwania zespołu nie rozmijały się z ofertą pracodawcy – podkreśla Monika Hryniszyn, ...
-
Rynek pracy specjalistów III kw. 2018
... tego sektora. Rozwój naszego segmentu branży koncentruje się na wprowadzaniu nowych rozwiązań, odpowiadających na zmieniające się oczekiwania klientów. Dotyczy on oferty produktów i usług, ale też sposobu obsługi klienta czy nowych kanałów sprzedaży – począwszy od obsługi w wielkopowierzchniowym sklepie, aż po wprowadzanie sprzedaży wielokanałowej ...
-
Sztuczna inteligencja jest już wszędzie?
... , który odpowiadałby na zapytania ze strony klientów w czasie rzeczywistym, maksymalnie redukując czas oczekiwania na odpowiedź. Co warto podkreślić, język koreański jest niezwykle skomplikowany i proste systemy obsługi klienta, niewykorzystujące sztucznej inteligencji, często miały problemy z poprawnym formułowaniem zdań, a udzielane przez nie ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI -
Banki: plus za bankowość elektroniczną, minus za personalizację
... klienta na coraz bardziej cyfrowym rynku Klienci oczekują, że bank zna ich potrzeby i dzięki temu zaoferuje produkty lub usługi uszyte „na miarę”, w pełni spełniające oczekiwania ... brak zainteresowania, oraz brak wiedzy doradców na temat historii kontaktów klienta z bankiem oraz wcześniejszych ustaleń. Filary Wiarygodność i Personalizacja mogą nabrać ...
-
4 sposoby na organizację dostaw w e-commerce
... . Od operatora logistycznego nie zależą działania marketingowe, oferta sklepu, czy też jakość obsługi klienta. W związku z tym te zadania, które są kluczowe dla każdego e-sklepu, nadal ... wysyłki, niewystarczających opcji dostawy, czy też zbyt długiego czasu oczekiwania na przesyłkę. Wyeliminowanie tych problemów oznaczałoby więc także rozwiązanie ...
-
Allegro, Nike i Adidas na szczycie rankingu detalistów 2023
... i korzystnymi ofertami, a marka Adidas osiąga dobre wyniki w jakości produktów, zaufaniu i obsłudze klienta, co można porównać również do innych brandów sportowych: Nike i ... zużycia energii i emisji dwutlenku węgla (31%). Dzięki temu najlepiej zaspokoją oczekiwania konsumentów i efektywnie wpiszą się w ich preferencje. Jednym z istotnych trendów, ...
-
Rozliczenia między firmami a kryzys
... 63% respondentów kluczowym elementem strategii stała się koncentracja na obsłudze klienta. Pomimo ukazanych zmian, respondenci są optymistami w kwestii oceny perspektyw wzrostu PKB, ... duży postęp w kwestii zarządzania ryzykiem. Może to świadczyć, że optymistyczne oczekiwania firm nie muszą być bezpodstawne. Informacje o badaniu Raport Atradius ...
-
Polacy wolą firmy zagraniczne
... zł. Ich zarobki to odpowiednio 11308 zł i 8789 zł brutto. Dział obsługi klienta w zagranicznej firmie płaci swojemu kierownikowi 6965 zł brutto, w polskiej zaś ... TEST Human Resources podkreśla fakt, iż firmy z kapitałem zagranicznym często mają wysokie oczekiwania wobec kandydatów do pracy. „Przede wszystkim wymagana jest znajomość języków obcych, ...
-
Firmy deweloperskie i ich systemy wynagrodzeń
... walka o klienta i pracownika, spowodują, iż rynek nieruchomości w najbliższym czasie może czekać trudny okres. Aby przyciągnąć najlepszych kandydatów, którzy zapewnią firmie zyski, deweloperzy będą musieli zweryfikować swoje systemy wynagradzania pracowników, wynika z analiz międzynarodowej firmy rekrutacyjnej HAYS Poland. „Oczekiwania finansowe ...
-
Kredyt hipoteczny tylko dla zamożnych?
... Obecnie zgodnie ze znowelizowaną Rekomendacją S banki obliczają możliwość spłaty kredytu przez klienta w ciągu 25 lat, nawet jeśli ten zdecyduje się na dłuższy kredyt ... kredytów mieszkaniowych - PKO BP, Pekao oraz Getin Noble Bank - zwiększyli oczekiwania jedynie między 5 a 7 proc. Na drugim biegunie znalazły się mBank i Multibank, gdzie w ...
-
Rynek pracy dla polskich inżynierów w Niemczech 2013
... rodziną żona, dzieci nie mogą odnaleźć się w obcym kraju. Zbyt wysokie oczekiwania finansowe ze strony polskiego inżyniera. Jak radzą sobie Polscy inżynierowie we ... problemy z rotacją itd. Contracting we współpracy z firmą dostarczającą pracowników minimalizuje ryzyko klienta. Wg badań firm zatrudniających interim managerów, główne tego powody to: ...
-
Klienci B2B a e-commerce
... pośrednictwem serwisu skierowanego do klienta indywidualnego. Stąd też, 83% dostawców B2B zadeklarowało, że są w trakcie wdrażania lub poprawiana swojego systemu sprzedaży online albo planują tego typu działania w ciągu najbliższych 6 miesięcy. „Klienci biznesowi na całym świecie mają wysokie oczekiwania wobec sprzedaży online” – powiedziała ...
-
Rekrutacja synonim rozczarowania?
... Kirejczyk. Te oczekiwania są kosmiczne! 17% osób poszukujących pracy jest rozczarowanych zbyt wysokimi wymaganiami ze strony pracodawców. Rzeczywiście, oczekiwania pracodawców ... , lecz specyfika rynku pracy – sprzedawców czy osób związanych z obsługa klienta zawsze będzie potrzeba więcej, niż historyków sztuki.” – komentuje Krzysztof Kirejczyk. ...
-
Sprzedaż mieszkania w Warszawie VII-VIII 2015
... różnice w czasie oczekiwania na sprzedaż. Najszybciej tym razem znajdowały nowych właścicieli mieszkania wybudowane w ostatnich latach do metrażu 45 m kw. Kilka z nich zostało sprzedanych zaledwie po tygodniu od pierwszej ekspozycji ogłoszenia. Nie wszyscy oferenci mieli tyle szczęścia. Niekiedy czas oczekiwania na klienta niebezpiecznie wydłużał ...
-
Ile kosztuje przeciągająca się rekrutacja pracowników?
... dokumentów, rozmowa telefoniczna, spotkanie z rekruterem, poprzetykane są często nieznośnie długim okresami oczekiwania. Coraz częściej też zdarza się, że kiedy w końcu rekruter dzwoni ... z istniejącego wakatu (np. niesprzedane produkty i usługi, wydłużony czas obsługi klienta, niższy poziom realizacji standardowych zadań przez obecnych pracowników ...