00:32 11.05.2019
Jeśli zapytać o miejsce skutecznej promocji produktów i usług, to bez wątpienia odpowiedzią będzie internet. Jest to o tyle zasadne, że w globalnej sieci wszelkie kluczowe wskaźniki, które decydują o sukcesie marketingowym, są mierzalne i policzalne. Warto jednak pamiętać, że w obliczu coraz większych potrzeb konsumenckich, tradycyjne narzędzia ...
12:39 29.04.2019
Rzetelność oraz dotrzymywanie terminów. To najczęściej wskazywane pośród pożądanych cech dostawcy. Niestety doświadczenie pokazuje, że nie jest o nie łatwo. Jak wynika z z raportu „Co się naprawdę liczy w sprzedaży B2B”, 6 na 10 nabywców jest zdania, że jest to obszar wymagający poprawy. Co istotne, problemy z rzetelnością dostrzega tylko co 5. ...
11:29 29.04.2019
... do odbiorców dociera za dużo. Uwodzeni efektem skali dajemy się zwieść pozorom co do skuteczności danego narzędzia - wyjaśnia. Jak zwiększyć sprzedaż w Internecie? By marketing online miał sens ważne jest skupienie się na segmentach, które mają największe znaczenie dla danej marki. – Ważne ...
09:07 12.04.2019
... wyglądają niezwykle obiecująco. A jak jest na rodzimym rynku? W Polsce usługi e-commerce znajdują się dopiero w początkowym stadium rozwoju. Przykłady? W 2017 r. w Polsce sprzedaż elektroniczną prowadziło zaledwie 10 proc. przedsiębiorstw zatrudniających co najmniej 10 osób, tymczasem w krajach starej Unii (UE15) na usługi e-commerce zdecydowało ...
12:32 08.04.2019
... zaoferować rozwiązania rzeczywiście odpowiadające potrzebom. Korzystaj z siły zespołu – zastanów się, w jaki sposób unikalne cechy każdej z osób odpowiedzialnych w Twojej firmie za sprzedaż mogą przyczynić się do pozyskania i zatrzymania klienta. Buduj super-zespół – zespół sprzedażowy nie musi być złożony wyłącznie z ludzi z działu sprzedaży. Mogą ...
10:08 16.11.2018
... zakończą się transakcją zadowalającą tylko jego. W konsekwencji jednak będzie to sprzedaż jednorazowa, ponieważ klient, który poczuje się oszukany, z pewnością nie będzie chciał ... bardzo istotne jest coś jeszcze – atmosfera, w jakiej przebiegać będzie sprzedaż. Dlatego doświadczony sprzedawca w pierwszej kolejności dba o to, by klient dobrze poczuł ...
00:24 01.03.2018
... kompetencji „mistrzów sprzedaży”? Czy dobrym sposobem są wewnętrzne szkolenia? A może większy sukces gwarantują kursy prowadzone przez zewnętrzne firmy? I w końcu, czy skuteczna sprzedaż bez szkoleń jest w ogóle możliwa? Praktyka pokazuje, że w wielu firmach temat szkoleń dla pracowników i rozwoju ich kompetencji ciągle traktowany jest ...
10:11 19.02.2014
... musi najpierw obdarzyć zaufaniem ciebie i twoją firmę. Aby można było zamknąć sprzedaż, musicie z klientem zbudować przyjazną relację. Pamiętaj, że celem finalizacji nie jest ... zakupu, będziesz także wiedział, jak zaspokoić jego potrzeby, by sfinalizować sprzedaż. Możesz na przykład powiedzieć tak: – W porządku, jeśli dobrze zrozumiałem, niepokoi ...
13:31 01.10.2013
Wyobraź sobie, że jesteś sprzedawcą w salonie samochodowym. Siedzi przed Tobą klient, pokazujesz mu oferty, kusisz silnikami, osiągami, szeroką gamą kolorystyczną, pozwalasz zasiąść za kierownicą. Klient potakuje, zerkając jednocześnie za okno – po drugiej stronie ulicy stoi salon konkurencji. A tam też nowe modele, wyjątkowa oferta, specjalne ...
09:47 06.04.2012
Na każdym rynku istnieją klienci, którzy pieniędzy nie mają, oraz ci, którzy je mają. Większość technik sprzedaży skupia się na pierwszej grupie, ale finansowy spokój zapewniają raczej klienci z grupy numer dwa. Klienci którzy nie bardzo sobie radzą, potrzebują twoich produktów i usług, by zapewnić sobie stały strumień przychodów i przestać się ...
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Najem mieszkania na krótki okres=mniejsza ochrona lokatorów
Falstart "Mieszkania bez wkładu własnego"
Jak kupić bezpieczną zabawkę na Dzień Dziecka?
Jak wojna wpływa na rynek mieszkaniowy? Ceny mieszkań w górę?
Okoliczności łagodzące w wyroku karnym - zmiany
Wniosek o stwierdzenie nadpłaty podatku można złożyć przez internet
Jak wygląda rynek ropy 3 miesiące po wybuchu wojny?