-
Outsourcing IT, Salesforce i Agile, czyli najlepsze rozwiązania dla biznesu
12:17 06.03.2023
... , z którego warto skorzystać z punktu widzenia przedsiębiorcy, jest wdrożenie platformy Salesforce. To jedno z najpopularniejszych na świecie rozwiązań stanowiących wsparcie obsługi klienta (CRM), które jest oparte o rozwiązania chmurowe. Na uwagę zasługuje przede wszystkim fakt, iż platforma nie ogranicza się wyłącznie do wsparcia sprzedaży ...
Tematy: IT, usługi IT, outsourcing IT, Salesforce -
CRM - jak uniknąć typowych błędów przy wdrożeniu?
11:42 19.09.2022
... na te czynności zostanie ograniczony do minimum i przyniesie firmie korzyści. Niezgodność z systemem księgowym Ważne jest, aby wcześniej dowiedzieć się, czy CRM jest technicznie kompatybilny z systemem księgowym stosowanym w Twojej organizacji. Jeśli istniejące oprogramowanie nie będzie kompatybilne z nowym systemem komputerowym, może to spowodować ...
Tematy: crm, systemy crm, wdrożenie crm, oprogramowanie biznesowe -
Nierzetelny jak polski handlowiec?
12:39 29.04.2019
... Sprzedaży nie da się nauczyć? Proces sprzedaży jest zdefiniowany i opisany w zaledwie 54% firm działających w Polsce. Według 61% dostawców brak systemu CRM powoduje bałagan w informacjach o klientach, a sprzedawcom umykają niektóre terminy (24% wskazań). Dodatkowo brak obiektywnych informacji do analizy utrudnia wyciąganie konstruktywnych wniosków ...
Tematy: B2B, handel, crm, handlowcy -
Jak zbudować trwałe relacje z klientami. Podstawy CRM, cz. 1
11:30 25.05.2018
... ograniczonym zestawem funkcji, warto wcześniej zapoznać się z trzema podstawowymi typami systemu CRM: CRM – o czym należy pamiętać przed wdrożeniem? Określenie docelowej grupy klientów naszej ... mające miejsce w firmie – wylicza Krzysztof Grabowski, ekspert ds. technologii. CRM MOBILNY – tym mianem określa się aplikacje wspierające biznes, z których ...
Tematy: crm, jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Informatyzacja firmy jest koniecznością
13:10 27.01.2017
... , Partner w Deloitte Digital. Eksperci Deloitte Digital podkreślają, że wdrożenie systemu CRM zyskuje szczególne znaczenie w „erze aplikacji mobilnych”, które natychmiastowo reagują na potrzeby ... np. dla pracowników sprzedaży, którzy często podróżują służbowo. Wybierając CRM odpowiedni dla danego biznesu, należy zatem zwrócić uwagę na to, czy ...
Tematy: informatyzacja firmy, informatyzacja, jak podwyższyć sprzedaż, sektor MŚP -
3 główne trendy na rynku CRM
12:01 31.05.2016
... . Umiejętne zarządzanie relacjami z klientami w dobie wielokanałowości, stanowi nie lada wyzwanie. Które trendy w CRM mają obecnie największy wpływ na branżę reklamową? CLV – gorący trend w ... w marketingu nie od dziś, to jednak właśnie w dobie szybko postępującej ewolucji CRM mocno zyskało na znaczeniu. Jak pokazują badania, 26 proc. badanych ...
Tematy: programmatic buying, crm, mobile marketing, omnichannel -
Sprzedawco! Przygotuj się na święta w e-commerce
14:51 23.11.2015
... działania marketingowe przed świętami. Tak naprawdę najważniejszą kwestią jest umiejętne korzystanie z zasobów, które e-sklep posiada. – Jeżeli dany biznes e-commerce posiada CRM, to już w połowa sukcesu – uważa ekspert Sociomantic Labs. – Zamiast poświęcać czas na bezosobowy mailing wysłany do wszystkich klientów, którzy kiedykolwiek ...
Tematy: Black Friday, zakupy online, zakupy przez internet, Czarny Piątek -
Najważniejsze trendy w e-commerce
12:35 02.11.2015
... na reklamę online do ok. 10 proc. Poznaj swoich klientów, albo zgiń CRM umożliwia skuteczną identyfikację klientów i ich potrzeb, a przez to zapewnia im satysfakcję z oferowanych ... oraz w reklamie osobistej (online, mobile, video, czy OOH). Zdaniem ekspertów sam CRM na przestrzeni lat mocno ewoluował – od zwykłej reklamy w różnych kanałach, przez ...
Tematy: reklama online, programmatic, e-commerce, m-commerce -
Przyszłość analityki w omnichannel
11:30 05.08.2015
... to do błędnych wniosków i nieefektywnych decyzji marketingowych. Dodatkowo, algorytm Google nie sprzyja stronom niedostosowanym do urządzeń mobilnych i obniża ich ranking. CRM. Nowoczesne organizacje dysponują danymi o kliencie, które warto zintegrować z danymi w narzędziu analitycznym np. Google Analytics Universal. Są to dane o kliencie, historii ...
Tematy: zakupy przez internet, marketing internetowy, omnichannel, sprzedaż online -
5 sposobów na długotrwały sukces w e-commerce
00:59 19.07.2015
... Odpowiednio zaawansowany silnik sklepu internetowego w połączeniu z dopracowanym CRM pozwoli mierzyć, archiwizować oraz wykorzystywać dane o zachowaniach ... na nowych technologiach mogą znacząco usprawnić działania marketingowe. – Odpowiednio skonstruowany CRM umożliwia podział klientów sklepów internetowego na grupy np. pod kątem wartości koszyka ...
Tematy: e-commerce, handel w internecie, crm, e-sklep