eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › crm
  • Przyszłość analityki w omnichannel

    Przyszłość analityki w omnichannel

    11:30 05.08.2015

    ... to do błędnych wniosków i nieefektywnych decyzji marketingowych. Dodatkowo, algorytm Google nie sprzyja stronom niedostosowanym do urządzeń mobilnych i obniża ich ranking. CRM. Nowoczesne organizacje dysponują danymi o kliencie, które warto zintegrować z danymi w narzędziu analitycznym np. Google Analytics Universal. Są to dane o kliencie, historii ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy przez internet, marketing internetowy, omnichannel, sprzedaż online
  • 5 sposobów na długotrwały sukces w e-commerce

    5 sposobów na długotrwały sukces w e-commerce

    00:59 19.07.2015

    ... Odpowiednio zaawansowany silnik sklepu internetowego w połączeniu z dopracowanym CRM pozwoli mierzyć, archiwizować oraz wykorzystywać dane o zachowaniach ... na nowych technologiach mogą znacząco usprawnić działania marketingowe. – Odpowiednio skonstruowany CRM umożliwia podział klientów sklepów internetowego na grupy np. pod kątem wartości koszyka ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, handel w internecie, crm, e-sklep
  • Konsumenci uodpornili się na marketing

    Konsumenci uodpornili się na marketing

    00:06 23.05.2014

    ... że firmy coraz więcej inwestują m.in. w systemy do zarządzania relacjami z klientami (CRM) oraz oprogramowanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP). Tylko w zeszłym ... Systemy zarządzające dużymi zasobami danych pozwalają uniknąć takiej sytuacji. - Oprogramowanie CRM zbiera informacje oraz analizuje je za sprzedawcę, który w relacji z ... WIĘCEJ

    Tematy: trendy, trendy konsumenckie, crm, ERP
  • Sektor energetyczny a procesy CRM

    Sektor energetyczny a procesy CRM

    13:10 18.10.2013

    ... proc. więcej niż w ubiegłym). Analitycy zwracają uwagę na dynamiczną ewolucję w stronę mobilnych rozwiązań CRM. Gartner przewiduje, że do 2014 roku rynek mobilnych aplikacji w tym ... się potrzebami firmy oraz aktualnymi trendami na rynku rozwiązań CRM – tłumaczy Michał Krzycki. – W najbliższym czasie będziemy obserwowali rozwój rozwiązań ... WIĘCEJ

    Tematy: sektor energetyczny, branża energetyczna, systemy crm, crm
  • Oprogramowanie w chmurze

    Oprogramowanie w chmurze

    10:55 04.09.2012

    ... na określony czas i otrzymujemy dostęp do internetowych programów ERP lub CRM. Nie musimy nic instalować, wszystkie dane wprowadzamy przy użyciu przeglądarki ... dla firm jednoosobowych lub start-up. Z głową w chmurach Przyszłość oprogramowania ERP i CRM będzie sukcesywnie podążała w kierunku chmury. Korporacje będą rozwijały systemy chmur prywatnych ... WIĘCEJ

    Tematy: oprogramowanie w chmurze, zarządzanie przedsiębiorstwem, chmura obliczeniowa, cloud computing
  • Sektor MSP a systemy CRM

    Sektor MSP a systemy CRM

    11:55 11.10.2011

    ... zarządzanie procesem sprzedaży stają się niemożliwe, tym bardziej, że do CRM trafiają nieadekwatne informacje i dane. Z czasem system staje się narzędziem w najlepszym przypadku ... przynieść pomysły doskonalenia dalszych obszarów. Dynamiczne wdrożenie pozwala rozwijać CRM wraz z firmą. CRM jest systemem adresowanym nie tylko do firm, lecz w głównej ... WIĘCEJ

    Tematy: sektor msp, sektor małych i średnich przedsiębiorstw, małe i średnie przedsiębiorstwa, crm
  • Oracle PeopleSoft Enterprise CRM 9.1

    Oracle PeopleSoft Enterprise CRM 9.1

    00:20 25.11.2009

    ... nowych funkcji, 20 nowych usług internetowych oraz dwa nowe produkty na potrzeby modułów Sales, Service i Marketing. W wersji CRM 9.1 rozszerzono ponad 4000 ekranów systemu PeopleSoft CRM, aby udostępnić interfejs użytkownika w technologii Web 2.0 oraz nowe, bogatsze możliwości obsługi. Zwiększenie produktywności użytkowników Użytkownicy systemu ... WIĘCEJ

    Tematy: Oracle, Oracle PeopleSoft Enterprise crm, crm, systemy crm
  • CRM w Europie: niska jakość obsługi klienta

    CRM w Europie: niska jakość obsługi klienta

    00:09 22.03.2008

    ... klienta. Konsumenci najwyżej oceniają obsługę klienta w firmach świadczących usługi finansowe, natomiast najniżej – w firmach telekomunikacyjnych. Loic le Guisquet, wiceprezes działu CRM na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) w firmie Oracle, komentuje te wyniki następująco: „Badanie pokazało, że większość europejskich jednostek ... WIĘCEJ

    Tematy: crm, systemy crm, zarządzanie relacjami z klientem, obsługa klientów
  • Polska wersja Microsoft Dynamics CRM 4.0

    Polska wersja Microsoft Dynamics CRM 4.0

    00:33 19.03.2008

    ... z jednej licencji programu, ale na osobnych bazach. Oznacza to, że poszczególne działy korzystają z tej funkcjonalności systemu CRM tak, jakby pracowały na kilku osobnych systemach CRM. Microsoft Dynamics CRM 4.0 umożliwia gromadzenie, zarządzanie i zmienianie danych dotyczących klientów w jednym miejscu. Dzięki temu pracownicy różnych działów firm ... WIĘCEJ

    Tematy: Microsoft, Microsoft Dynamics crm 4.0, systemy crm, crm
  • Systemy CRM i nowoczesny marketing relacyjny

    Systemy CRM i nowoczesny marketing relacyjny

    12:12 13.10.2007

    ... bardziej partnerskie stosunki z klientem, a o to przecież chodzi w marketinu relacji. Narzędzia CRM Powodzenie CRM zależy od właściwego zarządzania relacjami z klientem. Chodzi o to, by ... . Aby zarządzanie relacjami z klientem miało sens trzeba najpierw poznać ideologię CRM i zsynchronizować ją z celami firmy, następnie przekonać do niej wszystkich ... WIĘCEJ

    Tematy: crm, systemy crm, zarządzanie relacjami z klientem, marketing relacyjny

poprzednia  

1 2 3 ... 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: