eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieProgramy › Oracle PeopleSoft Enterprise CRM 9.1

Oracle PeopleSoft Enterprise CRM 9.1

2009-11-25 00:20

Firma Oracle wprowadziła na rynek system Oracle PeopleSoft Enterprise CRM 9.1, który ma pomóc przedsiębiorstwom w zwiększeniu produktywności i wydajności w działalności biznesowej oraz w obniżeniu kosztów posiadania procesów biznesowych CRM.

Przeczytaj także: System CRM ACT! by Sage v.10.0 PL

System PeopleSoft Enterprise CRM 9.1 wyposażono go w ponad 100 nowych funkcji, 20 nowych usług internetowych oraz dwa nowe produkty na potrzeby modułów Sales, Service i Marketing.

W wersji CRM 9.1 rozszerzono ponad 4000 ekranów systemu PeopleSoft CRM, aby udostępnić interfejs użytkownika w technologii Web 2.0 oraz nowe, bogatsze możliwości obsługi.

Zwiększenie produktywności użytkowników

Użytkownicy systemu PeopleSoft Enterprise CRM 9.1 mogą korzystać z nowych narzędzi do współpracy, takich jak czat, serwisy typu wiki, fora dyskusyjne, blogi i znakowanie.

Nowa wersja systemu PeopleSoft CRM udostępnia funkcje takie, jak interaktywne przeciąganie i upuszczanie (drag and drop), częściowe odświeżanie strony, prostsza nawigacja, a także wbudowana funkcja kontekstowego wglądu w celu zapewnienia większej wydajności użytkowników.

Przeprojektowane interfejsy użytkownika i uproszczone przepływy procesów biznesowych pomagają zmniejszyć liczbę kliknięć i odwiedzanych stron, co oznacza, że badanie problemu trwa krócej, a więcej czasu można poświęcić na obsługę klientów.

System PeopleSoft CRM 9.1 jest oparty na oprogramowaniu Oracle PeopleSoft Enterprise PeopleTools 8.50 ― platformie technologicznej PeopleSoft Enterprise oferującej elastyczne środowisko programistyczne, które pozwala klientom dostosowywać, integrować i obsługiwać ich aplikacje PeopleSoft oraz zarządzać nimi.

Pełniejsze i bardziej kompleksowe procesy biznesowe

Sprzedawcy mogą lepiej wykorzystywać tańsze kanały marketingowe i zwiększać zasięg marketingu za pośrednictwem nowych kanałów, takich jak wysyłanie wiadomości SMS oraz kanał zdarzeń z funkcją zarządzania zdarzeniami.

W systemie PeopleSoft CRM 9.1 rozszerzono znacznie możliwości definiowania reguł określania cen produktów i usług. Wykorzystano w tym celu zaawansowane możliwości środowiska do obsługi reguł wyznaczania cen dostępnego w oprogramowaniu PeopleSoft Enterprise Pricer.

System PeopleSoft Enterprise 9.1 może pomóc w upowszechnianiu bardziej ekonomicznych kanałów obsługi dzięki uproszczeniu procesów zarządzania odpowiadaniem na wiadomości e-mail oraz zwiększeniu efektywności samoobsługowego wyszukiwania potrzebnych danych w bazie wiedzy.

Funkcja ostrzegania o problemach z obsługą może pomóc centrom kontaktowym w efektywniejszej obsłudze takich przypadków, co może zaowocować zakupami po zadaniu mniejszej liczby pytań oraz zwiększeniem produktywności agentów.

Rozszerzone funkcje CRM dla modułu Human Resources obejmują integrację rozwiązań PeopleSoft HelpDesk for Human Resources i Workforce Communications z modułem Oracle E-Business Suite 12.1 Human Capital Management, umożliwiając działom kadr wdrażanie bardziej ekonomicznych i efektywniejszych wielokanałowych strategii świadczenia usług i komunikacji handlowców.

Aplikacje branżowe zwiększające wydajność działalności biznesowej

System PeopleSoft Enterprise CRM 9.1 spełnia nowe wymagania branżowe na potrzeby szkolnictwa wyższego, zarządzania kadrami i telekomunikacji.

Instytucje z dziedziny szkolnictwa wyższego mogą usprawnić swoje procesy rekrutacji, zatrzymywania i obsługi studentów dzięki rozszerzonej integracji z aplikacjami PeopleSoft Campus Solutions.

W sytuacji, gdy firmy telekomunikacyjne starają się oferować innowacyjne produkty, pakiety i modele cenowe, aby zdobyć przewagę nad konkurencją i zapewnić sobie lojalność klientów, system PeopleSoft CRM 9.1 for Communications pomaga operatorom oferować klientom bardziej elastyczne i lepiej dostosowane do ich potrzeb pakiety usług oraz sposoby ich rozliczania.

oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: