13:10 27.01.2017
... systemy „przypięte do biurka”. Takie rozwiązania są bezużyteczne np. dla pracowników sprzedaży, którzy często podróżują służbowo. Wybierając CRM ...
13:10 18.10.2013
... zwracają uwagę na dynamiczną ewolucję w stronę mobilnych rozwiązań CRM. Gartner przewiduje, że do ... CRM, powinni mieć na uwadze, że rynek tego typu rozwiązań niezwykle szybko ewoluuje. - Systemy CRM powinny być na bieżąco aktualizowane tak, aby mogły nadążać zarówno za zmieniającymi się potrzebami firmy oraz aktualnymi trendami na rynku rozwiązań CRM ...
11:55 11.10.2011
... CRM zmienił tę trudną sytuację. Zły dobór modułów CRM do rzeczywistych potrzeb firmy Niestety, bardzo wiele firm z MSP wychodzi z założenia, że jeśli tylko do CRM wprowadzone zostaną historie kontaktów z klientami i wszystko co jest z nimi powiązane, to reszta już sama się zrobi. Tymczasem systemy CRM ...
00:05 08.12.2009
Firma Microsoft wprowadziła na rynek xRM Microsoft Dynamics, która stanowi ewolucję systemu CRM. Narzędzie stanowi poprawiony i rozbudowany system CRM Microsoft Dynamics. xRM Microsoft Dynamics usprawnia przepływ informacji dotyczących każdego obszaru działalności biznesowej, pomiędzy wszystkimi partnerami firmy. Poprzez zestawienie wszystkich ...
00:20 25.11.2009
... nowych funkcji, 20 nowych usług internetowych oraz dwa nowe produkty na potrzeby modułów Sales, Service i Marketing. W wersji CRM 9.1 rozszerzono ponad 4000 ekranów systemu PeopleSoft CRM, aby udostępnić interfejs użytkownika w technologii Web 2.0 oraz nowe, bogatsze możliwości obsługi. Zwiększenie produktywności użytkowników Użytkownicy systemu ...
13:05 26.05.2008
Sage Symfonia wprowadziła na polski rynek nowy produkt - ACT! by Sage v.10.0 dostępny w polskiej wersji językowej. Nowe rozwiązanie jest systemem przeznaczonym do zarządzania relacjami z klientami. ACT! by Sage to rozwiązanie przeznaczone dla sektora MSP, które pozwala zarządzać zespołami handlowymi i kontaktami oraz wspiera działania analityczne ...
00:09 22.03.2008
... natomiast najniżej – w firmach telekomunikacyjnych. Loic le Guisquet, wiceprezes działu CRM na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) w firmie ... wspierające ją systemy, muszą wspólnie ukierunkować się na klientów. Raz jeszcze widzimy konieczność przekazywania właściwych informacji w ręce odpowiednich ludzi. Nowoczesne systemy pozwalają ...
00:33 19.03.2008
... z jednej licencji programu, ale na osobnych bazach. Oznacza to, że poszczególne działy korzystają z tej funkcjonalności systemu CRM tak, jakby pracowały na kilku osobnych systemach CRM. Microsoft Dynamics CRM 4.0 umożliwia gromadzenie, zarządzanie i zmienianie danych dotyczących klientów w jednym miejscu. Dzięki temu pracownicy różnych działów firm ...
12:12 13.10.2007
... bardziej partnerskie stosunki z klientem, a o to przecież chodzi w marketinu relacji. Narzędzia CRM Powodzenie CRM zależy od właściwego zarządzania relacjami z klientem. Chodzi o to, by ... . Aby zarządzanie relacjami z klientem miało sens trzeba najpierw poznać ideologię CRM i zsynchronizować ją z celami firmy, następnie przekonać do niej wszystkich ...
Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
Popyt na mieszkania niższy, ceny znów wzrosły
Będą zmiany zasad pobierania zaliczek na podatek PIT
Zdolność kredytowa V 2022. Największe spadki za nami
Próba kontynuacji odbicia cen akcji w górę
Zdolność kredytowa: kogo i gdzie stać na zakup mieszkania?
SEAT Tarraco e-Hybrid FR
Ceny mieszkań pokonują inflację