eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › crm
  • Nierzetelny jak polski handlowiec?

    Nierzetelny jak polski handlowiec?

    12:39 29.04.2019

    ... Sprzedaży nie da się nauczyć? Proces sprzedaży jest zdefiniowany i opisany w zaledwie 54% firm działających w Polsce. Według 61% dostawców brak systemu CRM powoduje bałagan w informacjach o klientach, a sprzedawcom umykają niektóre terminy (24% wskazań). Dodatkowo brak obiektywnych informacji do analizy utrudnia wyciąganie konstruktywnych wniosków ... WIĘCEJ

    Tematy: B2B, handel, crm, handlowcy
  • Jak zbudować trwałe relacje z klientami. Podstawy CRM, cz. 1

    Jak zbudować trwałe relacje z klientami. Podstawy CRM, cz. 1

    11:30 25.05.2018

    ... ograniczonym zestawem funkcji, warto wcześniej zapoznać się z trzema podstawowymi typami systemu CRM: CRM – o czym należy pamiętać przed wdrożeniem? Określenie docelowej grupy klientów naszej ... mające miejsce w firmie – wylicza Krzysztof Grabowski, ekspert ds. technologii. CRM MOBILNY – tym mianem określa się aplikacje wspierające biznes, z których ... WIĘCEJ

    Tematy: crm, jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • Informatyzacja firmy jest koniecznością

    Informatyzacja firmy jest koniecznością

    13:10 27.01.2017

    ... , Partner w Deloitte Digital. Eksperci Deloitte Digital podkreślają, że wdrożenie systemu CRM zyskuje szczególne znaczenie w „erze aplikacji mobilnych”, które natychmiastowo reagują na potrzeby ... np. dla pracowników sprzedaży, którzy często podróżują służbowo. Wybierając CRM odpowiedni dla danego biznesu, należy zatem zwrócić uwagę na to, czy ... WIĘCEJ

    Tematy: informatyzacja firmy, informatyzacja, jak podwyższyć sprzedaż, sektor MŚP
  • 3 główne trendy na rynku CRM

    3 główne trendy na rynku CRM

    12:01 31.05.2016

    ... . Umiejętne zarządzanie relacjami z klientami w dobie wielokanałowości, stanowi nie lada wyzwanie. Które trendy w CRM mają obecnie największy wpływ na branżę reklamową? CLV – gorący trend w ... w marketingu nie od dziś, to jednak właśnie w dobie szybko postępującej ewolucji CRM mocno zyskało na znaczeniu. Jak pokazują badania, 26 proc. badanych ... WIĘCEJ

    Tematy: programmatic buying, crm, mobile marketing, omnichannel
  • Sprzedawco! Przygotuj się na święta w e-commerce

    Sprzedawco! Przygotuj się na święta w e-commerce

    14:51 23.11.2015

    ... działania marketingowe przed świętami. Tak naprawdę najważniejszą kwestią jest umiejętne korzystanie z zasobów, które e-sklep posiada. – Jeżeli dany biznes e-commerce posiada CRM, to już w połowa sukcesu – uważa ekspert Sociomantic Labs. – Zamiast poświęcać czas na bezosobowy mailing wysłany do wszystkich klientów, którzy kiedykolwiek ... WIĘCEJ

    Tematy: Black Friday, zakupy online, zakupy przez internet, Czarny Piątek
  • Najważniejsze trendy w e-commerce

    Najważniejsze trendy w e-commerce

    12:35 02.11.2015

    ... na reklamę online do ok. 10 proc. Poznaj swoich klientów, albo zgiń CRM umożliwia skuteczną identyfikację klientów i ich potrzeb, a przez to zapewnia im satysfakcję z oferowanych ... oraz w reklamie osobistej (online, mobile, video, czy OOH). Zdaniem ekspertów sam CRM na przestrzeni lat mocno ewoluował – od zwykłej reklamy w różnych kanałach, przez ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, programmatic, e-commerce, m-commerce
  • Przyszłość analityki w omnichannel

    Przyszłość analityki w omnichannel

    11:30 05.08.2015

    ... to do błędnych wniosków i nieefektywnych decyzji marketingowych. Dodatkowo, algorytm Google nie sprzyja stronom niedostosowanym do urządzeń mobilnych i obniża ich ranking. CRM. Nowoczesne organizacje dysponują danymi o kliencie, które warto zintegrować z danymi w narzędziu analitycznym np. Google Analytics Universal. Są to dane o kliencie, historii ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy przez internet, marketing internetowy, omnichannel, sprzedaż online
  • 5 sposobów na długotrwały sukces w e-commerce

    5 sposobów na długotrwały sukces w e-commerce

    00:59 19.07.2015

    ... Odpowiednio zaawansowany silnik sklepu internetowego w połączeniu z dopracowanym CRM pozwoli mierzyć, archiwizować oraz wykorzystywać dane o zachowaniach ... na nowych technologiach mogą znacząco usprawnić działania marketingowe. – Odpowiednio skonstruowany CRM umożliwia podział klientów sklepów internetowego na grupy np. pod kątem wartości koszyka ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, handel w internecie, crm, e-sklep
  • Konsumenci uodpornili się na marketing

    Konsumenci uodpornili się na marketing

    00:06 23.05.2014

    ... że firmy coraz więcej inwestują m.in. w systemy do zarządzania relacjami z klientami (CRM) oraz oprogramowanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP). Tylko w zeszłym ... Systemy zarządzające dużymi zasobami danych pozwalają uniknąć takiej sytuacji. - Oprogramowanie CRM zbiera informacje oraz analizuje je za sprzedawcę, który w relacji z ... WIĘCEJ

    Tematy: trendy, trendy konsumenckie, crm, ERP
  • Sektor energetyczny a procesy CRM

    Sektor energetyczny a procesy CRM

    13:10 18.10.2013

    ... proc. więcej niż w ubiegłym). Analitycy zwracają uwagę na dynamiczną ewolucję w stronę mobilnych rozwiązań CRM. Gartner przewiduje, że do 2014 roku rynek mobilnych aplikacji w tym ... się potrzebami firmy oraz aktualnymi trendami na rynku rozwiązań CRM – tłumaczy Michał Krzycki. – W najbliższym czasie będziemy obserwowali rozwój rozwiązań ... WIĘCEJ

    Tematy: sektor energetyczny, branża energetyczna, systemy crm, crm

 

1 2 ... 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: