00:22 16.11.2020
Polski Instytut Ekonomiczny zaprezentował raport „Sektory strategiczne w gospodarce unijnej”. Jego autorzy wskazują na problemy, które wyraźnie unaocznił nam wybuch pandemii, wskazując, że trzeba dołożyć starań, aby uniezależnić strategiczne sektory gospodarki od Chin. Podjęte w tym zakresie działania powinny przede wszystkim minimalizować skalę ...
10:21 16.07.2020
Wprowadzony w styczniu 2012 r. zakaz reklamy aptek oraz punktów aptecznych i ich działalności budził ogromne kontrowersje. Dziś dyskusja na jego temat powraca. Wszystko za sprawą wystosowanej do naszego rządu przez KE uzasadnionej opinii w sprawie ograniczeń dotyczących reklamowania aptek. Jest to już kolejny etap procedury o naruszenie unijnego ...
12:09 24.03.2020
... . rocznie, a do końca 2023 roku osiągnie wartość 7,87 mld dolarów. Sztuczna inteligencja w ochronie zdrowia Eksperci Deloitte uważają, że branża farmaceutyczna będzie kłaść nacisk na przyśpieszenie prac badawczo-rozwojowych z wykorzystaniem technologii. Rozwiązania sztucznej inteligencji w branży biofarmaceutycznej przybiorą na znaczeniu. Według ...
13:42 29.03.2018
Branża farmaceutyczna nie bez powodu uznawana jest za jedną z najbardziej dochodowych. Mimo to kryzys ekonomiczny nie był dla niej łaskawy. Teraz wprawdzie ...
00:41 27.01.2018
Johnson & Johnson jest amerykańskim koncernem farmaceutycznym i kosmetycznym z siedzibą w New Brunswick w USA. Produkuje także sprzęt medyczny. Obejmuje ponad 250 spółek na całym świecie i zatrudnia blisko 130 tysięcy osób. Wśród najbardziej rozpoznawalnych marek w portfolio są: kosmetyki dla dzieci Johnson’s Baby, kosmetyki Purell czy Neutrogena, ...
10:44 28.12.2017
... nie powstrzyma upadku tradycyjnego modelu biznesowego. Nie wystarczy, że zarządzający firmami farmaceutycznymi jedynie rozpoznają pojawiające się zmiany, przed którymi stoi branża. Ich największym wyzwaniem jest przełożenie wpływu tych zmian na modele biznesowe i operacyjne w sposób holistyczny, aby szybko i zdecydowanie dostosować się do ...
00:01 11.12.2017
... bezpośrednio do wzrostu PKB całej gospodarki, czy wartości dodanej wytworzonej w innych branżach, m.in.: usługi reklamowe, badawczo-rozwojowe, handel, finansowe, ubezpieczeniowe oraz branża nieruchomości. Każdy z tych sektorów, dzięki badanym w raporcie firmom, wytworzył w 2015 roku wartość dodaną w wysokości ponad 300 mln PLN. Czy inwestycje ...
11:58 27.10.2017
Branża farmaceutyczna stawia na świadczenia pozapłacowe - wynika z opracowanego przez Antal badania „Polityka zarządzania świadczeniami pozapłacowymi w sektorze farmacji i sprzętu medycznego”. Dla 91% firm z ...
11:45 20.06.2017
... Lwia część budżetu (96%), który branża farmaceutyczna przeznaczyła na reklamę w I kwartale br., posłużyła promocji farmaceutyków i parafarmaceutyków. 3% nakładów stanowiła reklama usług zdrowotnych (41% wzrostu rdr) a za 1% odpowiadała promocja sprzętu medycznego. Po raz kolejny już branża farmaceutyczna najchętniej promowała środki przeciw ...
13:16 02.01.2017
... w telewizji – komentuje Robert Stępniewski Digital Media Buying Director. Największy reklamodawca Aflofarm na reklamę w telewizji przeznaczył mniejszą cześć budżetu niż cała branża – 45% udziału. To o 20 punktów procentowych mniej niż w analogicznym okresie w poprzednim roku. W pierwszych trzech kwartałach 2016 roku wydał więcej na ...
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Opel Grandland X Hybrid4 - ekologia+osiągi
Jak uzyskać certyfikat CE dla zabawki?
Złoty najsilniejszą walutą 2021 roku?
Renta dożywotnia. Ile można dostać? Jak się ubiegać?
Jaki był rok 2020 na rynku mieszkaniowym?
COVID-19 bez wpływu na wyniki sprzedaży deweloperów
Polacy kupili w 2020 roku obligacje skarbowe za ponad 28 miliardów