eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › doświadczenia zakupowe
  • Zakupy online: jak odzyskać porzucone koszyki?

    Zakupy online: jak odzyskać porzucone koszyki?

    09:33 11.11.2023

    Dbałość o coraz wyższy współczynnik konwersji to niewątpliwie jeden z kluczowych kroków do osiągnięcia sukcesu w e-commerce. Na tym oczywiście nie koniec - warto też zainwestować w dobre opisy produktów, atrakcyjne grafiki czy poprawę nawigacji na stronach. Co jednak, gdy po podjęciu tych wszystkich starań klienci nadal nie finalizują zakupów ... WIĘCEJ

    Tematy: jak zwiększyć sprzedaż, sprzedaż online, handel w internecie, e-commerce
  • Zakupy online: jak zatrzymać klientów porzucających koszyki?

    Zakupy online: jak zatrzymać klientów porzucających koszyki?

    00:15 17.07.2021

    ... efektywność i wygoda to kwestie najwyższej wagi. Efekt? Porzucone koszyki zakupowe. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak e-sklepy mogą przełamać bariery w ... współczesny klient dokonuje zakupów w trybie omnichannel. Kluczem do stworzenia doświadczenia Unified Commerce jest umiejętne wykorzystanie czynnika łączącego wszystkie kanały –płatności. ... WIĘCEJ

    Tematy: jak zwiększyć sprzedaż, sprzedaż online, handel w internecie, e-commerce
  • Nadchodzą "nowi" klienci. Jakich doświadczeń zakupowych potrzebują?

    Nadchodzą "nowi" klienci. Jakich doświadczeń zakupowych potrzebują?

    11:53 08.05.2020

    ... ryzyka środowiska, starając się zminimalizować kontakt zarówno z produktami jak i z innymi ludźmi. Bezdotykowa technologia zapewnia wygodne i udoskonalone doświadczenie zakupowe, jednocześnie stawiając bezpieczeństwo klientów na pierwszym miejscu. Przykładem jest wirtualna witryna sklepowa, która pokazuje produkty dostępne w sklepie. Przeglądając ... WIĘCEJ

    Tematy: handel detaliczny, zachowania konsumentów, doświadczenia zakupowe, customer experience
  • Masz sklep internetowy? Zobacz, po co ci CXM

    Masz sklep internetowy? Zobacz, po co ci CXM

    08:55 18.11.2019

    ... sklepu internetowego. Owszem, design jest jednym z aspektów wpływających na decyzje zakupowe konsumenta. Jednak to interfejs użytkownika, struktura witryny i jej użyteczność mają ... tak dużej liczby danych w różnych kanałach kontaktu, sprawia, że platformy służące budowaniu doświadczenia klienta, jak Adobe AEM czy Sitecore XP, co roku wybierane są ... WIĘCEJ

    Tematy: sklep internetowy, handel online, jak podwyższyć sprzedaż, customer experience
  • Polak na zakupach. Dominują promotorzy czy krytycy marek?

    Polak na zakupach. Dominują promotorzy czy krytycy marek?

    10:30 08.08.2019

    ... z monitoringu satysfakcji prowadzonego dla marek stale w różnych kanałach sprzedaży, wskazują wyraźnie, że „promotorzy” są znacznie bardziej lojalni i odporni na zachęty zakupowe w postaci promocji czy wyprzedaży produktów konkurencyjnych. Dotyczy to zarówno porównania do „krytyków”, jak i tzw. „obojętnych”, czyli w myśl metody NPS oceniających ... WIĘCEJ

    Tematy: doświadczenia zakupowe, customer experience, sklepy internetowe, sklepy stacjonarne
  • Detaliści muszą inwestować w nowe technologie

    Detaliści muszą inwestować w nowe technologie

    10:38 25.01.2019

    ... doświadczenia zakupowe. Dziś jasne staje się jednak, że przedstawiciele branży retail muszą zmienić swoją optykę. Dlaczego? Powód jest prosty - grupa konsumentów, która uznaje, że dla zachowania lojalności wobec marki równie ważne jak cena są bazujące na nowych technologiach doświadczenia zakupowe ... aplikację. Fundament cyfrowego doświadczenia ... WIĘCEJ

    Tematy: retail, customer experience, doświadczenia zakupowe, zachowania konsumentów
  • Skuteczna strategia w handlu bazuje na CX

    Skuteczna strategia w handlu bazuje na CX

    11:22 11.10.2018

    ... najbardziej, są pozytywne doświadczenia klientów. Oczekiwania kupujących rosną, a sieci handlowe robią co w ich mocy, aby im sprostać, kreując holistyczne i spersonifikowane doznania zakupowe. Bazują przy tym zarówno na wiedzy behawiorystów, jak i na nowoczesnych technologiach. Obecnie skuteczna strategia marki obiera doświadczenia klienta za punkt ... WIĘCEJ

    Tematy: handel detaliczny, customer experience, galerie handlowe, centrum handlowe
  • Jeszcze centra handlowe, czy już centra doświadczeń?

    Jeszcze centra handlowe, czy już centra doświadczeń?

    13:23 28.09.2018

    ... pozostać konkurencyjne na rynku, wprowadzają rozwiązania, które intensyfikują pozytywne doświadczenia”, tłumaczy Virginie de-Baere, Dyrektor Działu Zarządzania Nieruchomościami, JLL. Potwierdzeniem ... pewne różnice charakteryzujące oba pokolenia). 2. Media społecznościowe jako platformy zakupowe Facebook i Instagram to coś więcej niż social media: ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, galerie handlowe, centrum handlowe, doświadczenia zakupowe


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: