-
Jak stworzyć skuteczny program partnerski?
00:22 20.08.2022
... można stworzyć zewnętrzną sieć wspierającą sprzedaż. Poszerza się wtedy zasięg geograficzny oraz demograficzny klientów – o ofercie dowiadują się coraz większe rzesze odbiorców, a firma ponosi koszty tylko w sytuacji, w której faktycznie dochodzi do sprzedaży, dzieląc się z partnerami wypracowanym zyskiem. Jak zaktywizować partnerów? Dla każdego ...
Tematy: program partnerski, programy partnerskie, programy afiliacyjne, marketing afiliacyjny -
Zakupy online: jak zatrzymać klientów porzucających koszyki?
00:15 17.07.2021
... . Usuwanie barier, aby uzyskać wyższą sprzedaż Eksperci Adyen na bazie doświadczeń z różnych sektorów i rynków geograficznych doradzają, jak zoptymalizować płatności, które pozwolą na ... kątem powracających klientów. Aby rozwijać skalę działalności, właściciele sklepów powinni zwiększyć wartość klienta w całym okresie jego życia (LTV). Aby to osiągnąć ...
Tematy: jak zwiększyć sprzedaż, sprzedaż online, handel w internecie, e-commerce -
Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem
17:45 09.06.2019
... – przykłady Najprostszą sytuacją, w której dzięki kodom remarketingowym możemy znacząco zwiększyć liczbę dokonywanych transakcji, jest problem z klientami, którzy z różnych powodów ... inne sezonowe produkty (np. gdy prowadzimy sprzedaż sprzętu sportowego). O krok dalej – jak dzięki remarketingowi podążać za użytkownikami, którzy jeszcze nie ...
Tematy: remarketing, Google AdWords, marketing automation, spersonalizowana reklama -
Black Friday, czego oczekują klienci?
00:44 17.11.2018
... będzie można liczyć w nadchodzącym roku. W raporcie "Polaków portfel własny – kochamy okazje" Santander Consumer Bank przygląda się, czego oczekują kupujący i radzi, jak sprostać ich oczekiwaniom. Wprawdzie zamiar korzystania z oferty przygotowanej na tegoroczny Black Friday deklaruje co czwarty Polak, ale jednocześnie niemal połowa ...
Tematy: Black Friday, promocje, jak zwiększyć sprzedaż, sklepy internetowe -
5 kroków do skutecznej bazy klientów
12:11 31.10.2017
... ignorują maile reklamowe oraz re-marketing lub są one dla nich niewidoczne z powodu AdBlocka. 2. Prawidłowo posegmentować użytkowników Segmentacja to nic innego jak podział klientów na mniejsze grupy według przyjętych kryteriów, np. zainteresowań, geolokalizacji, wartości koszyka zakupowego lub po prostu okresu, kiedy użytkownik ...
Tematy: marketing, pozyskiwanie klientów, jak zwiększyć sprzedaż, web push notyfikacje -
Jak przygotować sklep internetowy na Czarny Piątek?
13:35 02.10.2017
... przygotować - nie ma bowiem nic gorszego niż rozczarowani klienci, na których lojalność z pewnością nie będzie można liczyć w nadchodzącym roku. Jak to zrobić? Jak zwiększyć sprzedaż również za granicą? Oto wskazówki autorstwa PayPal. Czarny Piątek, czyli dzień zniżek i promocji w sklepach internetowych, obchodzony jest przede wszystkim ...
Tematy: Black Friday, promocje, jak zwiększyć sprzedaż, sklepy internetowe -
Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych
10:58 19.12.2016
... czy książki i wiele, wiele innych. To wszystko są momenty, które kreatywni marketerzy powinni wykorzystywać i dzięki temu budować zainteresowanie swoją marką. Jak już wspomniałam, w swojej skrzynce odbiorczej znajduję coraz więcej przykładów kampanii e-mail marketingowych, opierających się na działaniach marketingu w czasie rzeczywistym. Poniżej ...
Tematy: real-time marketing, newsletter, mailing, e-mail marketing -
5 rzeczy, które mogą pogrążyć e-commerce w okresie świątecznym
14:24 12.12.2016
... dla właściciela - Lubię to i kupuję to? Czy social media sprzedają? Po pierwsze, jak wynika z danych firmy Bain & Company, pozyskanie nowego klienta kosztuje 6 razy więcej ... celów. „Nie ważne co będzie za miesiąc czy kwartał, grunt, aby sprzedaż przedświąteczna spełniła nasze oczekiwania” – taka postawa może i pozwoli jednorazowo uzyskać wymierne ...
Tematy: Boże Narodzenie, sklepy internetowe, e-commerce, jak zwiększyć sprzedaż -
Wchodzisz w Czarny Piątek? Oferuj konkrety i nie drażnij lwa!
13:53 25.11.2016
... zdecydowanie można określić mianem smart shoperów. Porównywanie produktów i ich cen zarówno w sieci, jak i w sklepach stacjonarnych, to dla nich chleb powszedni. Gorzej ze sprzedawcami, którzy wciąż jeszcze ... Gartner aż 73 proc. organizacji na świecie w ciągu najbliższych 2 lat, planuje zwiększyć wydatki na ten segment. Szacuje się, że do 2020 roku to ...
Tematy: Black Friday, promocje, jak zwiększyć sprzedaż, sklepy internetowe -
Marketerze! Na Boże Narodzenie zadbaj o kanał mobile
10:59 22.11.2016
... . Konsument chce wiedzieć jak zrobić niepowtarzalne dekoracje świąteczne? Na witrynie sklepu internetowego może natrafić na zabawne wideo typu DIY (do it yourself) z inspiracjami opartymi na produktach dostępnych w sklepie. Czytaj także: - Call to Action, czyli jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce - 5 sposobów na sprzedaż przez content marketing Im ...
Tematy: Boże Narodzenie, mobile, m-commerce, mobile marketing
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- e-commerce
- Boże Narodzenie
- sklepy internetowe
- sprzedaż
- reklama internetowa
- reklama online
- marketing
- działania marketingowe
- handel detaliczny
- promocje
- marketing internetowy
- jak podwyższyć sprzedaż
- Black Friday
- reklama w internecie
- m-commerce
- strategia marketingowa
- e-mail marketing
- customer experience
- mobile