eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › decyzje konsumenckie
  • Czy łatwo sprzedać i warto kupić odnowiony smartfon?

    Czy łatwo sprzedać i warto kupić odnowiony smartfon?

    00:40 01.01.2022

    Wprawdzie 3 na 4 Polaków deklaruje, że nigdy nie kupiło telefonu z drugiej ręki, to jednocześnie aż 6 na 10 z nas przyznaje, że rozważyłoby zakup odnowionego smartfona, o ile stanem przypominałby do złudzenia nowy egzemplarz. Motywacją do podjęcia takiej decyzji byłaby przede wszystkim niższa cena, względy ekologiczne nie są da nas aż tak ważne, ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania konsumentów, smartfony, telefony komórkowe, zakup smartfona
  • Decyzje zakupowe: kobiety samodzielne, mężczyźni wrażliwi i modni

    Decyzje zakupowe: kobiety samodzielne, mężczyźni wrażliwi i modni

    12:53 28.05.2015

    ... na wyprzedaże. Większość decyzji zakupowych podejmują kobiety, jednak ich siła nabywcza pozostaje niedoceniana. Współczesne Polki w wieku 25-34 lat podejmują samodzielne decyzje zakupowe w większej ilości kategorii produktów niż mężczyzna. Coraz wyższe zarobki kobiet i nastawienie na ciągłą edukację będą prawdopodobnie pogłebiać ten trend ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, zakupy, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe
  • Negatywne opinie klientów można przekuć w sukces

    Negatywne opinie klientów można przekuć w sukces

    10:06 22.05.2015

    O tym, że negatywne opinie klientów mogą być bronią masowego rażenia i doprowadzić do znacznego nadwątlenia reputacji internetowego sprzedawcy, nie trzeba przekonywać chyba nikogo. Rzecz jednak w tym, aby z negatywów nie tylko wyciągać wnioski, ale i robić z nich użytek. Dane przedstawione przez Opineo.pl wskazują, że zdaje sobie z tego sprawę już ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, obsługa klienta, decyzje konsumenckie
  • Po co e-sklepom opinie konsumentów?

    Po co e-sklepom opinie konsumentów?

    00:23 05.04.2015

    Pozytywna opinia buduje, negatywna rujnuje. W tym stwierdzeniu nie ma nic odkrywczego. Brzmi jak truizm. Szczęśliwie polscy e-sprzedawcy wydają się zdawać z tego sprawę i wiedzieć, jak ważne jest zdanie klientów i jak można je wykorzystać w praktyce - wynika z ankiety przeprowadzonej przez serwis Opineo.pl Ankieta została przeprowadzona w lutym i ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia

    Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia

    08:05 28.12.2014

    ... serwisu www.opineo.pl w okresie 11.08.2014-11.09.2014 na próbie 1000 osób). Prawdziwe koszty negatywnych wspomnień Analizując opinie konsumenckie wystawione przez klientów sklepów internetowych w Opineo.pl, można zauważyć, że wiele z nich, zwłaszcza negatywnych, ma w sobie duży ładunek emocji. Przykłady ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Marketing internetowy? Zaangażuj klientów

    Marketing internetowy? Zaangażuj klientów

    13:01 09.10.2014

    Zaprojektuj sobie Porsche, powiedz jak się bawisz i pracujesz w kultowych dżinsach, stwórz reklamę ulubionych chipsów, namów bank, by Cię promował, oceniaj i opiniuj do woli. Dzisiaj możesz to wszystko. Bo to czas prawdziwych użytkowników. Użytkownicy Internetu nie są już tylko biernymi odbiorcami informacji serwowanych przez media czy producentów ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Opinie klientów lepsze niż reklama

    Opinie klientów lepsze niż reklama

    10:13 12.06.2014

    ... te właśnie recenzje mają kluczowy wpływ na jego decyzje zakupowe ― podsumowuje Paweł Kucharzak. Według danych iPerceptions, 63% klientów jest bardziej skłonnych do kupienia produktu w e-sklepie, który udostępnia opinie (np. pochodzące z serwisu gromadzącego opinie konsumenckie). Ludzie lubią bowiem wiedzieć, który produkt jest „polecany ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Zwyczaje zakupowe Polaków: konsument digitalny

    Zwyczaje zakupowe Polaków: konsument digitalny

    00:49 11.05.2014

    Cyfrowa rzeczywistość w znaczący sposób zmienia nasze życie. Codzienne używanie nowych technologii sprawia, że znaczna część z nas może już przedstawiać się jako "konsument digitalny", którego cechom i preferencjom przyjrzeli się autorzy raportu zatytułowanego "Zwyczaje zakupowe konsumenta digitalnego". Przedstawione badania to pierwszy tego typu ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje konsumenckie, zachowania konsumentów, decyzje zakupowe, badania konsumentów
  • Podświadome zakupy online

    Podświadome zakupy online

    00:35 01.05.2014

    ... bodźce. Sami konsumenci również potwierdzają to założenia - 1/3 z nich przyznaje, że decyzje zakupowe podejmuje pod wpływem nastroju. Wraz z dynamicznym rozwojem e-commerce ... sklepów na swoich urządzeniach mobilnych. Takie emocjonalne wpisy mogą wpływać na nasze decyzje zakupowe: potwierdzać nasz dobry wybór lub zniechęcać do zakupów w danym sklepie ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje konsumenckie, zachowania konsumentów, decyzje zakupowe, badania konsumentów
  • Banki powinny znać potrzeby konsumentów

    Banki powinny znać potrzeby konsumentów

    00:10 24.06.2013

    Zachowania konsumentów podlegają ciągłym zmianom. Istotny wpływ na to ma szybkie upowszechnianie się innowacyjnych technologii. Banki powinny przewidywać te zmiany i przystosowywać się do nich. Kluczem do zmiany podejścia do klientów jest poznanie ich potrzeb. "Tempo zmian rośnie, więc instytucje finansowe nie powinny zwlekać z ich przyswajaniem, ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania konsumentów, decyzje konsumenckie, banki, instytucje fnansowe

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: